Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

FBN

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 22:09

Waar vinden jullie precies de video's ? Of hebben jullie de hele dvd-box gekocht? Zat te zoeken maar kon ze niet echt vinden...Zit er over te denken om ook te beginnen namelijk!

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 22:10

In de nacht van 30/31 maart wordt de tijd weer verzet, dus misschien 't start to run topic starten op 1 april ofzo :)

Ik hoop dat mijn buik en rugspieren sterker worden nu, kan de klappen dan wat beter opvangen...

Goed, ik ga nu écht bezig :D

@Ninz: De shred video's staan in de OP :)

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 22:10

:P :+ :D

Niek123

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 22:11

Stipje!

Erg leuk om te doen! Nu nog even kijken hoe ik aan een matje kom. :)

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 22:12

Niek: Een tuinstoelkussen kan ook.

*wie wil mij even een rotschop geven zodat ik uit het topic ga? :+

zodiacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 22:13

Ik heb mijn matje gewoon in de sportwinkel gekocht.

FBN

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 22:15

Sorry, genant hihi! Even niet goed gelezen...dacht er zijn meerdere video's per level.
Staat er in dikgedrukte letters boven 10x dezelfde workout.
hahaha Even wakker worden ;)

Kobus17

Zo een beetje bijgelezen:

@mrijn: jeetje dat was wel schrikken zeg, gelukkig mankeer jezelf niets, maar wel balen van je auto!.

Mag ik met mijn 38 wel mee doen met de " oudere jongere" onder ons :+

@Sall/Annash/Loose: thanx :)

@Winged: goed gedaan!. *\o/*

Ik baal enorm van het feit dat ik niet meer kan hardlopen, heb 2x aan de ladiesrun in R'dam meegedaan ( 5km) ondanks de pijn in mn knieën heb ik ' em vorig jaar 3 min. sneller gelopen als het jaar ervoor, maar daarna ben ik gestopt omdat de pijn te erg was, kon echt gewoon de trap niet op, auto rijden was een ramp, maar zodra het weer zou kunnen dan ga ik weer beginnen.

@loesss: leuk vooruit zicht :j

@winged: SCHOP!

YMJArabians

Op wehkamp hebben ze ook regelmatig matjes en dergelijke in de aanbieding :) (ook dumbells)

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 22:16

Yesssss, dag 2 zit erop voor deze jongere oudere of oudere jongere *\%/*

En vanochtend geen last van mijn knie, ben ik ook erg blij om.

Zo erg is die blue monday helemaal niet. Nu lekker douchen, pyjama aan en bedje in :Z

Ik gebruik een kampeermatje

Hoppje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 22:16

ninz schreef:
Waar vinden jullie precies de video's ? Of hebben jullie de hele dvd-box gekocht? Zat te zoeken maar kon ze niet echt vinden...Zit er over te denken om ook te beginnen namelijk!

Van shred staan de video's in de begin post, voor elke level 1 video ;)
Ik had er ook overheen gelezen hoor hihi }:0

Ik heb vandaag dag 3 gedaan van level 1. Hele dag gewerkt, daarna de paarden gedaan en toen geshred. Moet zeggen dat het wel even afzien was. Ook nog in combi met de spierpijn van de vorige keren :')
Hoeveel gewicht gebruiken jullie? Ik gebruik nu waterflesjes van 0,5 liter maar die zijn echt te licht en wou dus gewichtjes gaan kopen :)

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 22:21

Winged schreef:
In de nacht van 30/31 maart wordt de tijd weer verzet, dus misschien 't start to run topic starten op 1 april ofzo :)

Ik hoop dat mijn buik en rugspieren sterker worden nu, kan de klappen dan wat beter opvangen...

Goed, ik ga nu écht bezig :D

@Ninz: De shred video's staan in de OP :)

Goed idee! Zit dan 40 uur per week op stage, dus kan daarna weer lekker hardlopen! Wil dan ook nieuwe hardloopschoenen aanschaffen. Nike Free Run 3 <3

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 22:25

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 22:26

Hoppje schreef:
Hoeveel gewicht gebruiken jullie? Ik gebruik nu waterflesjes van 0,5 liter maar die zijn echt te licht en wou dus gewichtjes gaan kopen :)

Ik gebruik 2 kilo (begon met 1,5 en ging op dag 7 of 8 over naar 2) en kan nog opschroeven naar 2,5 of 3.

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 22:33

Ik heb de laatste 10 pagina's nog niet gelezen, ik ga zo eerst maar shredden.
Ik begon met waterflessen van 1 liter en na 6/7 dagen heb ik gewichten gehaald die nu op 1,5 staan en de bedoeling is straks op 2 over paar dagen. Kan tot 2,5.

Kom net van de manege af, heb echt werkelijk heerlijk gereden. Doordat ik zoveel bewuster met m'n spieren omga, gaat paardrijden ook beter. Denk ik althans.
Maar waar ik nu erg verdrietig van ben is dat m'n beste maatje nu wéér kreupel is. Ze is net een week weer onder het zadel (2,5 week rust/longe omdat ze stokkreupel liep.) Het is dus weer terug en waar het nou precies zit? Ze is de favoriet van m'n instructrice, dus hopelijk halen ze er toch de da bij. Met manegepaarden weet je het nooit :(

Dianta

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 22:44

No More Troubles Zones; check :D Wel de quick versie want ik had heel weinig tijd. Gaat goed vooruit maar is best zwaar :D Morgen terug level 1. En daarna Banish Fat, Boost Metabolism. Ik ben benieuwd ~~}>

