)Pffft, ben blij wanneer ik genoeg ben afgevallen, kan ik het proces in gang gaan zetten
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
)

Amaryllis schreef:Ik snap die mooi-discussie niet.. je weet wanneer je deze ingreep doet je er zelf beter vn wordt, maar de littekens blijven altijd.
Je mag blij zijn dat je geholpen kan worden, maar daarbij horen wel risico's en consequenties. Als je er echt veel mooier van was geworden hadden ze het wel cosmetische chirurgie genoemd. Dit is niet zo, omdat je juist je lichaam aanpast van iets omhandelbaars naar iets waar je mee kunt leven.
En ik kan met mijn littekens leven! Ik ben er trots op; ze staan voor de beste en stoerste keuze die ik ooit heb gemaakt.
Is weer wat anders dan de tattoo variant van mijn (ex) ) collega's
Geniet er maar van en sterkte met het herstel!
)echt nergens te koop. ook met sporten ( basketball) ha dik veel last en mijn nek begon krom te groeien, na de operatie had ik maat 75B , wat heerlijk, ik was in de wolken, na een jaar zat ik op 75D en nog een paar jaren later op 75F, ondertussen ben ik wat ouder en voller geworden, ik heb nu 80E, heel jammer dat het gewoon weer aangegroeid is
geen 'ziekenhuissfeer', wordt namelijk normaal al misselijk als ik in een ziekenhuis kom haha!Share schreef:Hoelang duurde het voor de meeste, eer ze op het eerste consult/intake mochten komen? En hoelang is de wachtijd voor de operatie, zo een beetje geweest??
Zijn er nog echte aanraders voor bepaalde klinieken, op de bergman na?
Alvast bedankt
ondertussen hadden we een nieuwe huisarts, die me direct doorstuurde naar de plastisch chirurg in Isala klinieken in zwolle, ik ben daar heel goed geholpen, mijn zus die daarna ook durfde heeft het toen ook gedaan en bij haar veel complicaties, maar haar borsten zijn niet meer gegroeid, terwijl zij echt dik is geworden. maar inderdaad zijn ze wel steviger en beter van vorm, nog steeds