In therapie, wie nog meer?? Elkaar ondersteunen?!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Miranda40

Re: In therapie, wie nog meer?? Elkaar ondersteunen?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 13:38

Heel veel succes Purny en vooral genieten!!!

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 17:31

208 puntjes, net 2 te weinig. Helaas, maar ik zat naar mijn idee wel te stralen op mijn paard.

Miranda40

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 18:33

En dat is het belangrijkste Purny!!! Nu lekker nagenieten ;)

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 18:43

Zodra ik het filmpje heb geupload zal ik hem hier plaatsen.

Riverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 18:44

Daar gaat het om! :)

Ik heb vandaag eens met 113online gechat.
In het begin heel awkward maar het heeft me wel even geholpen. Best handig zo anoniem, heb dingen gezegd die ik nog niet eens tegen mn psych heb verteld.
Had het echt even nodig, gaat niet zo best hier.

Morgen heb ik een coachingsessie met een paard. Ben erg benieuwd. Hopelijk helpt het me verder.

ikkkke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 07:28

SwitchShadow schreef:
Daar gaat het om! :)

Ik heb vandaag eens met 113online gechat.
In het begin heel awkward maar het heeft me wel even geholpen. Best handig zo anoniem, heb dingen gezegd die ik nog niet eens tegen mn psych heb verteld.
Had het echt even nodig, gaat niet zo best hier.

Morgen heb ik een coachingsessie met een paard. Ben erg benieuwd. Hopelijk helpt het me verder.

Wat vervelend dat het niet zo goed gaat :(:) .
Veel succes vandaag! Hopelijk heb je iets aan die coachingsessie!

_Jorine

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 10:18

Goed dat je met 113online hebt gechat SS, fijn dat het geholpen heeft!

Riverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 16:18

Coachsessie was bijzonder.
Veel van geleerd wat ik eigenlijk niet had verwacht doordat ik al aardig wat therapietjes heb gehad.
Ik ga over twee maanden weer. *\o/*

Ja 113 was echt wel even handig! Fijn ook om te weten dat je iets achter de hand hebt als het even niet gaat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 16:38

SwitchShadow schreef:
Coachsessie was bijzonder.
Veel van geleerd wat ik eigenlijk niet had verwacht doordat ik al aardig wat therapietjes heb gehad.
Ik ga over twee maanden weer. *\o/*

Ja 113 was echt wel even handig! Fijn ook om te weten dat je iets achter de hand hebt als het even niet gaat.

Ik ben wel hondsnieuwsgierig wat je allemaal hebt meegemaakt, wat je moest doen en wat het je heeft gebracht :D :))

Riverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 16:41

Ik stuur je even een pb ;)

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 18:39

Zoals beloofd mijn filmpje van de proef:

_Jorine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 15:52

Ziet er leuk uit, Purny.

KimL86

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 13:17

Ziet er goed uit Purny.
En plezier is belangrijker dan winnen.

113online kende ik nog niet.
Ik ga eens kijken wat het precies inhoud.

Hier gaat het even niet zo lekker.
Eigenlijk ging het weer best goed na een mindere periode, maar dat weten ze hier op mijn werk weer lekker te verpesten.

Ik zit op mijn werk in een ruimte (beneden) zonder daglicht, wat natuurlijk niet echt bevorderlijk is voor een depressie.
Een tijd geleden heb ik boven een kantoor voor mezelf geregeld, waar ik dan zo af en toe kan gaan werken als mijn werkzaamheden dat toelaten. Superfijn en het maakt echt veel verschil, al zit ik er maar een uur per dag.
Nu is een paar weken geleden de receptioniste ontslagen en ben ik de enige die in de buurt van de voordeur zit. Dus 2 weken heb ik de bel in de gaten gehouden, maar dan kon ik dus niet meer boven zitten.
Nu had ik eind vorige week geregeld dat iemand van boven de bel in de gaten zou houden.
Maar we hebben een slechte draadloze bel en die doet het dus niet altijd.
Ze kwamen vandaag een nieuwe vaste bel plaatsen en ik zei als we er dan 1 bij mij doen en 1 bij het magazijn dan is er altijd wel iemand die hem hoort.
Nu moest hij dus perse bij mij geplaatst worden en bij de showroom (waar bijna nooit iemand zit en als er al iemand zit, dan is het met klanten en gaan ze de deur toch niet opendoen).
Ik heb aangegeven dat ik dan niet meer boven kon zitten, maar daar hadden ze geen boodschap aan.
Oftewel ik zit weer lekker opgesloten in mijn donkere depressieve hok en kan de helft van mijn werkzaamheden niet meer fatsoenlijk uitvoeren.
Ben echt zo pissig, heb de neiging om me over een paar weken ziek te melden met de mededeling dat het gebrek aan daglicht te veel geworden is.
Maar dat zal ik maar niet doen, aangezien er net 3 man ontslagen is.

