Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Uiteindelijk dan toch weer de spiraal eruit en weer aan de pil, maar ze heeft meerdere geprobeerd en nu heeft ze één waar haar lichaam gewoon goed op reageert.
Heeft wel al een aantal keer fijn spul bij gezeten, vind de bb-cream heel fijn en er zat laatst een blush in die ik heel veel gebruik. Mascara is ook fijn. Maar... Eyeliner is echt troep, die brengt ongelofelijk moeilijk aan (strekt streepjes in zijn eigen lijntjes) en de punt is echt zo hard dat het pijn doet aan mijn oogleden. Lipsticks vind ik meestal niet mooi, maar dat komt omdat ik niks heb met alles dat niet matter dan matte is en de kleurtjes meestal niks voor mij zijn. marlonFloris schreef:Jeetje ik moet gewoon 15 pagina bijlezen! Ga ik nu maar even doen haha.
Heeft iemand hier toevallig ook het abbo op beebee cosmetics? Ik nu een aantal maand en alle productrn bevallen super. Helaas de laatste bronzer is te donker/oranje.
echt lekker, zeker omdat ik op vakantie ging) heb ik eigenlijk nergens last van. Ik heb wel ooit eens Differin gel voorgeschreven gekregen toen m'n huid wat slechter was, het is mega agressief spul en ik ga dan echt een paar dagen kapot van de droge huid, dat het gewoon zeer doet als je er dagcrème opdoet, vooral rondom je ogen, maar met een paar dagen is mijn huid dan weer goed/rustig.
Waarom koop ik altijd zoveel als ik studie-stress periodes heb? Online shoppen is echt mijn SOG gewoon. Daarnaast de afwasborstelkwasten set en een paar lipstick houder dingen aangezien ze die hier telkens niet hebben bij de action. En ik hou d'r van als ze me dingen komen brengen en ik er niet zelf voor naar de winkel hoef, ook al komen ze uit China en duurt het een maand ofzo.
)

_Friemel schreef:Wow wat een heftige reacties
Ik ben helemaal hormoonvrij, maar toen ik de implanon had had ik niet zulke heftige reacties qua huid wel qua andere kwalen dus nu helemaal hormoon vrij, goddelijk!
[ [url=m/qvREBR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Colour Pop (dupe) - Lumiere 2
Verder alleen mascara, eyeliner en m'n wenkbrauwen

velvetblack schreef:Friem je hoofd is zo niceeee!!
En je huid, mooi man.
Ik laat de spiraal wel zitten. Ben ook hormoon vrij geweest maar merkte echt geeeen verschil qua pil of geen pil. Ik hoop dat mijn huid gewoon moet wennen, dus ik geef het ff de tijd.