Jillian Michaels workouts - deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Polivy

Re: Jillian Michaels workouts - deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 15:23

Ik rek sowieso zelf altijd extra. Vind Jillian's rekken na 30DS echt ontoereikend. Ik heb een paar dagen rust gehad. Had het echt nodig. Nu dag 9 gedaan van level 1 en merkte dat vooral het opdrukken echt wel goed ging. Was ik blij mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 15:39

Even over BMR. Mijn BMR in rust is 1414. Met beweging erbij ongeveer 2260. Ik geloof dat ik dat op de meeste dagen niet eet, maar ik val niet af. Niet dat dat zou moeten, maar het doet me wel twijfelen aan die berekening..

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-13 17:18

Anoniem schreef:
Even over BMR. Mijn BMR in rust is 1414. Met beweging erbij ongeveer 2260. Ik geloof dat ik dat op de meeste dagen niet eet, maar ik val niet af. Niet dat dat zou moeten, maar het doet me wel twijfelen aan die berekening..

Als jij standaard veel minder eet, en dan een keer meer (bijv. uit eten), dan zal je lichaam de vetten op gaan slaan om op die manier de 'schralere' perioden te kunnen overbruggen. Als jij standaard rond een bepaalde hoeveelheid kcal eet, dan weet je lichaam dat het niets hoeft op te slaan omdat het morgen ook weer genoeg zal krijgen.

Als jij zo'n eetpatroon in jezelf herkent, dan is het logisch dat je minder eet en toch niet af valt. Heb je wel eens een dag kcal geteld? Want het zal je doen verbazen hoe snel je aan je kcal zit!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 18:42

Ja, denk dat je gelijk hebt. Ik eet geloof ik rond de 1600 kcal per dag, maar zo nu en dan ook (veel) meer.

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 21:51

En ik zit nog steeds in m'n sport kleding. Net m'n assignment ingeleverd voor deze week, nu ben ik moe en ga naar bed. Morgen maar sporten ipv de rustdag die ik normaal op maandag heb. Truste allen!

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 18:52

Zo...Dat was level 2 van 6w6p, hoewel ik meer het idee had met een killer buns & tights bezig te zijn, pfoe mijn beentjes. Hij gaat wel echt heel snel voorbij!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 19:26

Ik ga zo dadelijk level 2 van 30DS doen voor't eerst. Zie het helemaal zitten. Maar eerst weer een paracetamol, heb nog steeds onwijs last van mijn gehemelte.

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 19:39

Heb hier al hele tijd niet gereageerd maar jullie gaan ook veel te snel :P Ik heb nu een andere workout die ik geweldig vind! Ik heb wel even een paar keer moeten uitpuffen maar volgens mij is het wel heel goed voor de vetverbranding. Ik heb nu geen geld voor kickbokslessen en dit is een hele leuke vervanging. Bovendien hou ik niet van op de grond liggen en oefeningen doen terwijl je aan het rollebollen bent dus dit is dan een stuk leuker.

http://www.youtube.com/watch?v=x9avonsR ... qbStrNf5dQ

LisErm94

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 23:47

Die heb ik ook weleens gedaan Stillangel, is een leuke workout :) Jillian heeft nog een kickbox dvd met drie levels dus als je genoeg hebt van deze kun je daar mee aan de gang :D

Ik heb nog een progress foto gemaakt van het begin van gezond eten en workouts in januari tot nu toe, ik weet niet of iemand interesse heeft om die te zien?

Die laatste krachtoefening in level 2 is leuk he varekai? :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 23:51

Ben er niet aan geraakt. Vriendje zat op skype (die zit sinds 4 augustus tot 4 oktober in Australië) en die heeft me hele avond bezig gehouden met spullen kiezen van airmiles die gaan vervallen voor ons huis. Gebeurt erg weinig dat we elkaar even kunnen horen via chat ipv 1 mail per dag.
Dus dat is voor morgen. Samen met het hardlopen. Ze geven mooi weer dus ideaal om beide buiten te doen, de workout kan op het terras in het zonnetje 8-)

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 00:00

Kom maar door lisErm94!
Altijd inspirerend!!

LisErm94

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 00:09

Afbeelding
Gewicht is in totaal vanaf de foto linksboven naar de foto rechtsonder van 71 naar 56 kg bij 1.70m gegaan. Hiervoor heb ik vanaf begin januari gezond gegeten en veel gesport met de JM workouts natuurlijk :D vanaf 23 mei tot denk 2? weken geleden heb ik vanwege een operatie alleen gezond kunnen eten, nu sinds kort weer (wel beperkt nog) aan het sporten. De sportkaart is aangevraagd en ik heb me ingeschreven voor een cursus krachttraining voor vrouwen (moet nog wel even toestemming hebben van de doctor :P ), want ik wil toch echt graag wat gespierder worden.

