Op internet zijn ook wel veel templates te vinden, maar kan je trainer idd geen schema maken?
                                                         Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Verder voel ik me wel goed, en als ik nu verkouden ben, ben ik tegen die tijd in elk geval wel weer beter, dus ach. Ik doe vooral mee voor de NK kwalificatie, dat moet geen probleem worden maar is wel het voornaamste doel en verder zien we wel, heb er heel veel zin in!
                                                         Eulogy schreef:Hoe gaat het met iedereen hier?Zat er in dit topic niet iemand die nu gecoacht wordt door Danielle Huijser?

Ik weet niet welke maat je draagt, maar heb nog wat sets liggen die amper gedragen zijn en de deur uitmogen.                                                         

Rawr schreef:Ah, fijn om te weten. Dan wacht ik black friday even af! Wel jammer dat de kwaliteit minder is geworden, ik heb er zelf nog niets aan gemerkt en ben vooral blij met het design en de fitting. Zeker met een goede pump lijkt het echt héél heel goed.![]()
Wat die setjes betreft moet ik toch bedanken Courses, op linoleum na wil echt niemand dat zien.

Dus dat was effe heel erg balen met trainen, zeker met NK over 3.5 week. Beperkt je echt veel meer met trainen dan ik had gedacht en ik kon natuurlijk helemaal niet deadliften. Maar nu best wel weer prima, vorig weekend voor het eerst weer gedeadlift (en zonder straps meteen 4x 130kg kunnen tillen dus heel blij mee!) en de rest van m'n trainingen gaan ook heel lekker eigenlijk