[Info] Piercings, deel 18!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 13:57

prugelpiet schreef:
Ik heb na 2 weken gewisseld :D
Maar dat was niet vrijwillig :')

Ik zou echt die paar maanden wachten, anders heb je grote kans dat die weer gaat irriteren.

Nee mijn tragus heb ik ook na 2 weken moeten wisselen. Piercer had een veel te kort staafje erin gedaan en aangezien percings nogal erg opzwellen bij mij paste het gewoon niet meer. Heb heb wel bij een piercer laten doen toen, dus heb niet zelf maar wat aangeklooid ;)

Loolotte

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 16:33

Voor de mensen die vaak balletjes verliezen: intern schroefdraad! Werkt bij mij echt goed, terwijl ik eerst ook vaak wat verloor.

Yelizaveta

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 16:36

Ik meld me hier ook vandaag een neuspiercing laten zetten bij arkel piercing in Brussel. Super goed ontvangen, een aanrader :j
Tov mijn lip/navel/smiley en dermal was dat echt de pijnlijkste, traantjes weggepinkt haha.

Vind het wel spijtig dat ik pas na 3 maanden een ringetje mag. Maar ja liever dat dan een infectie.
Mijn lippiercing heb ik er uit gehaald maar nu voel ik mij zo 'kaal'. Twijfel of ik hem er terug in zou steken maar weet niet of het mooi past. Beide aan linkerkant, m'n moeder vind het verschrikkelijk :')

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 16:36

Loolotte schreef:
Voor de mensen die vaak balletjes verliezen: intern schroefdraad! Werkt bij mij echt goed, terwijl ik eerst ook vaak wat verloor.

Ook die raak ik kwijt :')

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 16:37

Jeetje, goed bezig :=

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 16:37

Yelizaveta schreef:
Ik meld me hier ook vandaag een neuspiercing laten zetten bij arkel piercing in Brussel. Super goed ontvangen, een aanrader :j
Tov mijn lip/navel/smiley en dermal was dat echt de pijnlijkste, traantjes weggepinkt haha.

Vind het wel spijtig dat ik pas na 3 maanden een ringetje mag. Maar ja liever dat dan een infectie.
Mijn lippiercing heb ik er uit gehaald maar nu voel ik mij zo 'kaal'. Twijfel of ik hem er terug in zou steken maar weet niet of het mooi past. Beide aan linkerkant, m'n moeder vind het verschrikkelijk :')

Gewoon doen waar jij je het beste bij voelt ;)

Over iets meer dan een maand ga ik ook voor een neuspiercing :) Gewoon iniminie diamantje :D

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 16:38

Loolotte schreef:
Jeetje, goed bezig :=

Tsja... :')

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 17:10

Pepperrr schreef:
prugelpiet schreef:
Ik heb na 2 weken gewisseld :D
Maar dat was niet vrijwillig :')

Ik zou echt die paar maanden wachten, anders heb je grote kans dat die weer gaat irriteren.

Nee mijn tragus heb ik ook na 2 weken moeten wisselen. Piercer had een veel te kort staafje erin gedaan en aangezien percings nogal erg opzwellen bij mij paste het gewoon niet meer. Heb heb wel bij een piercer laten doen toen, dus heb niet zelf maar wat aangeklooid ;)

Zelfde hier. Was zeker geen pretje, bloed stroomde eruit := %)

Ik zit ook de twijfelen over een neuspiercing maar geen idee of het me zou staan. Is een neppe ring bestellen een goede manier om te kijken of lijken die echt heel nep?

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 17:12

prugelpiet schreef:
Zelfde hier. Was zeker geen pretje, bloed stroomde eruit := %)

Ik zit ook de twijfelen over een neuspiercing maar geen idee of het me zou staan. Is een neppe ring bestellen een goede manier om te kijken of lijken die echt heel nep?

Meestal zijn die neppe veel te groot... ik heb ooit met wimperlijm een diamantje op mijn neus geplakt,zo heb ik het toen ''getest''. Ik ga er dus volgende maand een doen :D

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 18:15

Bij mij ook veel te lang staafje in, al een paar maanden. Geen scheve piercing hoor :=

En ik heb gelukkig 10 hele simpele balletjes altijd als reserve in mijn portomonnee :D

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 18:38

Loolotte schreef:

Dat heb ik, maar dat werkt niet als je de piercings uit moet doen op je werk en je bij het weer indoen het balletje uit je klauwen laat vallen :+

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 18:41

xZiva_ schreef:
Bij mij ook veel te lang staafje in, al een paar maanden. Geen scheve piercing hoor :=

En ik heb gelukkig 10 hele simpele balletjes altijd als reserve in mijn portomonnee :D

Slim idee!!!

