_Nelleke_ schreef:Een BU? Kan aan het tijdstip + zon en rose liggen maar ik weet even niet wat je bedoelt Glossi.
Er was inderdaad mega veel korting bij de ici paris. Had nog een cadeaubon die nu goed is besteed. Heb uiteindelijk: clinique high impact mascara waterproof (normaal heb ik gewoon de niet waterproof versie), clinique BB creme, tonic, facewash en moisteriser van clinique, een dior mascara, een dior palette en dat was het volgens mij.Moest nog 60 euro bijbetalen.
Woow dat is nog eens leuk winkelen.
Welk palette heb je van Dior?Haha ik snapte BU eerst ook niet.
Weten jullie trouwens waar SA voor staat? Dat lees je altijd in reviews (The SA gave me a sample of... bijv). Ik dacht Sales Assistent misschien? Moet zelf iig altijd denken aan schaduwaccount door bokt. 
Oh en Glossi, laat even weten wat je van de mascara vindt als ie aankomt.
Wou eerst zelf ook nog misschien bijbestellen, maar ik kijk net op de Ici Paris site en het is nu niet meer 40% en ook nog eens 25% helaas.
Nouja, hebben we geluk gehad gister.
Moest nog 60 euro bijbetalen.

BE ziet er sowieso wel goed uit. De kwasten ook. Ben benieuwd wanneer er meer revieuws op internet komen.
Maar blauw kan ook best leuk zijn, dus wie weet staat hij haar best leuk. Angel ziet er ook heel mooi uit!