Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Anoniem schreef:Even over BMR. Mijn BMR in rust is 1414. Met beweging erbij ongeveer 2260. Ik geloof dat ik dat op de meeste dagen niet eet, maar ik val niet af. Niet dat dat zou moeten, maar het doet me wel twijfelen aan die berekening..
Ik heb nu een andere workout die ik geweldig vind! Ik heb wel even een paar keer moeten uitpuffen maar volgens mij is het wel heel goed voor de vetverbranding. Ik heb nu geen geld voor kickbokslessen en dit is een hele leuke vervanging. Bovendien hou ik niet van op de grond liggen en oefeningen doen terwijl je aan het rollebollen bent dus dit is dan een stuk leuker.
Jillian heeft nog een kickbox dvd met drie levels dus als je genoeg hebt van deze kun je daar mee aan de gang 

vanaf 23 mei tot denk 2? weken geleden heb ik vanwege een operatie alleen gezond kunnen eten, nu sinds kort weer (wel beperkt nog) aan het sporten. De sportkaart is aangevraagd en ik heb me ingeschreven voor een cursus krachttraining voor vrouwen (moet nog wel even toestemming hebben van de doctor
), want ik wil toch echt graag wat gespierder worden.
ach morgen weer een dag en in het zonnetje is natuurlijk heerlijk
wat goed!!
Maatje kleiner tussendoor en nu ga ik binnenkort ook echt een paar mooie setjes kopen want ik ga weer lessen volgen bij de sportschool. En daarvoor moet ik er natuurlijk goed uitzien