Weet iemand van jullie dat trouwens? Als je bij een psycholoog loopt, maar niet in de ziektewet zit of ze je dan mogen ontslaan?

Lang verhaal, maar moest het even ergens kwijt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 13:19

Mm dat lijkt me niet, maar ik weet daar het fijne niet van. Lijkt me dat als je daardoor niet goed functioneert dat het een ander verhaal wordt.
Verder, ik zou aangeven bij je baas dat dit niet goed gaat zo en dat je speciale verlichting wilt. Dat is er namelijk wel, kun je eens naar zoeken. Dat het echt er vanaf hangt hoe je functioneert en dat je daarin nu beperkt wordt.

KimL86

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 13:40

Een daglicht lamp heb ik 1. Die zal ik nu ook weer gaan gebruiken, maar ik merk wel verschil met echt daglicht of de lamp.

Ik vind het vooral vervelend dat dit gewoon niet nodig is en echt de minst logische manier van het ophangen van die bel. Marja we zullen zien hoe het gaat lopen en anders moet ik idd eens naar mijn leiding gevende. Die heeft gelukkig wel veel begrip voor mijn situatie.

Riverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 21:44

gelukkig is er iemand die het begrijpt ginger!
Vervelend om in zo'n donker hok te werken. Zou daar zelf ook niet blij van worden...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 16:38

Ik ben momenteel echt op. Trek het echt even niet meer. :(

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 16:44

Mroes :(:) kun je even pauze nemen? Of op je gemak komen? En hoe komt dat het niet gaat?

Purny, leuk proefje! Kan echt een oppepper zijn zo iets!

Switch, super dat die coach sessie je geholpen heeft ! Heb je ook iets om naar uit te kijken.

Ginger, in de donker zitten is absoluut niet goed :n zonlicht werkt nu eenmaal enorm in op een mens. Hopelijk kun je het nog bespreken en verandering in brengen, want uiteindelijk kost dat een bedrijf ook, als een medewerker niet goed kan functioneren, zij hebben er ook baat bij als het opgelost raakt.

Hier even helemaal niet goed, gesprek gehad met vriend en ik ben dingen te weten gekomen die hij achterhield en waar ik absoluut niet mee kan leven. Even school werk aan de kant gezet en een pot ijs gaan halen. Morgen de hele dag weg met vriendinnen en paarden. De rest kan me even gestolen worden. Hoe en wat met vriend bekijk ik later, hij zegt dat ie spijt heeft en ook in therapie wil, maar ik kan het zomaar niet geloven. School is het laatste van mijn gedachten en het zijn bijna examens ;(

_Jorine

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 20:29

Vervelend Aria... Snap dat je je nu niet op school kan en wil concentreren..

Hier gaat het ook niet echt goed, veel gedachtes aan destructieve dingen (namelijk automutileren en (niet) eten).. Heb het er vorige week met mijn begeleidster al over gehad maar ik had niet het idee dat ze snapte hoe heftig het nu op speelt..

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 21:21

Oh my..... Net die überleuke jongen mee uit gevraagd via een servetje....

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 21:38

leukk! ik heb ook weer geweldige vrienden |( zeggen ze dat alles tussen mijn oren zit.. ik weer t nu wel en hoef ze niet meer te zien

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 21:43

O zo een had ik er ook. Moest haar altijd bellen en als ik haar sprak was het alleen maar over zichzelf. Spreek haar niet
meer sinds ze ook met deze opmerking kwam. Zo iemand kan je geen vriendin noemen.

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 22:04

nee daarom. ze begonnen er vanavond in eenkeer over vorige week donderdag kwam ik ze nog tegen tijdens skeeleren en toen deden ze nog gewoon normaal.. >;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 22:10

Maar in elke zin zegt ze dat dan? Vind ze dat jij je aanstelt?
Ik hoor wel vaker dat vriendinnen rond jouw leeftijd het vaak moeilijk vinden om begrip te tonen en niet zo goed snappen wat er aan de hand kan zijn en dat dan niet helemaal serieus nemen. Neemt overigens niet weg dat het niet leuk is.

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 22:13

het zijn 3 jongens trouwens haha vandaag 'ze' ze zeiden letterlijk het zit tussen je oren