Licht aan t einde van de tunnel, welk einde?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 20:59

Dan ga ik nu de kaars van mijn schoonmama speciaal voor jou aansteken, die mag alleen in hele exceptionele gevallen aan maar jij kunt het gebruiken nu, kop op. Na vanavond,vanacht kom je ook hier weer sterker uit, kan niet anders. Je vriend, je familie, je paarden, al je vrienden en je toekomst in Zweden wachten op je!!!!

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 21:00

Oh Quir, ja wat kan ik zeggen. Stille meelezer en een enkele keer gereageerd in je topic. Zo enorm veel bewondering en respect voor je hoe je alles keer op keer maar weer deed en zo positief bleef..
En nu dan dit nieuws. Schrok er behoorlijk van. Duimen draaien hier! Hoop zo dat dit allemaal zonder andere complicaties gaat verlopen. Want wat heb je al een boel moeten doorstaan :(:)

Lieset23

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 21:03

Ook hier een stille meelezer. Niet te geloven wat jij allemaal mee moet maken. Heel veel sterkte. Dit moet toch echt een keer de goede kant op gaan. :(:)

Anoniem

Re: Licht aan t einde van de tunnel, welk einde?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 21:04

Ongelovelijk pff , duimen draaien overuren . Jeetje

femke_harley

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 21:11

Jeetje.. heel veel sterkte! Hier brand ook een kaarsje Y;(

different1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 21:11

Wederom heel veel sterkte! Wat een ellende... Ben er stil van.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 21:15

Je hebt je nog zo weinig kunnen voorbereiden op de impact die het heeft om het losse deel eruit te halen. En nu gaat het gewoon gebeuren nog voordat je er over na kan denken.

Je wervels breken. Zo midden in de nacht. Ze wilden het niet doen. En nu moeten ze. Bah. Ik vind het zo spannend.

Lysander

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 21:26

O nee, wat een slecht nieuws.... zo lief dat je zelfs nu nog de moeite neemt om ons op de hoogte te houden. Heel veel sterkte, ook hier branden de kaarsen en draaien de duimen. Ik hoop zo dat alles goed gaat!

Saintelette

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 21:29

Sterkte Quir!! :(:)

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 21:38

Jemig, houd dit dan nooit op? Wat een verschrikkelijke ellende weer.
Ik vind het zo knap dat je ondanks alles positief blijft. Sterkte!

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 22:22

Toch infectie in het hersenvlies... Toch wel de slechtste plek om het te hebben...
Meid, we denken aan je en vecht door!!! Jouw mooie tijden moeten weer komen!!

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 22:25

Quir, las van de hersenvliesontsteking en ben eerst mijn kaars weer aan gaan steken. Hopen dat ik hem nu niet vergeet, vanochtend brandde hij nog... Gelukkig geen grotere fik dan alleen deze kaars...

Heel veel sterkte en ik duim en hoop dat deze grote operatie goed verloopt. Geen Nijmegen voor je dus... Heel veel sterkte ook weer voor je vriend en familie, ook voor hun is het natuurlijk vreselijk!

Je bent vast nu onder het mes, hoop eerdaags weer van je te horen en dan een bericht dat het beter met je gaat, vanaf hier 1000 dikke :(:) 's !

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 22:43

Och Jezus!

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 23:02

Meissie meissie, zet m op!!!!
Jij gaat dit fixen. Ik geloof er in!
Duimen draaien.

elske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 23:14

Wat een ellende.. :(:) Heel veel sterkte!!

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 23:29

Ellendig zeg. Hopen dat behandeling aan slaat

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 23:30

Jeetje... Wat een ellende zeg... En wat een spanning voor jou en je familie. Kop op en heel veel sterkte!

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 00:01

Sterkte Alice we denken aan je!!

