Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
. s1993 schreef:Greetje, vind jij iets niet tellen als 'echte sport' als iemand minder competitief is?
. Had een paar van die challenges gedaan (planking - chacha slide, squads- bring sally up) en losstaande handstand geoefend.. Dat soort dingen omdat het knetterhard hagelde en onweerde. Daarna ging het hardlopen dus écht heel slecht
Waarom iets moeilijk maken wat zo makkelijk kan zijn.. maar ieder z'n ding natuurlijk.
Al zijn daar ook mensen tussen die alles gewoon lekker op hun eigen tempo doen.
Ik plan ook weinig wedstrijden in, áls ik er een loop wil ik daarop wel een tijd lopen die voor mijn doen goed is, maar om daar lange tijd heel specifiek voor te trainen vind ik dan weer minder, dat kost me mentaal veel energie.
Sintara schreef:Gisteren de obstaclerun Amersfoort gedaan!
De obstakels waren heel leuk, maar het was niet zo goed georganiseerd. Er deden veel teveel mensen mee, te kort op elkaar.
Bij een van de obstakels een half uur moeten wachten, bij een ander zelfs 50 minuten. Uiteindelijk zijn we bij deze in wisselploegjes de kroeg ingegaan. Geeft toch niet echt een hardloopwedstrijd gevoel ofzoiets.
Piekosjj schreef:Daan, is het geen optie om een langere korte tight () aan te trekken? Dan heb je toch je knieën bloot (daar word ik altijd zo ontzettend warm!) maar geen last van schurende bovenbenen. Zo'n eentje dus, ik ben de meest rechtse in't geel;
[ Afbeelding ]
) vind ik tights ook niet comfortabel. Word er echt helemaal gek van dat ze altijd zo ontzettend naar beneden trekken op de knieen! Ik heb van de winter in NL ook van feb tot nov in shorts gelopen, heerlijk! Maar dat kan (ik) hier gewoon niet. Van het weekend zag ik een man met shorts in het bos, en dat was ook de eerste die ik heb gezien dit jaar.