Vind dat je ook een mooi realistisch doel hebt vwb kcal inname per dag.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Vind dat je ook een mooi realistisch doel hebt vwb kcal inname per dag.
balen dat je volgens de weegschaal niet afgevallen ben, maar je weet waarschijnlijk al waarom. Vocht is er zo weer af! Net lijstje vandaag.
ik kan dat echt niet whaha. Denk dat je hongergevoel niet minder wordt, maar je snaaigevoel misschien wel.
) en daar kwam ongeveer 1500 kcal op uit. Samen met mijn PAL kwam ik op 2200 per dag om op gewicht te blijven. Maar waar moet ik ongeveer gaan zitten om langzaam, maar verantwoord af te vallen? Sommige dagen beweeg ik heel veel (heuvelachtig landschap, dus fietsen en wandelen is intensief) en andere dagen is mijn enige beweging van bureau naar de keuken en terug
Kimmie25501 schreef:Ik vind eigenlijk dat je best wel weinig eet Aight, ik zou het hier niet op volhouden tenminste!
Mijn lijstje van vandaag:
O: twee boterhammen met Gelders gekookte worst en nutella en een beker melk.
T: stukjes ananas en water.
L: zes snoeptomaatjes, drie boterhammen met Gelders gekookte worst, nutella en stroop en water.
T: een pluot (oid) en een banaan en water.
T: een cracker met zelfgemaakte sandwichspread en een stukje zelfgemaakte andijvietaart.
A: witlofstampot met draadjesvlees.
T: denk kop thee.
B: 70 minuten fietsen, 15 minuten yoga workout, paard poetsen.
2 eitjes als ontbijt en 1 broodje met margarine als lunch + avondeten.. Dan kom je toch nooit tussen de 1500 en de 2200 kcal uit? 2 eieren (gekookt) is 170 kcal en een pistoletje of soortgelijk broodje is ongeveer 300 kcal. Dan zit je nog maar rond de 500, dus dan zou je avondeten meer dan 1100 moeten zijn, dat lijkt me wat veel.
super goed!
Staar je niet blind op de mythe dat je nauwelijks mag eten om af te vallen, op lange termijn werkt dat helemaal averechts
Heeft gewoon met mindset te maken, als die extra 100 kcal voor jou zo'n verschil maken, doen hoor!

Tuurlijk heb ik ook wel dagen dat ik er echt geen kracht meer voor heb, dan geef ik ze wat te eten en een aai over de bol en ben ik weer weg. Maar ik word gewoon niet heel blij en energiek van elke dag op de bank liggen. (minimaal 1 keer per week wel hoor
maar niet dagelijks).
Nu op zoek naar een ander maar dat is best lastig..

behalve als het om een tattoo gaat, dan heb ik er opeens geen last meer van haha.

Bhriseis schreef:Nou precies Frummels. Wat frisse lucht dagelijks zal je eerder goed doen dan kwaad!
Gribaldi, omdat er een anti-B12-verbond tussen huisartsen geldt, denk ik