Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Focussed schreef:Ik stuurde nog “Laat maar, ik vind je altijd heel gezellig en ik wil niet dat dit tussen ons in gaat staan” maar dat kwam al niet meer aan omdat ik geblokkeerd was.
Focussed schreef:Ik lees al een tijdje mee maar zag inmiddels dat op Facebook mensen de zogenaamde “RIVM” folder die gedeeld wordt op social media getraceerd hebben.
Het is de zelfbedachte griepfolder van Therapeuticum Aurum. Een antroposofisch gezonheidscentrum uit Zoetermeer.
https://therapeuticumaurum.nl/griepprik-2020/
Focussed schreef:Ik had er bij een vriendin die het deelde op Facebook eronder geplaatst (link naar de website van Therapeuticum Aurum). Dat is verwijderd, ik ben ontvriend met de melding dat ze zich niet wil inlaten met “energieen zoals de mijne” en ze wenste me toe dat ze hoopte dat ik me zou ontwikkelen en wakker zou worden.
Ondertussen beschuldigt ze “mainstreammedia” van censuur.
Cowboy55 schreef:Focussed schreef:Ik had er bij een vriendin die het deelde op Facebook eronder geplaatst (link naar de website van Therapeuticum Aurum). Dat is verwijderd, ik ben ontvriend met de melding dat ze zich niet wil inlaten met “energieen zoals de mijne” en ze wenste me toe dat ze hoopte dat ik me zou ontwikkelen en wakker zou worden.
Ondertussen beschuldigt ze “mainstreammedia” van censuur.
Je was bevriend met iemand die termen hanteert als: “energieen zoals de mijne”?!
Citaat:Cowboy55 schreef:ik ben ontvriend met de melding dat ze zich niet wil inlaten met “energieen zoals de mijne”
Je was bevriend met iemand die termen hanteert als: “energieen zoals de mijne”?!
nynke55 schreef:Ja, inderdaad, de hele situatie is op zijn minst al erg vervelend, en dan ook nog met mensen te maken hebben die een hele andere instelling hebben dan jij, dat kun je er gewoon niet bij hebben.
safina schreef:Wel erg dat hier vriendschappen op stuklopen.
Ik heb het zelf ook wel met een vriendin. Die holt nu ook de zweverige hoek in en vindt het anderhalve metergebeuren onzin. Terwijl ik me elke dag weer de pleuris moet werken met al mn collega's omdat er weer zo ontzettend veel besmettingen zijn. Ik heb geen zin om met haar af te spreken. Niet omdat ik denk dat ze zich niet aan die anderhalve meter gaat houden. Dat doet ze wel als ik dat wil. Maar ik heb er gewoon geen zin in. Ik trek die ideeën van haar gewoon even niet.
bigone schreef:safina schreef:Wel erg dat hier vriendschappen op stuklopen.
Ik heb het zelf ook wel met een vriendin. Die holt nu ook de zweverige hoek in en vindt het anderhalve metergebeuren onzin. Terwijl ik me elke dag weer de pleuris moet werken met al mn collega's omdat er weer zo ontzettend veel besmettingen zijn. Ik heb geen zin om met haar af te spreken. Niet omdat ik denk dat ze zich niet aan die anderhalve meter gaat houden. Dat doet ze wel als ik dat wil. Maar ik heb er gewoon geen zin in. Ik trek die ideeën van haar gewoon even niet.
Maar jij spreekt haar daar niet op aan? Wat Corona voor jou betekend en welk gevoel haar houding met jou doet? Desnoods in een mail?
safina schreef:nynke55 schreef:Ja, inderdaad, de hele situatie is op zijn minst al erg vervelend, en dan ook nog met mensen te maken hebben die een hele andere instelling hebben dan jij, dat kun je er gewoon niet bij hebben.
Dat is het bij mij ook wel een beetje. Ik ben al zo moe. Ik heb na een lange dag het fut niet om met iemand met zulke ideeen te dealen. Hier op het forum trek ik dat nog wel. Dan is het doseerbaar: teveel = klik-weg, doei.
Maar ik voel me wel schuldig hoor. Het is een vriendin, verdorie. En ik ga dr uit de weg.
secricible schreef:Die man heeft geld en tijd over, bah
Miepmiept schreef:secricible schreef:Die man heeft geld en tijd over, bah
Geld over? Zijn doktersvriendinnetje zoekt nog wat, ik geloof 7 miljoen.![]()
https://www.instagram.com/tv/CGKOQTRDaL ... sm1qqvppk9
Maar ja triest dat een huisarts zo kan afglijden.....