Fijn om wat handvatten te krijgen.
Ook fijn dat je weer wat hebt kunnen doen vandaag. Alvast succes voor woensdag. Thuis nog een glas water of thee zonder suiker nemen, dan krijgt je maag niet in één keer een plens zoetigheid. (Hierdoor ging het bij mij de 1e keer fout)
Dondon, ik hoop ook dat Ted nog gaat draaien uit zichzelf.
Fijn dat de 20 weken echo goed was. Fijn dat het extra vitamine D ervoor zorgt dat je je beter voelt. Wat naar dat het ziekenhuis zo vervelend doet. Lijkt mij niet echt prettig voor je.
Marjon fijn dat ze er op je werk wel rekening mee willen houden. Niet makkelijk een speciaal dieet volgen in combi met een baan in de horeca. Hoe voel je je verder? Merk je iets van de zwangerschapssuiker?
Gnome, oh heerlijk een man die kan masseren. Al is een pijnlijke rug natuurlijk niet fijn. Klinkt als een heerlijk verjaardagsweekend wat je voor de boeg hebt! Hoe oud wordt je?
Kinderwagen moet je gewoon proberen. Op een gegeven moment "voel" je wel welke dé wagen voor jou is haha.
Wat stom dat het werk van je man weer zo stom doet! Kan mij je verhalen nog wel herinneren van toen jij zo ziek was. Hij heeft er gewoon recht op.
Mijn vriend neemt naast het geboorte verlof eerst 2 weker gelijk erna op. Dan waarschijnlijk nog in de 2 weken voor de zomervakantie een paar dagen, omdat ik dan ook weer aan het werk moet.
Azmay haha Nemo houdt al van paps! Leuk.
Logisch dat je gesloopt bent vandaag.
Ballard fijn dat het werk van jou man zo meegaand zijn. Wat je al zegt, ze hebben er gewoon recht op.
Nou, mijn verlof is ingegaan. Heb tekeningen en heerlijke douchegel gekregen van zowel de leerlingen als mijn collega's. Leerlingen wilden bijna allemaal nog een knuffel haha. Jongens van 14 jaar he? Zo bijzonder.
Had stiekem ook wel even tranen in de ogen. Hormonen!! Haha.
Maar goed, nu lekker genieten, rusten en wachten tot Ted zich laat zien.

ik word 33