Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BritHittepit schreef:Het is eigenlijk niet zo erg als het van vreemden komt maar het komt zelfs van mensen die kortbij staan… dat doet me zoveel pijn
BritHittepit schreef:Ik zeg het ze wel eens zelf maar het helpt niet… mensen die me minder vaak zien zeggen dat ik er goed uit zie maar ik denk dan vooral in de zin van ‘je ziet er niet als kankerpatient uit’
Mijn zelfbeeld is zowiezo al laag maar nu nog lager en alles wat erbij komt maakt het allemaal nog erger… deze nacht heb ik weer 2 bloedproppen uit mijn mond gehaald en het voelt alsof al mijn tanden uit mijn mond kunnen vallen…
pien_2010 schreef:BritHittepit schreef:Ik zeg het ze wel eens zelf maar het helpt niet… mensen die me minder vaak zien zeggen dat ik er goed uit zie maar ik denk dan vooral in de zin van ‘je ziet er niet als kankerpatient uit’
Mijn zelfbeeld is zowiezo al laag maar nu nog lager en alles wat erbij komt maakt het allemaal nog erger… deze nacht heb ik weer 2 bloedproppen uit mijn mond gehaald en het voelt alsof al mijn tanden uit mijn mond kunnen vallen…
Britt vraag aandacht voor iets tegen het afvallen en een actieplan. Niet vanwege schoonheid dat vind ik zo'n onzin. Maar voor al die klachten er om heen. Je zit misschien wel tegen ondervoeding aan en omdat je zo'n mooie meid bent met prachtige uitstraling hebben de artsen dat misschien helemaal niet zo door.
Sorry komt echt vanuit een goed hart en bezorgdheid.