okey, dan ligt het dus niet aan mij Wilde er wel een opmerking over maken bij d'r, maar als ik het alleen maar bibberig vind en anderen niet dat kan het zijn dat ik gewoon verpiept gekeken heb
Van die ene facebook had ik ook een reactie van iemand gezien.. Best heftig, maar wel waar. Want wat doet ze nou precies dan? Ontwerpen of ook zetten? Want het zetten vind ik vreselijk, maar de ontwerpen vind ik ook niet ehm... mijn ding .
LisaaBloem
Geplaatst: 10-08-14 20:01
Die reactie kan van mij geweest zijn...idd een beetje grof maar dit kan toch niet, mensen die er geen verstand van hebben worden letterlijk verminkt.. ik had gereageerd op de foto van het beertje.
Edit: ik had op de foto gereageerd waar ze 'Bitch' op zichzelf heeft getatoeëerd, maar de reactie is verwijderd zie ik net.
Laatst bijgewerkt door LisaaBloem op 10-08-14 20:05, in het totaal 1 keer bewerkt
_Mel
Geplaatst: 10-08-14 20:03
Ik heb morgen een eerste afspraak om mijn ideeën te bespreken. Het gaat om mijn 4e, maar tot nu toe belangrijkste tattoo. Loop al heel lang met het idee in mijn hoofd.
Kan niet wachten om over paar maanden dan het ontwerp te zien en het te laten zetten. Denk dat het december gaat worden, maar dat hoor ik vast morgen.
Dat ontwerp van die sleeve op de vorige pagina vind ik ook gaaf gemaakt. Heb zelf helemaal niks met Disney (behalve met The Lion King en vind je boomsimba echt fantastisch ), maar vind het leuk om te zien hoe al die poppetjes uiteindelijk een sleeve gaan worden . Laat je het allemaal losse stukken of komt er nog iets bij/door waardoor het echt 1 dichte sleeve wordt?
Ohja die heb ik inderdaad ook gezien, het is wel waar wat ze zegt.
Jetsje
Geplaatst: 10-08-14 20:43
Samen voor altijd in het Grieks!
2012/2013 veel begrafenissen gehad ( pake, opa, hond, buurvrouw, oom van zwager, oma van nicht en neef, vriend van 19 jaar, en van m'n paard) in de maanden dat ik geen begrafenis had was m'n moeder ernstig ziek, en had m'n beppe weer last van aanvallen ( na de zelfmoordpoging is ze nooit meer normaal geweest en zijn wij allemaal dom, en stom alleen dan in woorden die we hier niet mogen gebruiken) Beste heftige jaren gehad dus. Een jaar nadat mijn paard overleden was heb ik deze tattoo laten zetten. Nog steeds heel erg blij mee, staat ook voor de mensen om mij heen die nog wel leven.
En waarom in het Grieks? Ben er nog nooit geweest en heb er lang over na gedacht. Maar vond het in deze taal het mooist geschreven. En tsja, Arabisch was niet zo mooi met deze woorden. Had hem ook niet anders willen hebben!
Zit er tevens wel aan te denken om of de letten D op een vinger te laten tatoeëren, of het brandmerk van m'n fjord.
Ik kan ook 9 okt bij Joy terecht! Is het normaal dat je op de dag zelf pas je ontwerp ziet? Ik ben zo bang dat ik het dan niet mooi vind Maar ga de datum toch maar vastzetten, mooie kans!
Yv_
Geplaatst: 11-08-14 10:31
Lijkt me niet, dan kun je nog nauwelijks iets aanpassen? Ik had 'm in elk geval een paar maanden van tevoren. Was maar goed ook, want hij had er 3 uitgetekend en twijfelde onwijs tussen 2... Heb ik echt wel een paar weken voor nodig gehad om uit te kiezen welke van de 2 en toen moest er ook nog een klein beetje aangepast worden...
Dat dus, dat vind ik ook vreemd. Ik wil er eigenlijk wel even rustig over na kunnen denken... Heb mijn idee wel opgestuurd met wat voorbeeldjes van wat ik mooi vind, maarja, iedereen kan daar zijn eigen beeld bij vormen.
Ik kreeg ook pas het ontwerp op de dag van het zetten. Hij wilde geen ontwerp maken en meegeven omdat je dan met zijn ontwerp nar een andere artiest kan. Ze kunne het ontwerp toch ter plaatse aanpassen aan je wensen.
Als het kleine aanpassingen zijn wel ja. Maar als de artiest jouw idee nou totaal anders opvat dan jij in je hoofd had?
YMJArabians
Geplaatst: 11-08-14 10:48
Yv_ schreef:
Als het kleine aanpassingen zijn wel ja. Maar als de artiest jouw idee nou totaal anders opvat dan jij in je hoofd had?
Daar zit ik dus ook mee...
Yv_
Geplaatst: 11-08-14 10:51
Snap de redenatie van de artiest overigens wel hoor . Had ik me nog niet bedacht.. Naar mijn idee ga je naar een artiest omdat je het werk en dus ook de ontwerpen mooi vind. Maar er zitten blijkbaar gekken op de wereld haha!
Ik vind het lastig.. Denk ook wel dat het aan het ontwerp ligt of het nog aanpasbaar is in vrij korte tijd op dezelfde dag.. Met de mijne zou ik er niet mee akkoord zijn gegaan als ik 'm pas op de dag zelf had gezien.