Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
moonsparkle schreef:Het weer is wel om te huilen, had echt geen zin om naar buiten te gaan
Marjo schreef:Ik kom even binnenvallen hoor, maar heeft iemand hier wel eens de Nijmeegse vierdaagse gelopen?
DideH schreef:Marjo schreef:Ik kom even binnenvallen hoor, maar heeft iemand hier wel eens de Nijmeegse vierdaagse gelopen?
Mijn ouders lopen hem elk jaar en ben er vanaf kleins af aan mee opgegroeid doordat ik in/om Nijmegen woon/woonde. Weet niet of je een specifieke vraag heb die ik misschien kan beantwoorden?
Marjo schreef:DideH schreef:
Mijn ouders lopen hem elk jaar en ben er vanaf kleins af aan mee opgegroeid doordat ik in/om Nijmegen woon/woonde. Weet niet of je een specifieke vraag heb die ik misschien kan beantwoorden?
Ben vooral benieuwd hoe lastig het is, als je niet regelmatig zulke afstanden loopt eigenlijk?
lizard schreef:Bootsiebob,
Kan je hond dat een beetje?
Bootsiebob schreef:Vierdaagse trekt mij ook niet zo… Hoewel ik het heel knap vind, zulke afstanden een paar dagen achter elkaar. En het is natuurlijk een hele belevenis.
gaucho schreef:Dat massale trekt mij juist wat minder.
Ik ben net heen en weer naar de supermarkt gewandeld. Verder nog meer aan het balen dat ik niet ver kan wandelen, mijn vriend heeft net een wolf gezien tijdens het wandelen op de Veluwe