VivaLaVida, ook welkom! Niet meer gaan lopen zonder goede schoenen hoor. Dat is echt heel slecht.
DBiancaL, verstandig dat je naar de fysio gaat.
Greetje, gekke vraag misschien maar is een marathon voor jou nu dan een soort makkie? Of blijft dat ook pittig? En train je nog voorbij die 40km of heb je net zoals bij marathon gewoon een grens tot waar je kunt trainen?
Robijntjah, lekker die mudmasters! Goed bezig hoor.
Roxanne, tuurlijk kan je meedoen met zo'n tijd!
Lotje_elmo, loop je volgens een schema? Waarom wil je je tempo omhoog doen op 2km? Wil je niet liever de afstand uitbreiden?
Daan! Echt super netjes hoor, 6e van de 155! Had het ook al op FB gezien! Echt zo goed!! Wel even rustig aan doen. Heb je sinds je bent begonnen met rennen al een keer een weekje echt rust gehad? Anders is dit misschien wel een mooi moment? Sterkte!
Benangelique, klinkt goed je training. Wat is een shockwave? Of nouja, wat doet het precies?
Hyawatta, wat is er mis met je knie? Ben je al bij een fysio geweest? Sterkte!
Sue welkom! Je bent al snel op conditie gekomen voor de 5 zeg! Lekker hoor!
Hier helaas niet meer kunnen hardlopen. Had een weekje vrij en merkte dat ik echt oververmoeid was. Vond hardlopen daarom even niet zo'n goed idee. Nu weer een werkweek maar (wederom) zo'n giga druk rooster dat ik nergens een gaatje kan vinden om te hardlopen. Ben maandag en dinsdag vrij dus dan zou ik 1x kunnen lopen maar mijn rooster die week daarop laat het (ook weer) niet toe. Ik baal dus...