[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 22:58

Leuk zo met groen sterreke! Ik vind de aanzet van de wenkbrauwen wel wat hard, heb je ze altijd al zo? :)

Mooie zachte look Mickeytje!

Mooie look suus! Ik vind de warme look mooi, het warme haar erbij wat minder, maar ik hou ook echte van koele haarkleuren dus ik denk dat het daaraan ligt :j

Leuk bedacht Mellanca :) Ben benieuwd naar een foto van je hele gezicht, ook van je haarkleur, het lijkt alsof je wenkbrauwen heel erg bijgetekend zijn.

Avelien je haar is zo lekker volumevol! Mooi

Nice dat je foundation nu de goede kleur heeft melanie :D Ook mooie zachte look heb je

_Friemel

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 10:10

Avelien je haar zo staat onwijs leuk! Geeft een heel ander beeld! Wel heel stuk vanaf geloof ik he?

Ik moet alleen wel zeggen dat ik je graag eens met oranje of donker groen zou willen zien, blauw/teal en mint kleuren halen bij mij het blauw uit mijn ogen, ze lijken dan haast grijs terwijl ze fel blauw zijn. Ik heb t idee dat het bij jou net zo is.

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 10:55

Ga ik binnenkort een keer proberen!
Ja is een heel eind af. Weegt stuk minder nu...

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 14:35

Wat de andere inderdaad ook zeggen; je ziet er een stuk frisser uit zo avelien. Echt klaar voor de lente! :D

Melanie ik moet ook mengen met puur wit :') en als ik dekking wil pak ik NC10 fix fluid van mac, dat is ook haast wit

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 16:40

Mooi avelien!

Ik ben vandaag voor classy gegaan! (En een slechte selfie dag :') )

Afbeelding
Ik kwam er hiermee wel weer achter de reden waarom ik nooit eyeliner draag. :')

Wat vinden jullie trouwens van deze kleur wenkbrauwen, beter?

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 16:49

Mooi fair, fijne kleur op je lippen.

Vandaag voor fel gegaan met nyx kleur palette en cp Birtday Girl voor wat glitter

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 17:01

Haha sexy Elke :P
Nee staat je serieus goed.

Mooi Fair!

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 17:20

velvetblack schreef:
Wat de andere inderdaad ook zeggen; je ziet er een stuk frisser uit zo avelien. Echt klaar voor de lente! :D

Melanie ik moet ook mengen met puur wit :') en als ik dekking wil pak ik NC10 fix fluid van mac, dat is ook haast wit

Oh daar zal ik eens voor kijken dan!

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 19:05

velvetblack schreef:
Mooi fair, fijne kleur op je lippen.

Vandaag voor fel gegaan met nyx kleur palette en cp Birtday Girl voor wat glitter
[ Video ]

Wat een gave look <3

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 21:02

Ik vind je wenkbrauwen mooie kleur hebben Fair!

En gave look elke! Heftig

Gebruiken jullie ook een lippenseel en zoja, welke?

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 09:57

Er is weer 40% korting op mascara's bij ICIparis!

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 10:05

Ben ik ook weer !!

Mooie looks komen er weer voorbij <3 Vooral met het weer zo vind ik het erg leuk om al die mooie kleuren te zien!

Hier even een tijdje alleen wat mascara dus niks te showen.

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 14:18

Oh klinkt lekker 40% korting, maar heb er 3 liggen..ga maar geen 4e halen :D

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 16:27

@Ilora, welkom, leuk dat je mee post. Je hebt een mooi 'basis' make-up look, ook niks mis mee. Ik zou proberen de oogschaduw nog wat beter te blenden, zodat het mooi overloopt en ik denk als jij met je wenkbrauwen bezig gaat je een veel sprekender gezicht krijgt. Maar is altijd lastig leren je wenkbrauwen te doen. Het hoeft ook niet meteen extreem. Je kan al met een beetje poeder de hele lichte blonde haren wat aanzetten en gewoon je natuurlijke vorm volgen om mee te beginnen.

