Heel veel succes!! Wat gaan ze doen? En hoe is het nu verder met je?
_Friemel
Geplaatst: 07-05-21 11:47
pipo schreef:
Dank jullie wel. Pfff gaat niet lekker... maar goed, even doorbijten.
Ik had ook zo'n vreselijk slechte start! Maanden lang! Hou vol! T is t waard! Sterkte en dikke knuffel!
_Friemel
Geplaatst: 08-05-21 01:02
Ondanks dat ik nu (weer) met mijn gezondheid kamp en erg ziek ben is er een stuk beter mee te dealen nu ik slank ben.. gek eigenlijk.. krijg er wel 2 nieuwe littekens bij op mn buik binnenkort maar ik ben maar een spaar actie begonnen
Het verhaal is vrij simpel. Sleeve gehad op 17/19 april. Gaatje in maag. Daardoor liep mijn buik vol met sappen. En aangezien ik al een breuk had in de buikwand vanwege een eerder stoma, is mijn darm daar tussen komen te zitten. Met als gevolg spoedoperatie. Helaas is toen alles ontploft en heb ik een paar dagen in coma gelegen. Niks deed t meer. Altvleesklier ontstoken dubbele longontsteking en nieren deden t niet meer, dus door t oog van de naald. Nu dus nog steeds lek in maag. Wel een stand geplaatst en al 4 keer herplaatst en al een nieuwe, maar t blijft tobben. Afwachten. En domme pech dus.
Jeetjemina, dat is nogal een lading complicaties zeg! Heel veel beterschap, ik duim dat de stent nu werkt!
zimbabwe
Geplaatst: 02-06-21 20:15
Iemand enige ervaring met obstipatie bij de shake week?
pipo
Geplaatst: 12-06-21 12:36
zimbabwe schreef:
11 juni ben ik aan de beurt
Hee hoe gaat het???
Ik heb afgelopen dinsdag weer een nieuwe stand gekregen. 23 cm lang van slokdarm naar darm. Nu is het dicht, maar moet veel braken. Komt dan niets maar vervelend. Ben nu wel bezig met opbouwen voeding. Ondertussen as maandag al 8 weken opgenomen. Nooit weer!!
ruitje
Geplaatst: 12-06-21 20:45
zimbabwe schreef:
Iemand enige ervaring met obstipatie bij de shake week?
Ik had geen shake week, of bedoel je de eerste week na je operatie? Want dan heeft iedereen het