@Ilora, welkom, leuk dat je mee post. Je hebt een mooi 'basis' make-up look, ook niks mis mee. Ik zou proberen de oogschaduw nog wat beter te blenden, zodat het mooi overloopt en ik denk als jij met je wenkbrauwen bezig gaat je een veel sprekender gezicht krijgt. Maar is altijd lastig leren je wenkbrauwen te doen. Het hoeft ook niet meteen extreem. Je kan al met een beetje poeder de hele lichte blonde haren wat aanzetten en gewoon je natuurlijke vorm volgen om mee te beginnen.
@sterreke, ik vind het een leuke look met het groen. Lekker stoer.
@Mickey: Mooi hoor, een verzorgde maar nog wel natuurlijke look. Gave kleur ook op je lippen.
@suus: warme tinten staan je echt het beste! In combinatie met je warme haarkleur is het echt heel mooi.
@mellanca: Prachtig! Heel gaaf! Ga zoiets ook maar eens proberen. Aparte kleurkeuze, maar het werkt.
@avalien: Haar geknipt? Staat je goed. Ook leuke look. Misschien kun je een beetje experimenteren met donkere kleuren oogschaduw, zodat het ook achter je bril nog knalt. Je gebruikt altijd erg lichte kleuren en het staat goed, maar het valt wel weg achter je bril.
Melanie: Die kleur op je lippen, prachtig. Leuke combinatie met je oogschaduw. Heel klassiek sexy vind ik.
@Fair: Schattig en natuurlijk. Echt lente inderdaad. Simpele maar mooie look
@Elke, je oogschaduw knalt! Leuk ook, met een filmpje. Kun je het echt goed zien
Ik ben niet heel veel bezig met make up de laatste tijd. Af en toe, maar over het algemeen houd ik het behoorlijk basic. Ben nu eindelijk wel telkens tevreden over mijn wenkbrauwen. Niet te, gewoon natuurlijk lijkend. Zelfs als ik verder geen make up draag doe ik vaak toch wel een even snel de wenkies, want het duurt nu eindelijk geen kwartier meer

en zonder vind ik het eigenlijk niet mooi meer haha.
Ik heb nu vooral een ik doe van alles met mijn haar fase ipv een make up fase haha.
[ [url=m/kro1M4.jpg]Afbeelding[/url] ]