@sterreke, ik vind het een leuke look met het groen. Lekker stoer.

@Mickey: Mooi hoor, een verzorgde maar nog wel natuurlijke look. Gave kleur ook op je lippen.

@suus: warme tinten staan je echt het beste! In combinatie met je warme haarkleur is het echt heel mooi.

@mellanca: Prachtig! Heel gaaf! Ga zoiets ook maar eens proberen. Aparte kleurkeuze, maar het werkt.

@avalien: Haar geknipt? Staat je goed. Ook leuke look. Misschien kun je een beetje experimenteren met donkere kleuren oogschaduw, zodat het ook achter je bril nog knalt. Je gebruikt altijd erg lichte kleuren en het staat goed, maar het valt wel weg achter je bril.

Melanie: Die kleur op je lippen, prachtig. Leuke combinatie met je oogschaduw. Heel klassiek sexy vind ik.

@Fair: Schattig en natuurlijk. Echt lente inderdaad. Simpele maar mooie look

@Elke, je oogschaduw knalt! Leuk ook, met een filmpje. Kun je het echt goed zien

Ik ben niet heel veel bezig met make up de laatste tijd. Af en toe, maar over het algemeen houd ik het behoorlijk basic. Ben nu eindelijk wel telkens tevreden over mijn wenkbrauwen. Niet te, gewoon natuurlijk lijkend. Zelfs als ik verder geen make up draag doe ik vaak toch wel een even snel de wenkies, want het duurt nu eindelijk geen kwartier meer :') en zonder vind ik het eigenlijk niet mooi meer haha.

Ik heb nu vooral een ik doe van alles met mijn haar fase ipv een make up fase haha.

Afbeelding

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 16:30

Wat straal je <3 Zo leuk om te zien !!

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 16:49

<3 Ik zit ook super goed in mijn vel. Het goede weer helpt ook mee, maar ook de verandering van pensionstal. Druk is van de ketel met alles 2x per dag met mijn vader zelf doen en het constante geregel als ik weg ging en niet voor 6 uur thuis was, dat er iemand anders geregeld moest worden. Nu kunnen mijn vader en ik gewoon alles doen, zonder om het paard te denken die zo en zo laat op stal moet, gevoerd, mesten etc. Voor zowel ik als pa is dat heel wat stress minder. Merk nu pas hoe zwaar we dat beide vonden.

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 17:01

Hee eline dat is alweer een poosje geleden dat ik iets van je zag in dit topic :) wat zie je er goed uit. Helemaal bekomen van die trap? Wat zit je haar gaaf

llora

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 17:38

ElineS schreef:
@Ilora, welkom, leuk dat je mee post. Je hebt een mooi 'basis' make-up look, ook niks mis mee. Ik zou proberen de oogschaduw nog wat beter te blenden, zodat het mooi overloopt en ik denk als jij met je wenkbrauwen bezig gaat je een veel sprekender gezicht krijgt. Maar is altijd lastig leren je wenkbrauwen te doen. Het hoeft ook niet meteen extreem. Je kan al met een beetje poeder de hele lichte blonde haren wat aanzetten en gewoon je natuurlijke vorm volgen om mee te beginnen.

@sterreke, ik vind het een leuke look met het groen. Lekker stoer.

@Mickey: Mooi hoor, een verzorgde maar nog wel natuurlijke look. Gave kleur ook op je lippen.

@suus: warme tinten staan je echt het beste! In combinatie met je warme haarkleur is het echt heel mooi.

@mellanca: Prachtig! Heel gaaf! Ga zoiets ook maar eens proberen. Aparte kleurkeuze, maar het werkt.

