[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 13:25

Haha ik ging ook out :') en vervolgens alles onder gespuugd en in een rolstoel het ziekenhuis uit. Wat een hel.

Woeeeee m'n boozy pakketje is binnen! *\o/*

Leverage

Re: Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 13:29

Laatste keer dat ik out ging in het ziekenhuis moest ik perse een droge boterham met kaas eten voor ik d'r uit mocht :') Enige waar ik aan kon denken naderhand was of m'n lipstick nog wel goed zat..

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 13:32

Mijn vriend ging out tijdens het zetten, telt dat ook? :')

donnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 13:35

@Murthul, serieus?! :')

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 13:42

Jazeker, ze klemden die tang op mn baarmoeder en die liet ze hangen, terwijl ik vloekte van de pijn. Dat vond hij zo verschrikkelijk naar idee dat hij bijna out ging en ik lag daar alleen maar "appelflap fer, kom hier met je hand, ik moet knijpen" terwijl hij steun zocht bij het aanrechtje. Hij heeft daarna ook serieus een glaasje water gehad _O-

Zetten viel bij mij verder best mee, alleen die tang was naar, en die middag n heel klein beetje kramp gehad, niets vergeleken bij mijn ongesteldheid zonder hormonen.

Wat betreft coveren van puistjes is moeilijk, vooral er vanaf blijven, korstjes kun je helemaal niet camoufleren, en dan n goed dekkende concealer, daaroverheen Foundation en dan ben je al een heel eind. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 13:44

Ah Murthul, eigenlijk vind ik dat echt ontzettend lief :') Dat hij het zo'n naar idee vindt _O-

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 13:46

Aawgh murthul arme vent :(:)

Ik dacht echt dat ik de enige was die daarmee out ging, was nog nooit out gegaan.. Hangt ineens de dokter boven mn hoofd :=

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 13:54

Wauw ik weet niet waar ik geweest ben tijdens het zetten dan maar ik heb echt geen pijn gehad. Alleen purren met dat stokje was een naar gevoel. Ik denk dat het heel veel scheelt dat het 10 weken na mijn bevalling was. Dan is het toch nog een oorlogsgebied :')

Eigenlijk best schattig dat hij zo met je mee voelde murthel!

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 14:03

Het schijnt sowieso een mega verschil te zijn als je een kindje hebt gehad of niet.. Baarmoeder van een niet moeder is mega klein en daarom zitten ze snel tegen gevoelige randje ed

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 14:07

Spiraal zetten was ook niet mijn hobby, maar vergeleken bij mijn bevaling een kleine 10 weken daarvoor was het peanuts :D

Net met Jolien inkopen gedaan voor zaterdag, oooooh dat wordt echt heel erg fout :')

Friem: ooooh wat ben jij knap :)

donnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 14:09

Ahh dat is wel schattig hoor Murthul

Ik ga straks even naar Hilversum bij de mac afdeling van de Douglas lippenstiften shoppen. Ik ga sowieso voor Diva en een nude, ga daar maar even swatchen. Maar voor hoever ik nu gezien heb denk ik dat het velvet teddy gaat worden. Maar we gaan het zien, ik zal het jullie uiteraard laten weten :)
Laatst bijgewerkt door donnar op 09-06-16 14:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 14:10

Mijn vriend is ook heel erg lief :D

Maar laten we weer Back on topic gaan voor we alsnog naar de HK verplaatst worden :j

kaatje888

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 14:12

@ friemel

Welke kleuren heb je van colourpops gehaald?

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 15:07

Heel erg mooi friem!

Kaygee ziet er knap uit zeg! Geen full face deze keer?

Ach mannen kunnen niets hebben, die van mij ging out toen ze aan het klooien waren met mn infuus voor het inleiden van mn bevalling... Had die dag me overigens wel heel mooi opgemaakt haha voelde ik me iig iets "beter".

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 15:10

Waar kopen jullie je dupes vanuit China? Van Aliexpress ook? Ben eigenlijk wel eens benieuwd hoe dat bevalt, hoor hier wel goede verhalen.

Heeft iemand hier ervaring met een foundation op oliebasis (stick vorm). Ik denk dat het voor mijn droge huid wel eens een goede oplossing kan zijn ipv de foundations op waterbasis. En iemand een idee waar ik die kan kopen?

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 15:22

ja, heeft iemand een linkje voor die lime crime dupes? nu ben ik ook wel heel benieuwd nadat iedereen super goedkope goede liquid lipsticks koopt :D Jeffree who? :+

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 15:23

Haha wat een spiraal verhalen, ik heb hem ook, zetten vond ik geen drama maar 3 dagen krom gelopen van de kramp :+

Wel heerlijk nu al ruim 3 jaar niet meer ongesteld! *\o/*
Al had ik een paar maanden terug wel groot drama, ik was ineens uit het niet wél ongesteld. Nou lekker omgekeerde wereld, want ik dacht dat ik zwanger was. Vriend over de zeik haha niks an de hand natuurlijk, maar na ongeveer 3 jaar schijn je wel weer ongesteld te kunnen worden ( mocht je dat daarvoor niet zijn geweest ), maar het hield op bij een keer haha.

