Ik ben idd klaar met het traject! Er zijn nog wel vrijwillige bijeenkomsten waar je jezelf voor op kan geven. Met mij gaat het heel goed! Ben afgelopen september geopereerd en inmiddels 42 kilo kwijt. Ik ben er nog niet, en wil er eigenlijk nog wel een kilo of 15 a 20 minimaal afhebben, maar we gaan gewoon rustig door. Ik voel me echt zoveel beter dan een half jaar geleden.
Ik hoop het. Eerst maar eens naar de operatie. Voor mij mogen die versoepelingen nog even wachten. Ik snap t wel hoor allemaal, en ben blij dat t niet iets engs en noodzakelijks is, maar t voelt gewoon niet gaaf. Maar goed. We wachten gewoon nog wat langer.
Een goede middag. Helaas zoals verwacht wat complicaties. Maandag geopereerd en van de 4 dames zijn er dinsdag 3 naar huis gegaan. Ik niet. Ik blijf braken en heb gister ct scan gehad en longfotos. Heb een ontstoken pancreas en longen ontstoken. Waarschijnlijk van t braken. Maar goed. Van Utrecht naar Nieuwegein verhuist met ambu. En nu verder opknappen.
Nou, ik zou vandaag naar huis gaan. Alleen, je kent Pipo wel hè Rond een uur of 9 gisteravond kwam mijn darm bekneld in de breuk. Na veel getrek en geduw door arts en chirurgen. Besloten om 12 uur tot spoedoperatie. Dus ik blijf nog even. Lig nog op ic. Braaksel in longen.