Dandy200

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 00:09

Hier ook een stille meelezer. Ik lees al vanaf het begin mee en vond/ vind het zo bijzonder hoe goed je iedere keer met alle tegenslagen omgaat. Je probeert ondanks je lichamelijke problemen zo veel dingen te doen. Als ik dan weer eens last van mijn knie heb en de energie niet heb om naar te paarden te gaan, voel ik me na het lezen van dit topic altijd zo schuldig. Jij hebt het zo veel moeilijker en ik zeur al om mijn knie... Ik heb veel bewondering voor je en ik wil je daarom heel veel sterkte wensenr

BusyMissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 01:06

Sterkte meid! Hoop dat dit je laatste operatie mag worden en je eindelijk aan een goed herstel kunt beginnen. Helaas wordt het nu dan door je wervels een lange revalidatie begrijp ik. Maar als iemand dit kan dan ben jij het. En als het hierna dan uiteindelijk allemaal goed komt is het toch de moeite waard, hoe heftig dit ook is. Ik hoop dat de operatie goed verloopt. In gedachten bij jou. Zet hem op!

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 01:13

In gedachte ben ik bij je Quir, al weet ik heel goed dat je er geen f*ck aan hebt!

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 01:36

Wat een afschuwelijk nieuws.. Alles was al zo zwaar en nu deze vreselijke nachtmerrie.. Ik weet dat je het voorlopig niet leest omdat je op de operatietafel ligt, maar ik hoop en duim dat de operatie slaagt en je snel buiten levensgevaar bent. Je bent een knokker, Alice.. Ik hoop dat je je energie en vechtlust behoudt en zo goed mogelijk mag herstellen..
Ik gedachten ben ik bij jullie.

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 02:12

Verschrikkelijk nieuws TS :( ik denk aan je..
Veel sterkte en sla je er door heen meid, wat ben jij een bikkel!

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 03:17

Lieve Ts
Heel veel sterkte.
Ook ik lees al vanaf het begin mee en ik vind het echt super Hoe je omgaat met alle tegenslagen die je krijgt.

Keep your head up, you can do it!

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 05:26

Ik kan niet slapen en had de laatste berichten nog niet gelezen tot nu toe en ik schrik er van.

Meid meid meid... Waar is dat einde van die tunnel nou toch? Je verdiend het eens dat lichtpuntje te zien en de laatste loodjes te gaan afleggen... Maar in plaats daarvan nu dit.

Je hebt het allesbehalve makkelijk. Je lichaam laat je behoorlijk in de steek.. Je komt zo sprankelend en hoopvol over altijd, ook als het eigenlijk niet goed gaat. Je blijft vechten. Je blijft geloven in het beste.

Als er ooit een olifant op jouw borst zou gaan zitten zou je dat beest er zo af kunnen duwen. Want zo sterk ben je. Zo hard vecht je ervoor. SuperAlice, SuperQuir.

En waar word al dat harde vechten nu mee beloond? Niets... Nog meer ellende. Terwijl je dat gewoon niet verdiend.

De wereld kan zo mooi zijn, maar ook ongelooflijk klote en oneerlijk.

Lieve Alice, wat zou ik graag iets willen doen, zoals vast velen. Maar dat kan niet. Iedereen staat machteloos in dit. Jijzelf ook. Wat een frustratie moet dat zijn. Je lichaam brengt het ene na het andere probleem omhoog. Nu is er weer een nieuw obstakel om te overwinnen.

Ik hoop echt dat dit je laatste grote obstakel is... Want dat goede einde, ze leefde nog lang en gelukkig en al dat, het word tijd dat die in zicht komt.

Ik heb serieus de tranen in mijn ogen staan, zo erg vind ik dit. Maar meer dan je sterkte wensen kan ik je niet... Dus met al mijn hart, heel veel sterkte Alice. Je kan dit. Je komt hierdoor heen.

Want de einde van de tunnel komt.. Je komt er weer bovenop. Geen enkele tunnel gaat oneindig door.