Borstverkleining 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tigress

Re: Borstverkleining 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 13:21

Ik herken mijzelf helemaal in de situatie van dipstaartje (tot op de foto's aan toe :') )
Pffft, ben blij wanneer ik genoeg ben afgevallen, kan ik het proces in gang gaan zetten :D

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 13:26

je doet het echt voor een goed doel

ik ben in de bergman kliniek geholpen en eigenlijk was ik ook iets te zwaar , maar door mijn ziekte is afvallen heel lastig.
maar ben er zo blij mee dat ik nu gewoon een blouse aan kan in de maat die ik ook echt heb en dat de knoopjes normaal dicht kunnen.
een leuk jasje etc.

er is 1 kilo borst verwijderd echt was zo blij

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 13:33

Ik ben zo benieuwd straks :=
Echt heh van de leuke blousjes, blijft hrt tussen 2 knoopjes open staan -O-

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 15:55

Hou op schei uit.. wat was dat vreselijk. En pasten de knoopjes wel dan zat t onder als een tent.

Suc6 zo/nu

Pieneliene

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 17:02

jah heerlijk al die shirtjes die ik nu pas, en geen laagjes meer aan om het te verbloemen!
En heb nu super leuke bikini's waar ik mij ook zowaar goed in voel :D
Naast het medische aspect ben ik ook zeker blij voor het cosmetische deel :P

Opie1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 17:28

Amaryllis schreef:
Ik snap die mooi-discussie niet.. je weet wanneer je deze ingreep doet je er zelf beter vn wordt, maar de littekens blijven altijd.
Je mag blij zijn dat je geholpen kan worden, maar daarbij horen wel risico's en consequenties. Als je er echt veel mooier van was geworden hadden ze het wel cosmetische chirurgie genoemd. Dit is niet zo, omdat je juist je lichaam aanpast van iets omhandelbaars naar iets waar je mee kunt leven.

En ik kan met mijn littekens leven! Ik ben er trots op; ze staan voor de beste en stoerste keuze die ik ooit heb gemaakt.

Nou ik snap het wel. Ik heb het anker model en omdat ik brede borsten heb komen mijn lidtekens onder mijn bh en bikini vandaan. Bij sommige beugel bh's heb ik last van de lidtekens en trekken ze. Dus ja dan had ik 2 sneetjes mooier en makkelijker gevonden. Denk dat dat voor ieder persoonlijk is

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 18:39

Ik had 2 sneetjes ook mooier gevonden.
Ik heb hele lelijke littekens en heb er ook vaak nog last van.
Maar ik heb deze operatie gedaan omdat ik lichamelijke en geestelijke klachten had door mijn cupmaat en ik ben nu veel blijer en gezonder dus die lelijke littekens accepteer ik daarom ook gewoon.

Opie1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 21:18

Ik accepteer ze ook maar als ik had kunnen kiezen. En ben ook nog steeds blij dat ik het gedaan heb.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 21:21

In mijn geval vind ik het helemaal niet erg dat jet twee ankers zijn :D Is weer wat anders dan de tattoo variant van mijn (ex) ) collega's

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 21:22

Ik ben zo blij!' Blijf janken van blijdschap haha! Die vrouw van de uitslaapkamer zei t eerste wat je deed is hoi zeggen tegen mij, naar je tieten kijken en vervolgens in tranen uitbarsten :')

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 21:25

Prachtig! :)) Geniet er maar van en sterkte met het herstel!

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 21:34

leuk topic, ik heb jaren geleden ook een borstverkleining gehad, het was heel netjes gedaan en littekens zijn haast niet te zien, ik had een 75G maat en die was toen( spreek ik over 24 jaar geleden :o )echt nergens te koop. ook met sporten ( basketball) ha dik veel last en mijn nek begon krom te groeien, na de operatie had ik maat 75B , wat heerlijk, ik was in de wolken, na een jaar zat ik op 75D en nog een paar jaren later op 75F, ondertussen ben ik wat ouder en voller geworden, ik heb nu 80E, heel jammer dat het gewoon weer aangegroeid is -O-

AvWShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 23:46

Sowieso veranderen je borsten je hele leven door. Je zegt ook dat je wat voller bent geworden, dan zullen je borsten natuurlijk niet achterblijven. Alleen van B naar E is wel een aanzienlijk verschil.
Hoewel ik moet zeggen dat ik vlak na de operatie ook 80B/75C had en nu, ruim jaar later, op een volle 75D.
Geloof dat dit bij de meeste wel een beetje zo is geweest. De cupmaat na de operatie mag je ook eigenlijk niet meetellen omdat pas na maanden het eindresultaat zichtbaar is.

