Woorden schieten tekort.. Wat intens verdrietig.. Ik wil je heel veel sterkte wensen.... Xx
Julia
Geplaatst: 16-03-19 22:43
Ondanks dat je weet dat dit moment komen ooit gaat, komt het altijd te vroeg.. Woorden schieten tekort. Heel erg veel sterkte en kracht toegewenst. Er wordt aan jullie gedacht.. Ik brand een kaarsje voor jullie.
shirleyp
Geplaatst: 16-03-19 22:44
Och, wat een verdrietig bericht... Veel sterkte in deze uren, maar ook de komende tijd!
Och lieve ts.... ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Heel veel sterkte
Desty
Geplaatst: 16-03-19 22:54
Ontzettend veel sterkte! Ik hoop dat hij het gevecht op durft te geven en zichzelf zo een rustige reis gunt naar de overkant. Ik wens jou veel warmte, kracht en sensitiviteit om alle belangrijke momenten op te kunnen vangen
Icecrystal
Geplaatst: 16-03-19 22:55
Wat ontzettend zwaar en oneerlijk voor jou en je lieve zoontje. Het is niet te bevatten hoe moeilijk dit voor jullie moet zijn .
Ik hoop dat je wat steun kunt halen uit de mensen om jullie heen. Onwijs veel sterkte voor deze vreselijke uren en de tijd die nog komen gaat
Wederom een stille meelezer, vaak wat willen typen maar ik kon de woorden niet vinden. Nu nog niet, wel wil ik jou, je kleine man en iedereen die je man lief heeft, sterkte toewensen. Nu, wanneer het einde daar is en ook daarna.