Goedemorgen dames, beetje geslapen? Ik helaas niet, lag bijna te slapen toen ik in 1x dacht aan wat er nog moet gebeuren. Gevolg: weer wakker en niet meer goed inslaap kunnen komen. Vanmorgen uit bed om de container aan straat te zetten en daarna nog maar even terug gegaan. Hoop vannacht beter te slapen maar ik ben alleen dus ik ben benieuwd, meestal slaap ik dan niet zo goed. Verder vandaag een rustig dagje, dat is wel even lekker. Nu ik weer alleen ben kan ik het op mijn tempo doen.
DC, lekker als je niet angstig bent, denk dat het bij mij straks ook wel minder zal worden als ik maanden alleen thuis ben. Die gekke bult is misschien wel je Lymfeklier. Als je het niet vertrouwd zou ik toch even naar de HA gaan, daar is hij voor. Hoe voel je je verder?
Rock, fijn dat je er weer wat zelfvertrouwen bij hebt, dat doet een mens goed! Knap dat je zo'n weekend hebt georganiseerd, dat is niet niks. Doe rustig aan maar heb vetrouwen in jezelf. Voel je je nu wel goed?
Janne, doe rustig aan. Ik heb zelf geen ervaring met AD dus kan je daarbij niet helpen. Hoop voor je dat de bijwerkingen snel overgaan.
Sifra goed geslapen? Nog iets doen vandaag?