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 22:45

CCCCC schreef:
Goed idee! Zit dan 40 uur per week op stage, dus kan daarna weer lekker hardlopen! Wil dan ook nieuwe hardloopschoenen aanschaffen. Nike Free Run 3 <3

Die zijn gaaf he :)
Ik heb daar ook voor gekeken, maar helaas waren mijn huidige Asics het allerbeste voor mijn voeten (helaas niet zo prettig voor het oog en de portomonnee :') )

Vandaag wéer niet shredden, ik weet niet wat ik met de binnenkant van mijn rechter enkel heb gedaan but it feels ruined :( voor de zekerheid maar een dagje rust, wel 'goed' gegeten vandaag dus dat compenseert enigsinds :)

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 22:49

KarinvdM schreef:
Winged, hier ben je welkom hoor! [HK] Hardlopen, wie nog meer? #3

Ik ga 't even aanstippen :)

shred voor vandaag zit er weer op, nu snel douchen en dan 't bedje in :)

SilverStorm

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 22:53

hardlopen! ja dat klinkt ook wel weer leuk om op te pakken!

Hier dag drie van level 1 overleefd.

Met de benen gaat het prima (hoewel ik de bovenbenen en kuiten behoorlijk voel) maar vooral mn armen kwamen vandaag bijna niet meer omhoog ghe ghe. Bij de zij dingen dat je de gewichten op ooghoogte moet doen enzo

kan trouwens duidelijk merken dat k begonnen ben in het weekend en vandaag de hele dag rondgerend heb op werk bij de paarden en in de supermarkt ;P gister dacht ik o dit gaat priima en vandaag hebben de buren vast gedacht dat k met andere sport bezig was :P

Werk aan de winkel dus.

rooslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 22:58

Zo net dag 2 gedaan! Gister kon ik het niet opbrengen! Vandaag was de spierpijn stuk mínder!
Moet zeggen dat het nu ietsjes makkelijker ging.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 22:58

Was van plan om -na de sneeuw- het hardlopen (met start to run) weer op te pakken, kom nu dit topic tegen. Lijkt me eigenlijk veel leuker! :j Fijn dat je niet de deur uit hoeft, maar dit gewoon thuis kunt doen.

Ik ga ergens deze week beginnen. :j

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 23:02

Mandyy schreef:
Was van plan om -na de sneeuw- het hardlopen (met start to run) weer op te pakken, kom nu dit topic tegen. Lijkt me eigenlijk veel leuker! :j Fijn dat je niet de deur uit hoeft, maar dit gewoon thuis kunt doen.

Ik ga ergens deze week beginnen. :j

Zag je van mij in ons topic staan? :))

Of zag je het gewoon langskomen.

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 23:11

Lieve, lieve mede-30'DS-ers,
Nogmaals ontzettend bedankt voor jullie lieve, ondersteunende maar vooral motiverende woorden toen ik er even doorheen zat. Mijn ouders vonden dat ik ermee door moest gaan, omdat ik er zo goed uit begon te zien en zelfs mijn leerlingen vroegen of ik afgevallen was :oo
Gisteren heb ik weer een opstapje gemaakt samen met mijn lieve vriend die er helemaal achterstaat en me goed motiveert. Vandaag heb ik dag 10 behaald en heb ik gemeten. Ik ben geschrokken van de resultaten, ben echt superblij!

Op dag 10 (met tussenpozen)
-2,0 CM Nek
-2,0 CM Borsten
-2,5 CM Bovenarm links
-2,0 CM Bovenarm rechts
-3,0 CM Taille
-3,0 CM Navel (net onder navel gemeten)
-3,0 CM Heupen (incl billen)
-2,5 CM Bovenbeen links
-4,0 CM Bovenbeen rechts :oo
-1,0 CM Beide Kuiten

Bovenbenen is een beetje een gek verhaal :P Links was eerst 1CM slanker dan rechts en nu is rechts 0,5CM slanker dan links (begrijp je 't?)
Laatst bijgewerkt door Anne. op 21-01-13 23:13, in het totaal 1 keer bewerkt

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 23:12

Wow daar is veel af! Wat knap!

Kan ik niet op een of andere manier regelen dat mijn taille smaller wordt maar mijn heupen niet?
Want ik zie bij iedereen zoveel bij heupen af maar dat wil ik echt niet :n

Ik doe dan wel geen shred maar sixpack, denk dat dat wel scheelt, maar toch..
Laatst bijgewerkt door NeverGiveUp op 21-01-13 23:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 23:12

Anne. schreef:
Lieve, lieve mede-30'DS-ers,
Nogmaals ontzettend bedankt voor jullie lieve, ondersteunende maar vooral motiverende woorden toen ik er even doorheen zat. Mijn ouders vonden dat ik ermee door moest gaan, omdat ik er zo goed uit begon te zien en zelfs mijn leerlingen vroegen of ik afgevallen was :oo
Gisteren heb ik weer een opstapje gemaakt samen met mijn lieve vriend die er helemaal achterstaat en me goed motiveert. Vandaag heb ik dag 10 behaald en heb ik gemeten. Ik ben geschrokken van de resultaten, ben echt superblij!
-2,0 CM Nek
-2,0 CM Borsten
-2,5 CM Bovenarm links
-2,0 CM Bovenarm rechts
-3,0 CM Taille
-3,0 CM Navel (net onder navel gemeten)
-3,0 CM Heupen (incl billen)
-2,5 CM Bovenbeen links
-4,0 CM Bovenbeen rechts :oo
-1,0 CM Beide Kuiten

Bovenbenen is een beetje een gek verhaal :P Links was eerst 1CM slanker dan rechts en nu is rechts 0,5CM slanker dan links (begrijp je 't?)

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/*