Tevens heb ik van de week ook 3 liquids uit china binnengekregen! vind ze wel een beetje aanwezig zitten op mn lippen, en met een mogelijkheid knap af te krijgen haha
Maar moet zeggen dat ik 2 vd 3 kleuren helemaal fijn vind.

Alleen ik heb een beige/grijzige? daarvan weet ik nog niet zo goed wat ik ervan vind en of het wel wat voor mij is..

@Damned, ik hou me ook zeker aanbevolen!!!! <3

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 15:29

Damned schreef:
ja, heeft iemand een linkje voor die lime crime dupes? nu ben ik ook wel heel benieuwd nadat iedereen super goedkope goede liquid lipsticks koopt :D Jeffree who? :+

Ik heb ze hier gekocht http://www.ebay.com/itm/231936368986?_t ... EBIDX%3AIT

Swatches

Afbeelding
vlnr: bleached, pink velvet, red velvet(is wel meer oranjerood), beet it en wicked

Wicked is een ramp want die krijg ik niet egaal en goed dekkend er op, maar de rest is fijn :j

Afbeelding
Voorbeeldje met Beet It.

donnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 15:40

Jezzi, Jeetje wat ben jij knap! Jou ogen! <3

Mijn look van vandaag. Voor het eerst enorme ruzie met mijn winged eyeliner gehad. Normaal zit het er zo op :')

Afbeelding

Afbeelding

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 15:51

Ah vandaar Suus, logisch ook.

Ben benieuwd Liselot!

Yltje haha ik had dat ook. Echt een diarree kleur erbij dat ik dacht ook men, hoe heb ik dat kunnen bestellen.

Michelle ik heb het gevolgd toen. Inmiddels al wat beter in je vel?

Mooi Jezzi en Donnar! Al geslaagd?

Full face voor Michelle:) niks bijzonders verder. Maandag mag ik mijn gewonnen wenkbrauw behandeling incasseren. Het zal mij benieuwen. Mag van mij nu ook wel smaller inderdaad. Door het inkleuren gaan ze sowieso nog breder lijken vind ik.
Afbeelding

DeniesRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 16:01

Kaygee,

Kijk jij heb zoals ik zie ook sproetjes in je gezicht,maar jou gezicht ziet er heel mooi en warm uit... dit wil ik dus ook maar ik worstel altijd ermee om het zo te krijgen...

Wat gebruik jij allemaal?

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 16:10

DNIEZE schreef:
Kaygee,

Kijk jij heb zoals ik zie ook sproetjes in je gezicht,maar jou gezicht ziet er heel mooi en warm uit... dit wil ik dus ook maar ik worstel altijd ermee om het zo te krijgen...

Wat gebruik jij allemaal?

Op de foto alleen lancome miracle air du teint. Super fijne medium dekkende foundation :j

Biscuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 16:15

Zulke mooie looks allemaal! <3

Wat een verhalen of spiraaltjes en tatoos! Ik heb geen van beide, ik ben zo naturel als het maar kan (zelfs geen oorbellen). :j

Afbeelding

Afbeelding
Ondanks tentamenweek blijven lachen ! :Y)

Ik vond vandaag wat tijd voor mezelf, wat oogschaduw, mascara en een rozig kleurtje op mijn lippen.
Geen foundation of iets met mijn wenkbrauwen, had nog zoveel te doen vanochtend!

Mijn huid is niet egaal, tentamenweek is niet goed voor je. Mijn acne in mijn hals en op mijn rug is gelukkig eindelijk een beetje onder controle.

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 16:42

Mooi zeg kaygee!!!

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 17:25

Kaygee schreef:
Ah vandaar Suus, logisch ook.

Ben benieuwd Liselot!

Yltje haha ik had dat ook. Echt een diarree kleur erbij dat ik dacht ook men, hoe heb ik dat kunnen bestellen.

Michelle ik heb het gevolgd toen. Inmiddels al wat beter in je vel?

Mooi Jezzi en Donnar! Al geslaagd?

Full face voor Michelle:) niks bijzonders verder. Maandag mag ik mijn gewonnen wenkbrauw behandeling incasseren. Het zal mij benieuwen. Mag van mij nu ook wel smaller inderdaad. Door het inkleuren gaan ze sowieso nog breder lijken vind ik.
[ [url=m/cWXl1S.jpg]Afbeelding[/url] ]

Neeeeeeeeeeee niet dunner!