@avalien: Haar geknipt? Staat je goed. Ook leuke look. Misschien kun je een beetje experimenteren met donkere kleuren oogschaduw, zodat het ook achter je bril nog knalt. Je gebruikt altijd erg lichte kleuren en het staat goed, maar het valt wel weg achter je bril.

Melanie: Die kleur op je lippen, prachtig. Leuke combinatie met je oogschaduw. Heel klassiek sexy vind ik.

@Fair: Schattig en natuurlijk. Echt lente inderdaad. Simpele maar mooie look

@Elke, je oogschaduw knalt! Leuk ook, met een filmpje. Kun je het echt goed zien

Ik ben niet heel veel bezig met make up de laatste tijd. Af en toe, maar over het algemeen houd ik het behoorlijk basic. Ben nu eindelijk wel telkens tevreden over mijn wenkbrauwen. Niet te, gewoon natuurlijk lijkend. Zelfs als ik verder geen make up draag doe ik vaak toch wel een even snel de wenkies, want het duurt nu eindelijk geen kwartier meer :') en zonder vind ik het eigenlijk niet mooi meer haha.

Ik heb nu vooral een ik doe van alles met mijn haar fase ipv een make up fase haha.

[ [url=m/kro1M4.jpg]Afbeelding[/url] ]

Blenden moet ik nog wat leren.maar heb er ondertussen al wat op geoefend en lukt mij al iets beter. En andere kleuren moet ik nog wat durven gebruiken.
Ik ga zeker eens kijken voor mijn wenkbrauwen. Zal eerst proberen met poeder te werken. Is dat speciaal poeder voor wenkbrauwen?

Alvast bedankt voor de tip.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 10:24

Fijn dat je weer hersteld bent eline, er is zo niks meer van te zien. Nu moet je voortaan zelf 2 blauwe ogen maken haha!

Ik ging gister voor ene klasieke bruine ooglook en dewy huid.
Afbeelding
Afbeelding

Venthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 10:52

Mooi velvetblack <3

Eline fijn dat je je zo goed voelt! En je oog is mooi bijgetrokken hihi. Gaaf je haar zo!!

llora

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 12:28

Vandaag een poging gedaan om meer te blenden. Ook een andere kleur gebruikt. Rozetinten met grijs/bruine kleur. Hopelijk al wat beter. Maar ik ga nog veel mogen oefenen als ik zo hier zie

Afbeelding
Afbeelding

Isabel_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 21:17

Wat een mooie looks weer! En (naam vergeten) dat korte haar staat je zo goed! :))
Velvetblack; mooie look die laatste
Sterreke; WoW. Enorm gaaf!

Ik heb gespaard en eindelijk heb ik maaanden het lef om 4eva te kopen. Binnenkort foto's!

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 08:40

Elske wat een heerlijke look <3 Mooi zacht.
Flair had ik niet gezien nog...maar wat een mooie look en je haar....mooi !!!!!!
Ilora deze foto's zijn niet heel duidelijk. Lijkt alsof het wat vlekkerig is maar komt door de foto denk ik ?

Hier weer een keer wat makeup gepakt :D
Even zonder wimpers want die moeten even goed in model gebracht worden weer.
En daar had ik geen zin in.
Alleen oogschaduw en mascara dus vandaag.

En voor de oplettende kijker...ja dat klopt #) :')

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 08:43

Je wenkbrauwen zijn echt verbeterd mondy! Mooie vorm hebben ze! Een zachte look is mooi om te zien bij je

Patty91

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 09:36

velvetblack schreef:
Fijn dat je weer hersteld bent eline, er is zo niks meer van te zien. Nu moet je voortaan zelf 2 blauwe ogen maken haha!

Ik ging gister voor ene klasieke bruine ooglook en dewy huid.

Ik vindt jouw makeup altijd zo mooi. <3 Wou dat ik dat kon! Heel mooi (natuurlijk) de foundation enz. Jammer dat je in Eindhoven woont/werkt anders had ik graag langsgekomen :D