Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ibbel schreef:Zou het kunnen dat 'dorst' in het verleden geinterpreteerd werd als 'honger' en dat sinds de GLP-1 het juiste signaal weer binnen komt? Maw, dat je nu dus niet per se meer dorst hebt dan vroeger, maar het gewoonweg weer herkent?
Mariska_28 schreef:Even een egomomentje hoor...![]()
Voor het eerst in meer dan 30 jaar heb ik een gezond bmi(dat is een bmi lager dan 25).
[ Afbeelding ]
Wat ben ik toch verschrikkelijk blij dat ik dit topic begin dit jaar geopend heb, en dankzij de reacties in dit topic en via pm ervoor gegaan ben!
Dank jullie wel!
Ik ga ook zeker nog weer langs bij mijn huisarts om te laten zien hoe goed het (kan) werken. Misschien schrijft ze het dan in de toekomst ook zelf voor.
Vanillia schreef:Fijn dat je resultaat ziet Hedi!
Vind het wel heel vreemd dat de praktijkondersteuner je niet afraadt om zelf te gaan lopen dokteren met extra naalden en de restjes uit de pen.
Vanillia schreef:Fijn dat je resultaat ziet Hedi!
Vind het wel heel vreemd dat de praktijkondersteuner je niet afraadt om zelf te gaan lopen dokteren met extra naalden en de restjes uit de pen.
Ibbel schreef:Vanillia schreef:Fijn dat je resultaat ziet Hedi!
Tja, als je weet dat het in de praktijk gewoon gebeurt (want ze zal ook internet lezen...) dan kan je als praktijkondersteuner maar beter een beetje weten hóe dat dan wordt gedaan, zodat je zo nodig kunt adviseren en bijsturen.
Ibbel schreef:Vanillia schreef:Fijn dat je resultaat ziet Hedi!
Tja, als je weet dat het in de praktijk gewoon gebeurt (want ze zal ook internet lezen...) dan kan je als praktijkondersteuner maar beter een beetje weten hóe dat dan wordt gedaan, zodat je zo nodig kunt adviseren en bijsturen.