Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maris89 schreef:Renee schreef:Een betere manier van vetverbranding bestaat ook gewoon nietIk weet nog wel hoeveel spierpijn ik vorig jaar na defqon.1 had haha
Lol, ja die calorieën gaan er door de alcohol weer net zo hard aan.
Deze week maar weer even streng.
Maris89 schreef:Renee schreef:Moet je ook gewoon geen alcohol drinken
Dat bedenk ik me ook altijd, maar als ik er eenmaal sta...
Beetje dit effect xD
[ Afbeelding ]
Beetje dit effect xD
[ Afbeelding ]
LauraBeaux schreef:Hallloooooo, mag ik me hier melden? Ik ben sinds een paar weken aan het sporten en mijn eetpatroon aan het omgooien, pfffff moeilijk (nutella, chips, afbakbroodjes hmmm) haha.
Ik ben Laura, 22 jaar en woon in Haarlem.
Ik ga in mijn eentje naar de sportschool, ik merk dat ik minder gemotiveerd ben dan met een maatje, maar mn vriendinnen zijn helaas afgehaakt... En ook het eten vind ik lastig, maar waar een wil is, denk ik.....
Renee schreef:Ik baal als een stekker: net hard gelopen (of beter gezegd poging tot) na 2,6 km begon mijn knie weer enorm pijn te doen. Dus ik heb 20 minuutjes mijn training kunnen volgen en daarna 20 minuten naar huis moeten strompelen. Kansloos dit
Renee schreef:Een betere manier van vetverbranding bestaat ook gewoon nietIk weet nog wel hoeveel spierpijn ik vorig jaar na defqon.1 had haha
renee16 schreef:Hahaha !
Die heb ik met carnaval vaak gedeeld !!
Maris, leuk jij ook hier !!!
Ik heb best zin in zaterdag, dat wordt afzien!
Ik ga mee doen aan STrong Viking obstacle mudrun7km !
Renee1991 schreef:Leuk als mensen die dit topic nog niet kennen het open klikken.. Fitness voor beginners: ALCOHOOOOOL.
_lauraaa_ schreef:Renee schreef:Ik baal als een stekker: net hard gelopen (of beter gezegd poging tot) na 2,6 km begon mijn knie weer enorm pijn te doen. Dus ik heb 20 minuutjes mijn training kunnen volgen en daarna 20 minuten naar huis moeten strompelen. Kansloos dit
Pfff balen dit! al eens naar de huisarts geweest?
Beetje dit effect xD
[ Afbeelding ]