Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ninz schreef:Waar vinden jullie precies de video's ? Of hebben jullie de hele dvd-box gekocht? Zat te zoeken maar kon ze niet echt vinden...Zit er over te denken om ook te beginnen namelijk!
Winged schreef:In de nacht van 30/31 maart wordt de tijd weer verzet, dus misschien 't start to run topic starten op 1 april ofzo
Ik hoop dat mijn buik en rugspieren sterker worden nu, kan de klappen dan wat beter opvangen...
Goed, ik ga nu écht bezig
@Ninz: De shred video's staan in de OP
CCCCC schreef:Goed idee! Zit dan 40 uur per week op stage, dus kan daarna weer lekker hardlopen! Wil dan ook nieuwe hardloopschoenen aanschaffen. Nike Free Run 3
KarinvdM schreef:Winged, hier ben je welkom hoor! [HK] Hardlopen, wie nog meer? #3
Mandyy schreef:Was van plan om -na de sneeuw- het hardlopen (met start to run) weer op te pakken, kom nu dit topic tegen. Lijkt me eigenlijk veel leuker!Fijn dat je niet de deur uit hoeft, maar dit gewoon thuis kunt doen.
Ik ga ergens deze week beginnen.
Anne. schreef:Lieve, lieve mede-30'DS-ers,
Nogmaals ontzettend bedankt voor jullie lieve, ondersteunende maar vooral motiverende woorden toen ik er even doorheen zat. Mijn ouders vonden dat ik ermee door moest gaan, omdat ik er zo goed uit begon te zien en zelfs mijn leerlingen vroegen of ik afgevallen was![]()
Gisteren heb ik weer een opstapje gemaakt samen met mijn lieve vriend die er helemaal achterstaat en me goed motiveert. Vandaag heb ik dag 10 behaald en heb ik gemeten. Ik ben geschrokken van de resultaten, ben echt superblij!
-2,0 CM Nek
-2,0 CM Borsten
-2,5 CM Bovenarm links
-2,0 CM Bovenarm rechts
-3,0 CM Taille
-3,0 CM Navel (net onder navel gemeten)
-3,0 CM Heupen (incl billen)
-2,5 CM Bovenbeen links
-4,0 CM Bovenbeen rechts
-1,0 CM Beide Kuiten
Bovenbenen is een beetje een gek verhaalLinks was eerst 1CM slanker dan rechts en nu is rechts 0,5CM slanker dan links (begrijp je 't?)