Zonnetje81 schreef:Mijn schoonzus kan prikken. Ze stelde het al voor. Doet ie net zo zeer als een coronaprik?? Tentanusprik valt wel mee….
Als er goed geprikt wordt voel je hem niet. Ze hebben het mijn moeder geleerd omdat mijn huisarts dus zijn volledige handen er vanaf trekt (interesseert hem echt niet dat ik 4 weken niet haal) en ik dus ook geen herhaalrecepten krijg op die manier.
B12 prikken is wel specifiek en als de vloeistof aan je priknaald zit dan brand het vreselijk, het moet dus wel goed gaan. Zo had ik een assistente bij een andere huisarts die opzoog en prikte met dezelfde naald; thats hurts like hell 
Ik heb een prikfobie en dit is redelijk te behappen. Lekker is anders. Mijn 1e Corona prik werd ook niet lekker gezet, 2e viel reuze mee. Maarja .. prikfobie.
Ik begon echt pas na maanden prikken verschil te merken en ik heb heel lang iedere 10 dagen geprikt, daarna verschoof dat naar 1x in de 2 weken en uiteindelijk zit ik nu dus op 1x in de 21 tot 25 dagen. Langer lukt echt niet.