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 19:12

goldenarrow schreef:
Loolotte schreef:

Dat heb ik, maar dat werkt niet als je de piercings uit moet doen op je werk en je bij het weer indoen het balletje uit je klauwen laat vallen :+

Ik moet dat ook elke keer doen, maar doe dat boven mijn wasbak waarin ik een handdoek leg. Raak nooit mijn ends kwijt *\o/*

Heb trouwens vandaag eindelijk een septum laten zetten, nog wel een lelijke retainer erin omdat ik dus ook geen zichtbare piercings mag op het werk en hem dan nog de aankomende 2/3 maanden kan inklappen. Vond het vergeleken met mijn medusa een eitje, gelukkig.

Het is echt een prachtige selfie in het toilet van La Cubanita, maargoed :))

Afbeelding

Yelizaveta

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 19:48

Pepperrr schreef:
gewoon doen waar jij je het beste bij voelt ;)

Over iets meer dan een maand ga ik ook voor een neuspiercing :) Gewoon iniminie diamantje :D

Het gaatje zal wel even open blijven denk ik na 2 jaar dus in kan hem er wel in steken als ik er zin in heb. Voor werk doe ik sowieso enkel mn neus, mijn bejaarden zullen anders nogal opkijken haha.

Leuk! Zo iets heb ik ook nu

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 20:55

Dat is ook mijn tactiek Drunksheep, is ook de enige plek waar ik een spiegel heb. Maar ik krijg het dan nog voor elkaar om het balletje precies naast de wasbak te gooien :') Ik ben gewoon een faalhaas denk ik.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 21:06

Hahahahaha dan ben je gewoon heel lang denk ik :)) of je wasbak hangt laag hehe.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 22:15

goldenarrow schreef:
Potverdorie, dit is al het 3e balletje wat valt en vervolgens spoorloos is. En ik heb geen reserve-balletjes meer -O- Ik heb nu mijn labretje maar andersom door mijn lip heen gedaan en nu maar hopen dat het even blijft zitten..

Ik heb hier een zakje met 10 balletjes, volgens mij 4mm en 1.6. Heb je daar iets aan? Het zijn balletjes met AB clear. Doe er zelf niets mee nu ik overgestapt ben op bioplast en ze zijn nog splinternieuw.

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 00:13

Hebben ze een interne schroefdraad? Want dan heb ik wel interesse erin :) Anders kunnen ze helaas niet op mijn labretjes.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 15:00

De kwaliteit van mijn camera is hard achteruit aan het hollen, maar hopelijk kun je het zo zien:

Afbeelding

Afbeelding

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 19:50

Shenavallie schreef:
De kwaliteit van mijn camera is hard achteruit aan het hollen, maar hopelijk kun je het zo zien:

[ [url=m/r5dfxg.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/BTCHw8.jpg]Afbeelding[/url] ]

Die zijn echt superleuk!!!

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 00:51

Eindelijk mn zoektocht voorbij, na mn tawapa incidentje draag ik hele saaie tunnels voel me ook gewoon niet compleet, buddha maakt steeds meer in meer maten dus deze badboys komen mijn kant op *\o/*

Afbeelding

*\o/* *\o/* *\o/*

Ik juich nu nog maar ze moeten nog langs customs :=

Ik heb nog stille hoop dat ze de marquise CZ lanceren in 12mm *\o/*

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 07:01

Die zijn gaaf zeg! <3

Ik heb er sinds maandag een toegevoegd aan de verzameling, ben nu maar aan m'n andere oor begonnen :') Afbeelding

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 09:51

_Friemel schreef:
Eindelijk mn zoektocht voorbij, na mn tawapa incidentje draag ik hele saaie tunnels voel me ook gewoon niet compleet, buddha maakt steeds meer in meer maten dus deze badboys komen mijn kant op *\o/*

[ Afbeelding ]

*\o/* *\o/* *\o/*

Mede mogelijk gemaakt door mij O:) die ze misschien ook wil gaan bestellen hahaha.

Jammer dat ik net al veel geld heb uitgegeven aan nieuwe sieraden :')

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 10:22

Annuleer je Tawapas :')

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 10:25

_Friemel schreef:

[ Afbeelding ]

*\o/* *\o/* *\o/*

hoe doe je die in met die kettinkjes onderaan? :o