Waarschijnlijk heb ik vrijdag een consult voor rugdragen. Het gaat nu langzaam aan wel zwaar worden om L voor te dragen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NadineK schreef:Ik hoop eigenlijk dat die nieuwe Hawaï zg ook in toddler komt, dan houd me aanbevolen.
Wat is er onderweg? Toch niet iets gekocht om de watersling te bemachtigen?
Anoniem schreef:Nadine, volgens mij zag ik net juist langskomen dat de Hawaii niet in Toddler is!
Ik heb ZG Argus Azure besteld
Galja, wat leuk! De banen mogen alleen een heel stuk meer richting knie. Die zitten nu te veel op het ruggetjede twist is bij niet-newborns ook niet meer nodig
NadineK schreef:Ah zie dat ie nu online is inderdaad!! Als mijn meneer 72.5 cm is en in maat 74 zit, is t nog de moeite waard om baby te kopen? #durftevragen
NadineK schreef:Oh boy, nu kriebelt t helemaal, goed idee idd Appeltje. Laat ik hem net helemaal enthousiast zien aan m’n vriend, zegt ie dood leuk ‘vind m niet mooi, vind al die doeken die je hebt gehad veel mooier.’
Butterfly schreef:Yalou, waarom laat je nou de Argus Azure zien?nuwillikdieook
![]()
Ik kan alleen niet echt een maatvoering vinden op de site van AP, maar als ik Nadine en Appeltje zie, gaat de babymaat wel een tijdje mee nog? Mijn baby gaat nu naar maat 74 en ik zie toch dat dan de meeste babydragers een beetje aan de limieten komen. Als mijn man na zijn rolberoerte (vast niet) akkoord gaat, moet hij wel een tijd mee gaan