Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IMANDRA schreef:Dilan93 schreef:Vind fruit maar een lastig iets eigenlijk. De een zweert erbij, de ander zegt dat je t beter kunt schrappen
Fruit is gezond hoor. Wat Kayleigh bedoelt is dat er in fruit gewoon veel khd zitten haha. Dus als je hoog zit in khd kan je beter geen fruit nemen ^^
@Bono; suikers op zich zijn niet erg volgens mij.. Tis alleen de hoeveelheid die we binnen krijgen als we alleen maar snoep enzo zouden eten
gribaldi schreef:Nibbit, maar heel veel mensen weten niet eens hoe of wat...
Mijn collega ging omdat ik "gezond" (lees maar weinig at) over op khdarm.
Ik moest hier stiekem wel om lachen, het doel wist ze niet maar iets over een platte buik krijgen.
Hiernaast sportte ze toen regelmatig. Vorige week vertelde ze mij dat ze flauw werd en nu weer normaal eet en het sporten beter gaat.
Ik bedoel te zeggen dat heel veel mensen dingen doen/aannemen maar niet weten welke consequenties er aan vast zitten.
We willen leven maar ook gezond eten, moet allemaal te combineren zijn en blijven![]()
Een personal trainer is leuk maar als je daar klaar mee ben val je dan weer in je oude patroon?
Houd je rekening met het thuis front qua eten?
Zoveel vragen en volgens mij (sorry als ik er naast zit) is er niet eens een hele fijne manier om te leven en een sixpack te krijgen.
Mocht die er wel zijn, plaats dan gerust info of een link
urosa schreef:Gezien het lage vet percentage dat nodig is voor een sixpack denk ik ook dat het zeer moeilijk gaat worden om gelukkig te blijven, vooral voor vrouwen is zo'n laag percentage gewoon ontzettend moeilijk.
Des te meer respect ik heb ik voor droog getrainde vrouwen die daar een balans in hebben gevonden. Want tussen mooi slank, en mooi gespierd zit toch wel een mega extra dedication gat.
Dilan93 schreef:Dat geloof ik dat jullie geschrokken zijn. Mijn neefje is een aantal jaat geleden met veels te hoge waardes opgenomen. Wisten toen ook nog niet dat ie diabetes had
Ow dat rijst zo slecht is wat dat betreft wist ik niet. Eet het ook niet heel vaak en probeer dan vooral zilvervlies of meergranen rijst te pakken
Dilan93 schreef:Bono, hopelijk zit je goed zonder mfp
Julia, wat vind jij verkeerd aan je lijstje dan? Ik vind het niet verkeerd ofzo