Mijn gezicht heb ik even zwart gemaakt, ben erg moe en dan teken ik erg zeg maar. Ik ben gisteren bij een krullenkapper geweest. Ik ben al jaren niet bij een kapper geweest, mijn haar brak gewoon af.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Benzz schreef:SusanH schreef:Maar hoe bedoel je vastbinden? Als ik een staart of vlecht in heb is ook de krul er uit.
Doe je de volgende ochtend toch gewoon je kop onder de kraan? Zo doe ik het altijd
C_arola schreef:En een beetje nat maken met een plantenspuit? Eventueel met leave in er doorheen? Zelf maak ik mijn handen nat en kneed er dan krullen in met wat gel. Dat is vaak genoeg om het weer wat te verfrissen. Misschien ook een optie.
colinneke schreef:Hoi!
Hier ook een krullie.
Ik ben op het moment aan het struggelen met het vinden van een fijne shampoo/conditioner.
Het probleem is wanneer ik mijn haar was. De shampoo uit spoel en dan mijn haar zo vies aan voelt.
Voelt alsof er een pak boter in zit.
Heb dan bijna de neiging om het nog een keer te wassen omdat het zo naar aan voelt.
Het maakt dan ook niet uit of het de 1e keer is dat ik de shampoo gebruik of al halverwege de fles ben.
Zijn er meer die hier last van hebben?
En welke shampoo gebruiken jullie?