Draagdoek

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Appeltje00

Re: Draagdoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-20 11:02

Aah oké goed om te weten. Ga ik nu nog even kijken hoe lang ik me in kan houden tot een volgende aankoop :D.

Waarschijnlijk heb ik vrijdag een consult voor rugdragen. Het gaat nu langzaam aan wel zwaar worden om L voor te dragen.

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 19:59

Hebben jullie nog tips? Mijn vrouw probeert zo nu en dan L ook te dragen in een draagdoek voor op haar buik, maar ze krijgt er pijn van in haar buik en het drukt heel erg op haar buik zegt ze. De tula had ze dat niet, maar daar wil L niet in. Hij wil meer bewegingsruimte. Iemand tip voor het knopen of misschien een draagzak waarin L toch wat kan bewegen?

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 20:08

Waar doet het zeer, waar de doek gekruist wordt? Dan kan hij te strak zitten. Het kan ook helpen om de banen wat over het kontje te spreiden (bij voorkeur als kindje kan zitten, ivm dubbellaags en druk op de rug), dat haalt het gewicht er wat af en geeft minder druk op de buik.

Galja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 21:20

Hebben jullie ervaring met hydrofiele draagdoeken ( van ByKay bv)
Heb hem wel in mn handen gehad bij mn draagconsult maar toen niet verder naar gevraagd.
Het lijkt me heerlijk luchtig maar wel minder comfortabel voor grotere, zwaardere kindjes?

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 21:29

Ik ken hem persoonlijk niet, maar ben er ook nieuwsgierig naar!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 17:42

Vanaf heden ben ik ook in het bezit van een AP kortingscode ;) dus die wil....

NadineK

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 18:30

Ik hoop eigenlijk dat die nieuwe Hawaï zg ook in toddler komt, dan houd me aanbevolen.

Wat is er onderweg? Toch niet iets gekocht om de watersling te bemachtigen? *\%/*

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 18:47

NadineK schreef:
Ik hoop eigenlijk dat die nieuwe Hawaï zg ook in toddler komt, dan houd me aanbevolen.

Wat is er onderweg? Toch niet iets gekocht om de watersling te bemachtigen? *\%/*

Ik dacht dat al bekend was dat die in toddler zou komen toch? Of ik ben in de war met een andere. Korting gaat niet samen met de watersling actie.

NadineK

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 18:50

Ah serieus? <3 dacht dat t nog niet duidelijk was.

Verwacht dat RS actie al wel op is tegen de tijd dat zg erop komt eigenlijk

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 18:57

Ik vermoed van wel ja, denk dat tegen middernacht alles weg is (beetje afhankelijk van de tijdzones enzo). Tegen de tijd dat deze actie achter de rug is zullen de Romy ZG’s wel uitkomen iig.

Hier ook een kortingscode aanwezig overigens :P

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 19:07

NadineK schreef:
Ah serieus? <3 dacht dat t nog niet duidelijk was.

Verwacht dat RS actie al wel op is tegen de tijd dat zg erop komt eigenlijk

Ik weet het niet 100% zeker, maar dacht het ergens gezien te hebben op fb.

Haha Britt. Kortingscodes genoeg.

Galja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 19:13

Oh ik ben zo blij <3
Sorry hoor, even een ego post tussendoor...
Ik heb vanaf zn geboorte zo graag willen dragen maar meneer was het daar niet mee eens. 2x een consult gehad en het ging steeds beter, zo goed zelfs dat we tegenwoordig de honden uitlaten en de paarden voeren met meneer in een ringsling want van de draagdoek moest hij nog steeds niks hebben.
Maar blijven oefenen thuis, steeds even knopen en een beetje lopen en langzaam begon hij het steeds minder erg te vinden.
Dit is vandaag ( oftewel nu)

Afbeelding

Afbeelding
<3 Wat een heerlijk gevoel !

Hangt hij verder zo ok of moeten de billetjes nog iets zakken?

