Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
turtlelito schreef:Alwiene schreef:Goddank, het ligt niet aan mij. Ik had al neergezet dat ik het nogal jongemeiden spul vond, maar ook weer weggehaald, wil niemand beledigen hierKan ook best leuk zijn hoor, daar niet van, maar hoop zó op een najaar/winter LE waar ik weer helemaal blij van word!
Nee hoor, ik moest al even fronsen toen ik las dat ze 'van mijn dagelijkse routine een grote fissa gingen maken', maar zag gelukkig in de rest van de teksten ook aanwijzingen dat ik niet helemaal de doelgroep was
Alwiene schreef:Wat bedoel je Janine dat je nooit vaste geboortedatums invult? Die moet je natuurlijk juist wel hebben opgegeven. Ik kreeg de mail trouwens 2 keer LOL, blijkbaar 1x via mijn account en de ander via de nieuwsbriefinschrijving van laatst ofzo (2 verschillende mailadressen, verschillende codes ook trouwens).
Djeradalover schreef:De geuren spreken me aan vd nieuwe ‘jeugd’ lijn, maar heb ze nog niet in de winkel geroken. De inhoud van de foam en bodyscrub etc is minder dan die van de buddha , daarom zal de prijs ook lager zijn en wellicht idd aantrekkelijker voor jongeren.
Djeradalover schreef:De geuren spreken me aan vd nieuwe ‘jeugd’ lijn, maar heb ze nog niet in de winkel geroken. De inhoud van de foam en bodyscrub etc is minder dan die van de buddha , daarom zal de prijs ook lager zijn en wellicht idd aantrekkelijker voor jongeren.
Sakura789 schreef:Ooooo ik was aan het wachten op een nieuw 'cadeautje', dus de bestelling gaat nu de deur uit.
Ik heb nog nooit een LE gekocht, maar ik ga, denk ik, deze keer voor de bijl. Alleen kan ik me nog weinig voorstellen bij de geur, ben heel benieuwd hoe die ruikt! Als iemand hem geroken heeft, laat het weten!
marlonFloris schreef:Ohhh net in de winkel even wezen ruiken, 2 artikelen meer genomen.
ze ruiken echt heel lekker.
Gelijk even nagevraagd dit is een extra lijn die in het assortiment komt en ook blijft. De limited edition kom in de winter weer met een nieuwe lijn.
Ik scrub ook eerst en daarna pas foam
Banyu schreef:marlonFloris schreef:Ohhh net in de winkel even wezen ruiken, 2 artikelen meer genomen.
ze ruiken echt heel lekker.
Gelijk even nagevraagd dit is een extra lijn die in het assortiment komt en ook blijft. De limited edition kom in de winter weer met een nieuwe lijn.
Ik scrub ook eerst en daarna pas foam
Blijft deze?? Really?? Want dat is even lekker cheap wat betrekking met sommige spulletjes!
Zou erg fijn zijn!
Ik doe ook altijd scrub, foam, creme...
Maar voor het goede resultaat blijkbaar de foam, scrub, creme... Ga dit eens propberen, ben benieuwd!