Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mars schreef:Ik zou anticonceptie echt niet uit handen willen geven aan mijn man, veel te paranoia voor. Slikt hij een keer zijn pilletje niet dan zijn de gevolgen voor mij, nee dank uMijn buik, mijn verantwoording.
Lillith24 schreef:Sterker nog ik ben inmiddels zo geconditioneerd dat ik van de geur al vrolijk word![]()
Mars schreef:Lillith24 schreef:Dan zou Vasigel dus dé oplossing zijn voor jullie, Mars. Tenminste ik geloof dat het Vasigel is. Helaas is het nog niet op de markt maar ze zijn al wel heel hard bezig, dus hopelijk komt dat snel.
Neuh ben heel tevreden met mijn spiraal
Lillith24 schreef:Ik wil alleen maar zeggen, waarom moet de pijn en ongemak altijd bij de vrouwen liggen... Dat gezeik met pilletjes, spiraaltjes, staafjes, bladiebla. Het is gewoon k*t
c_alsemgeest schreef:tampon doet ook wonderen
laetitia schreef:c_alsemgeest schreef:tampon doet ook wonderen
. Meen je dat nou?
Spiraal begin ik niet aan, mijn moeder had er één en heeft een enorm abces bij haar eierstokken en in baarmoeder gehad. Gevolg 4 weken plat in het ziekenhuis en ook even kantje boord geweest.
Heb ook de nuvaring geprobeerd, maar daar werd ik heel onregelmatig ongesteld van (met enorme buikpijnen). Slik nu weer de pil, maar dat is natuurlijk ook niet goed voor je lijf...