Willl65 schreef:Ow mooi!! Heel vrouwelijk !
Dreamy schreef:Ik zie niet goed wat jullie bedoelen? Waar?
Vind ‘m gaaf!
Tribunals schreef:Ik vind ‘m gaaf!
Supervixen schreef:Ja precies. Mijn koedoe van blackbear is ook niet helemaal symmetrisch en ik vind het geen probleem.
Ik vind hem mooi geworden hoor!
Anthea schreef:Ben ik scheel of zijn jullie aan 't mierenneuken? Ik zie er niks mis mee. Mooi!!
Berdien schreef:Oh die katten met het hartje, superleuk!
Voorbeeld van het half geometrische paard vind ik ook erg tof, die ga ik onthouden.
Wolf vind ik netjes gezet! Lijkt inderdaad niet helemaal gelijk/recht te zijn rondom de ogen, maar dat kan ook door de vorm (bolling) van je been komen? Mijn bovenbeen is tenminste niet zo ___ plat

idinn schreef:Hij is aan de ene kant wat donkerder als aan de andere kant. Maar dat kan je bij een echte ook verwachten denk ik dan maar. Ik vind m mooi!
Kan ook een beetje door de schaduwval komen, zodra hij genezen is zal ik eens kijken qua schaduwen. Mocht 'ie inderdaad wat donkerder zijn ga ik vragen of hij wellicht wat bijgeschaafd kan worden maar zover ik zag is 'ie redelijk gelijk inderdaad! 
superpony schreef:Het is niet mijn smaak, qua plaatje, maar ik vind hem verder wel netjes en zou met die kleine dingetjes niet zo zitten eigenlijk. Het plaatje is duidelijk en je moet hem van dichtbij bekijken om dat allemaal te zoeken. Gelukkig ben je er zelf blij mee en dat zou ik ook lekker zijn. Er zijn ergere dingen.
Het is realism inderdaad, niet symmetrie en daarin vind ik dit soort dingen geen enkel probleem!
Thanks!
Yonker schreef:Ik vind hem erg gaaf

Merci voor alle positieve vibes!