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 19:17

Nadine, volgens mij zag ik net juist langskomen dat de Hawaii niet in Toddler is! :(

Ik heb ZG Argus Azure besteld <3

Galja, wat leuk! De banen mogen alleen een heel stuk meer richting knie. Die zitten nu te veel op het ruggetje :D de twist is bij niet-newborns ook niet meer nodig

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 19:36

Anoniem schreef:
Nadine, volgens mij zag ik net juist langskomen dat de Hawaii niet in Toddler is! :(

Ik heb ZG Argus Azure besteld <3

Galja, wat leuk! De banen mogen alleen een heel stuk meer richting knie. Die zitten nu te veel op het ruggetje :D de twist is bij niet-newborns ook niet meer nodig

Oohh sorry Nadine. Dan ben ik waarschijnlijk in de war met een andere.

NadineK

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 19:38

Ah zie dat ie nu online is inderdaad!! Als mijn meneer 72.5 cm is en in maat 74 zit, is t nog de moeite waard om baby te kopen? #durftevragen :')

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 19:51

Hij zou in principe moeten passen tot 86-92, dacht ik..

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 19:51

NadineK schreef:
Ah zie dat ie nu online is inderdaad!! Als mijn meneer 72.5 cm is en in maat 74 zit, is t nog de moeite waard om baby te kopen? #durftevragen :')

Ik heb L laatst in de baby gedaan en die zit in maat 80. Voor hem had ik nog wel echt de baby nodig. Maar misschien kan je ergens via de artipoppe groep gaan passen?

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 19:58

Wij krijgen er alledrie morgen of overmorgen eentje binnen, als je wil passen _O-

NadineK

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 19:59

Oh boy, nu kriebelt t helemaal, goed idee idd Appeltje. Laat ik hem net helemaal enthousiast zien aan m’n vriend, zegt ie dood leuk ‘vind m niet mooi, vind al die doeken die je hebt gehad veel mooier.’

Edit: zie je reactie Britt, hahahaha :') . Wordt toch tijd voor die groepsmeeting! O:)

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 20:01

NadineK schreef:
Oh boy, nu kriebelt t helemaal, goed idee idd Appeltje. Laat ik hem net helemaal enthousiast zien aan m’n vriend, zegt ie dood leuk ‘vind m niet mooi, vind al die doeken die je hebt gehad veel mooier.’

Hahah dat is altijd z’n domper hè. Ik heb dat ook soms als ik helemaal weg ben van kinderkleding of een doek en dan heb ik na lang twijfelen besloten het te nemen en dan laat ik het nog even zien en dan is het: “nee dat vind ik niets”.

NadineK

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 20:08

Ja precies dat inderdaad :') . Misschien gewoon maar niet meer laten zien

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 20:09

NadineK schreef:
Ja precies dat inderdaad :') . Misschien gewoon maar niet meer laten zien

Gewoon bestellen, haha :). Verkopen kan altijd nog :D

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 20:25

Yalou, waarom laat je nou de Argus Azure zien? |( nuwillikdieook <3

Ik kan alleen niet echt een maatvoering vinden op de site van AP, maar als ik Nadine en Appeltje zie, gaat de babymaat wel een tijdje mee nog? Mijn baby gaat nu naar maat 74 en ik zie toch dat dan de meeste babydragers een beetje aan de limieten komen. Als mijn man na zijn rolberoerte (vast niet) akkoord gaat, moet hij wel een tijd mee gaan _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 20:38

Ik heb eigenlijk ook geen idee tot welke maat hij gaat haha, maar mijne zit gelukkig pas in maat 62, dus waarschijnlijk is hij zelfs nog te groot :P

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 20:49

Butterfly schreef:
Yalou, waarom laat je nou de Argus Azure zien? |( nuwillikdieook <3

Ik kan alleen niet echt een maatvoering vinden op de site van AP, maar als ik Nadine en Appeltje zie, gaat de babymaat wel een tijdje mee nog? Mijn baby gaat nu naar maat 74 en ik zie toch dat dan de meeste babydragers een beetje aan de limieten komen. Als mijn man na zijn rolberoerte (vast niet) akkoord gaat, moet hij wel een tijd mee gaan _O-

De Ap dragers beginnen pas bij 62, terwijl andere dragers bruikbaar zijn vanaf maat 50/56. Daarom gaan ze denk ik ook veel langer mee. L zat er echt nog prima in. Als je kindje eruit is verkopen ze ook gewoon weer prima zonder al te veel verlies.