Dat heeft natuurlijk voorrang varekaj :j ach morgen weer een dag en in het zonnetje is natuurlijk heerlijk :D

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 07:20

Wow! Mooi!

Chessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 07:32

Idd! Super resultaat!

VonDutchJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 07:32

je ziet echt verschil! SUPER! :)

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 07:53

Wauw Liserm94! :j wat goed!!
Wees jij maar onwijs trots op je tot nu toe behaalde resultaat!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 08:42

Wat goed! Knap gedaan zeg!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 09:13

Zo, dat werkt motiverend! Mooi gedaan, wat een verschil.

Heb even stilgestaan bij mijn eten van afgelopen dagen en dat is eh... een ramp. Erg onregelmatig en vooral, te weinig. Wel relatief gezonde voeding maar goed, daarmee alleen red je het niet natuurlijk. Dus straks maar weer ontbijtje, vers brood bakken voor tussendoor en poging 2 om mezelf een eetschema op te leggen. Deze week krijg ik ook mijn loon, ben van plan de vriezer eens uit te mesten en gewoon een hoop dingen te halen die daarin kunnen zoals groenten, wat vlees en vis. En me daar dan ook aan te houden...

lis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 09:18

ik ben gisteren begonnen met level 1!
erg leuk en intenstief! ik hoop dat ik dit vol ga houden! ideaal dat je dit gewoon thuis kan doen.. moet alleen even iets bedenken om mijn ipad aan te sluiten op de tv want buikspieren met in 1 hand je ipad is niet erg handig.

heb wel mega spierpijn in mijn benen!! vind ik altijd wel fijn als ik zoiets heb gedaan dat je dat de dag erna ook voelt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 09:21

Ja daar loop ik ook tegenaan, dat ik de laptop steeds moet verzetten. Hij staat op het salontafeltje dus handig wanneer je rechtstaat maar je ziet dan weer niks wanneer je op de grond ligt.

Wat doen jullie eigenlijk aan om te sporten? Ik heb nu sportschoenen (nike air), een makkelijk shirtje maar geen sportshirt met eventueel sportbh er onder en dan soms een gewone short en soms een joggingbroek.

lis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 09:24

ik vaak een shortje of zo'n kort broekje want heb het binnen 5 minuten al tomatenhoofd heet en dan gewoon een topje.
en verder geen schoenen want dat vind ik niet fijn zitten. Heb jaren geturnt op bloten voeten dus ben daar denk ik aan gewend!

hihi hopen dat ik hiermee weer mijn conditie van toen terug krijg!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 09:26

Heb ook al staan springen op blote voeten hoor :o Gaat ook prima vind ik, weet alleen niet of het gezond is voor mijn spieren en pezen.

lis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 09:29

daar heb je gelijk in.. maar goed het geen wat er zit zal ik jaren geleden al verziekt hebben met turnen maar heb tot nu toe nergens last van!
zodra ik denk ik last krijg van mijn enkels probeer ik het wel met schoenen maar vind dat altijd zo lomp aanvoelen

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 10:04

Gisteren ook dag 1 van 30DS gedaan, ik hoop het nu even 30 dagen vol te gaan houden!

LisErm94

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 10:31

Bedankt allemaal :o
Maar dit laat ook zien dat iedereen het gewoon kan! Het heeft bij mij ook inmiddels alweer bijna 9 maanden geduurd om hier te komen, en het was niet altijd makkelijk. Maar het was het zeker waard :D

Ik heb in begin op blote voeten gesport, daarna heb ik sportschoenen gekocht omdat ik ook weleens naar de sportschool ging en bij de boxworkouts en een aantal andere van Jillian zit toch veel gespring.
Nu ik herstellende ben en alleen workouts zonder al te veel gespring doe, heb ik ook weleens geen schoenen aan.
Verder heb ik inmiddels al een aantal keer sportkleren geshopt :o Maatje kleiner tussendoor en nu ga ik binnenkort ook echt een paar mooie setjes kopen want ik ga weer lessen volgen bij de sportschool. En daarvoor moet ik er natuurlijk goed uitzien :')

Mijn laptop heb ik mij mijn moeder op mijn vensterbank staan en bij mijn vader op mijn bedrand, dan hoef ik alleen het scherm te buigen. Maar inmiddels hoeft dat ook niet meer want ken eigenlijk alle dvd's uit mijn hoofd.

Varekaj: probeer wel genoeg te eten hoor!

Succes weer aan de mensen die gestart zijn, tis heeeeel verslavend!