Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Manon88 schreef:Ik heb alles al geprobeerd en mijn navel piercing is ook nog steeds ontstoken.. van de week maar weer eens een keer langs de shop gaan
Myryana schreef:Hehe.. bedoel je als je allebei een tongpiercing hebt of als je er twee hebt?
Het is idd wel beetje apart als je allebei een tongpiercing hebt.. dan hoor je af en toe wel geluid van de piercings tegen elkaar komen.
wkoekoek schreef:Manon88 schreef:Ik heb alles al geprobeerd en mijn navel piercing is ook nog steeds ontstoken.. van de week maar weer eens een keer langs de shop gaan
Ook al Zarqa zeezout geprobeert?
Vende schreef:Hier is Vende
Ik raad alleen niemand aan om bij Bodyflair te gaan, want een hobbezak is die vent zeg.
Ik kwam binnen, zei dat ik een tongpiercing wou, en het enigste wat hij tegen me heeft gezegd is "oke ga maar zitten" en "dat is dan 25 euro"
Nou vond ik dat opzich niet zo erg omdat ik al wist hoe zo'n piercing wordt gezet, maar ik kan me voorstellen als dat je zenuwachtig en voor de eerste keer daar komt, je wel graag wilt weten wat er gaat gebeuren.
Ik stond dus ook serieus binnen 5 minuten weer buiten.
SuperQuinta schreef:ja zo'n navel als kruis of driehoek is echt gaaf.. misschien ooit....![]()
![]()
maar ligt het aan mij of heeft dat meisje nou zo'n lange navel?
Tooske schreef:Nou ja ik ga dus een piercing laten zetten.
In mijn kin net onder mijn lip, wie heeft dit ook laten doen heeft er dus ervaring mee en evt tips?