Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
raket schreef:De 1e keer dat ik besmet werd, zou je dagelijks gebeld worden. Deden ze niet, want ik was volgens hun negatief. Maar ze vonden het wel raar dat ik door de microbioloog gebeld was en hun andere collega om de intake te doen. Ze waren okk vergeten mijn huisarts te informeren waar ik geweest was, dat deden hun toen nog. Gelukkig had ik zelf gebeld. Vervolgens werd ik 2x per dag gebeld voor de monitoring haha.
Deze keer wisten ze wel dat het de 2e besmetting was en duurde het dus 3 dagen.
De ggd is gewoon niet klaar voor een pandemie.
Gwenvd schreef:Ik ben wel 24 uur koortsvrij, hoofdpijn is nu ook sinds gister avond weg. Ik ben alleen zo onwijs slap.
Ik vraag me af of ik nog besmettelijk ben voor mijn gezin. Ik hoest en nies eigenlijk niet.
Al kunnen de jongens maar even bij me op bed komen ofzo.
Gwenvd schreef:Ik ben wel 24 uur koortsvrij, hoofdpijn is nu ook sinds gister avond weg. Ik ben alleen zo onwijs slap.
Ik vraag me af of ik nog besmettelijk ben voor mijn gezin. Ik hoest en nies eigenlijk niet.
Al kunnen de jongens maar even bij me op bed komen ofzo.
hwn schreef:Sterkte voor de covid-patiënten!
Hier weet ik niet goed wat doen: ik vermoed dat ik een gewone verkoudheid te pakken heb, ben heel voorzichtig geweest, maar heb toch gebeld naar HA. Hij zei dat ik me moest laten testen morgenochtend als het verergerde. Denk dat ik het morgenochtend toch ga melden op het werk, dan kunnen zij beslissen of ze me laten starten (sowieso met mondkapje, is altijd zo).
Heb geen koorts (al twijfel ik of mijn thermometer normaal werkt, zelfde type als die van mijn moeder, en klopte ook niet met resultaten bij de HA), ook geen smaak- of geurproblemen of spierpijn of zo.
hwn schreef:@Helderder, ik ben baliebediende bij PostNL (in België, hoe raar het ook klinkt).
Ik heb contact opgenomen met het werk, en zij willen sowieso dat ik me laat testen. Dus morgenochtend maar direct naar HA. Ik mat zopas mijn koorts toen ik uit bad kwam, en had 37,5°. Maar een uurtje later was dit weeral een graad gezakt, dus zal aan het heet water gelegen hebben.
absque_dubio schreef:Gwenvd sterkte. Ik hoop dat je snel klachtenvrij bent.![]()
Janntjuh wat fijn dat jij negatief bent!
Hier inmiddels 51 uur verder en nog geen uitslag. Vanavond naar het GGD gebeld maar mijn test zit in een clubje welke vertraging heeft en ze kunnen geen uitspraak doen wanneer de uitslag binnen is. Frustrerend.
Om mezelf bezig te houden vandaag een eetproeverij gehouden en voor de grap een filmpje voor vriendinnen en familie gemaakt dat ik nu zonder problemen pindakaas kan eten. Normaal ga ik van de geur en smaak over mn nek. Maar nu ik niks proef kan ik werkelijk alles eten.
Je moet wat om je bezig te houden..![]()
![]()
Als kers op de taart heb ik gister mijn vinger eraf geschaafd met de kaasschaaf. Dokter heeft me buiten moeten behandelen, moesten wat en het was gelukkig droog. Dus naast dat ik ziek thuis zit, heb ik enorm veel pijn en maar een werkende hand. Kan niks zo..
absque_dubio schreef:Haha nou het waren rare dagen.![]()
Tot ieders verbazing ben ik negatief getest. Ik heb dus een flinke griep met net zulke smaak en reuk verlies als bij Corona. Dus mocht iemand dat ook krijgen: het hoeft dus geen Corona te zijn!
Zelf nu uitzieken, maar toch wel blij dat ik vanavond even naar mn pony’s gebracht kan worden.
Tot ieders verbazing ben ik negatief getest. Ik heb dus een flinke griep met net zulke smaak en reuk verlies als bij Corona. Dus mocht iemand dat ook krijgen: het hoeft dus geen Corona te zijn!
Zelf nu uitzieken, maar toch wel blij dat ik vanavond even naar mn pony’s gebracht kan worden.