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 00:09

Na een jaar is de juiste vorm 'aangenomen'.
Bij mij was dat toen nog steeds 85C.
Nu helaas, jaren later,weer 2 cuppen groter (85E).
Maar ze hebben nu wel een andere, veel stevigere vorm.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 02:18

Hoelang duurde het voor de meeste, eer ze op het eerste consult/intake mochten komen? En hoelang is de wachtijd voor de operatie, zo een beetje geweest??

Zijn er nog echte aanraders voor bepaalde klinieken, op de bergman na?

Alvast bedankt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 02:23

Gefeliciteerd Celiien! Met je operatie! Hoop dat je een vlot en goed hetstel hebt en dat je tevreden bent met het resultaat :j

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 05:20

Ik vind mijn kliniek echt heel fij :) geen 'ziekenhuissfeer', wordt namelijk normaal al misselijk als ik in een ziekenhuis kom haha!
Lieve zusters, lig op dit moment lekker op een privekamer en komen regelmatig ff checken, ook als ik niet kom. Had in juni op maandags gebeld week erop kon ik op donderdag terecht. Kon in principe al in augustus of juli geholpen worden maar dat kon niet met werk/school, dus vandaar deze periode vooruit geplanned:))
Zit overigens in t parkkliniek medisch centrum Rotterdam

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 08:18

Share schreef:
Hoelang duurde het voor de meeste, eer ze op het eerste consult/intake mochten komen? En hoelang is de wachtijd voor de operatie, zo een beetje geweest??

Zijn er nog echte aanraders voor bepaalde klinieken, op de bergman na?

Alvast bedankt

ik heb alleen ervaring met de bergman kliniek in den haag

prive kamers fijne verpleging.
als er wat mis is kan je bellen en meestel kan je dan ook gelijk komen
toen het mis ging na de operatie , werd gelijk de arts gebeld en kreeg ik een prive verpleger.
ben daar echt goed geholpen

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 08:44

ik ben naar de dokter gegaan met mijn "probleem"en die zei er niks vanaf te weten. ik moest dus maar een paar weekjes wachten tot hij er wat over gelezen had, die paar weekjes zijn uiteindelijk 4 jaar geworden :o ondertussen hadden we een nieuwe huisarts, die me direct doorstuurde naar de plastisch chirurg in Isala klinieken in zwolle, ik ben daar heel goed geholpen, mijn zus die daarna ook durfde heeft het toen ook gedaan en bij haar veel complicaties, maar haar borsten zijn niet meer gegroeid, terwijl zij echt dik is geworden. maar inderdaad zijn ze wel steviger en beter van vorm, nog steeds :+

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 11:28

bij mij is de cupmaat ook weer gegroeid maar eerlijk is eerlijk ik ben zelf ook 5 kg aangekomen afgelopen maanden maar in het verleden maakte mijn gewicht niks uit icm grote van mijn cupmaat.
Ik was 12 jaar en had al een dd cup en ik ben tot mijn 18e erg mager geweest maar had toen evengoed een cup e/f .
Voor mijn operatie had ik h/i bij een gewicht van 70/71,5 kg en lengte 1.75
Na mijn operatie had ik 75 d/e en nu 75 e/f

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 11:28

Verwijzing van de huisarts is er al. Moet alleen dus nog de rest regelen. Bedankt voor jullie tips en ideeen! Waardeer ik!

Celiien, hoe voel je je? Had jij nu het sleutelgat of het anker model?

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 16:15

Ik heb anker!
En voel me goed. Voelt een beetje alsof je de hele dag rondloopt met een bh die verkeerd zit, zo'n gevoel. Als mn diclofinac is uitgewerkt merk ik t ook wel, Maargoed die mag ik toch 3x per dag!
Verder ben ik nog steeds helemaal happy haha! En het is zo raar :=

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 18:42

Rustig aan, alles komt goed! Pijn is fijn en vooral: jeuk is leuk. Maar die komt nog :Y)

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 18:54

hihihihi, idd....
gek werd ik ervan!

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 19:01

die jeuk viel bij mij reuze mee, heb wel 5 weken lang stukjes hechting verwijderd

die oplosbare hechtingen loste niet op hahaha