[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Darah3

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 21:23

Iemand nog tips voor makkelijke kleding (tijdens tatoeëren en tijdens herstel)?
Morgen wordt de tattoo op mijn ribben (onder bh bandje) uitgebreid en komt er eentje bij mijn sleutelbeen zeg maar.
Bh dragen wordt em dus niet, maar kou lijden is ook niet zo mijn ding :=

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 21:47

Een trui?

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 21:47

Niet tijdens uiteraard.

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 22:02

Heb je geen lekker wijd vest? verder zou je een hempje om je buik kunnen slaan, dan kun je die over het folie naar boven trekken als hij daar klaar is.

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 22:28

Darah3 schreef:
Iemand nog tips voor makkelijke kleding (tijdens tatoeëren en tijdens herstel)?
Morgen wordt de tattoo op mijn ribben (onder bh bandje) uitgebreid en komt er eentje bij mijn sleutelbeen zeg maar.
Bh dragen wordt em dus niet, maar kou lijden is ook niet zo mijn ding :=

Je hebt van die zachte bandeau bh's die verder geen naden oid hebben. Die zou je gewoon over het folie aan kunnen doen. Dan heb je evengoed nog iets van een bh aan. Misschien dat dat iets is?

Daphneeeej

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 22:39

Ik heb er 1 op mijn ribben en heb zeker de eerste weken niks van een BH gedragen. Een bandeu schuurde naar mijn idee echt te veel in beweging (deed ook pijn). Heb gewoon aansluitende hempjes gedragen en losse truien er over. Tijdens tatooeren had ik een gewoon shirt die ik uit heb gedaan en mijn bh los van achter, ik kon mij toedekken met een handdoek en er ging een scherm om me heen voor privacy.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 23:16

Hoe zit dat trouwens met het schouderblad en bh bandjes? Misschien moet ik maar eens een bandjesloos bh aanschaffen (kan ff niet op de naam komen). Een week zonder bh kan ik echt niet, dat gaat pijn doen.

xGoldenHero

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 23:24

Ik heb er ook 1 op mijn schouder, vanmijn linker arm over de bovenkant schouder richting nek en ik heb 2 weken een strapless bh gedragen maat ik heb dan ook niet een enorme cupmaat ofzo haha.

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 23:27

Ik heb gewoon met mijn ribtattoo mijn shirt op gerold. Vooral niet iets straks dragen. Ook BH aangedaan en die losser dan normaal gedragen als ik uit huis ging. In huis uitgedaan ;)

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 23:32

f10j schreef:
Hoi! :D
Ik heb eergister m'n 3de tattoo bij dezelfde artist laten zetten.
Nu mijn vraag wat jullie van mijn tattoo's en dus zijn werk vinden.
Ik heb er gemixte reacties op gehad.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Zwaluwtje wel okee, maar de rozen vind ik echt niet mooi gezet...

Belangrijkste is natuurlijk dat je zelf blij bent :j

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 00:00

Tijdens herstel heb ik vorige keer inderdaad geen bh's gedragen, wel sporttopje.
Alleen wat doe ik aan tijdens het tatoeëren? Vorige keer had ik een bikinitopje aan, maar goed toen was ik er voor naar het strand geweest :+
Ben ook benieuwd hoe ik mijn werk nu ook ga overleven met alleen een sporttopje ter ondersteuning :')

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 00:04

Ik heb ook geen reuze cupmaat, maar wel groot genoeg om pijn te hebben als ze los hangen. Ik ga dus even op zoek naar een strapless bh. Sporttop geeft voor mij niet genoeg ondersteuning, moet tijdens het sporten ook een sportbh aan (zelfs met zumba)

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 01:05

Anders kijken voor een bh die je halter kan dragen? Hebben ze zowel bij de hunkemoller als livera wel. Werkte voor mij alleen niet omdat de dames te zwaar zijn, deed pijn in de nek.
Mijne is uiteindelijk naast mijn bandje gezet, maar die is ook niet zo groot en ik zat met moedervlekken enzo. De artiest zei ook dat het ook sneller raar wordt door de wrijving.

Ik verga momenteel van de jeuk aan mn tattoo, terwijl het nu 6 weken geleden is dat ie bijgewerkt is. Denk dat de huid daar droger is, kan dat? Wordt er iig helemaal gek van!

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 09:45

Begint goed, amper geslapen vannacht en heb zometeen een afspraak :=

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-16 09:46

Succes!

DeniseBirnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 09:46

Wat is de schets? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 14:23

Fennadev schreef:
Hoe zit dat trouwens met het schouderblad en bh bandjes? Misschien moet ik maar eens een bandjesloos bh aanschaffen (kan ff niet op de naam komen). Een week zonder bh kan ik echt niet, dat gaat pijn doen.

Even niet zo zeer over na het zetten, maar ik heb dus een tattoo die onder mijn bh-bandje doorloopt, en dat vervaagt toch op een of andere manier. Dus let even goed op de plek.

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 14:42

Kan nu geen foto's uploaden, maar tattoo staat er voor de helft op.
Sommige plekken zijn echt irritant, maar beter uit te houden dan mijn ribben :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 15:05

Fennadev schreef:

Gister kwam ik in een outlet een klipje tegen om je bh als een racerback te dragen. Deze dus. Ik ga deze nu een weekje dragen om te kijken of het bevalt en dan ga ik eens kijken of ik een oude bh kan vermaken en of dat bevalt. Je schouderblad komt er wel mooi vrij door dus ik vind het wel de moeite waard om voortaan alleen racerback bh's te kopen/gewone bh's te vermaken, als dat mijn aankomende tattoo mooi kan houden.

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 15:12

eefj33 schreef:
Fennadev schreef:

Gister kwam ik in een outlet een klipje tegen om je bh als een racerback te dragen. Deze dus. Ik ga deze nu een weekje dragen om te kijken of het bevalt en dan ga ik eens kijken of ik een oude bh kan vermaken en of dat bevalt. Je schouderblad komt er wel mooi vrij door dus ik vind het wel de moeite waard om voortaan alleen racerback bh's te kopen/gewone bh's te vermaken, als dat mijn aankomende tattoo mooi kan houden.

Dat kan je evt. Ook zelf met een paperclip :))

19LindA83

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 15:19

jessdaniels schreef:
Whuuuuuuut? Een wachtlijst van 15 maanden voor Jamal? Dan is het echt top snel gegaan sinds hij met Artcastle is joh.. tof voor hem!

Ja bizar he!!! Mijn man wil namelijk nog verder (arm dicht) dus hij vroeg waar hij rekening mee moest houden. Geeft wel lekker de tijd om te sparen!

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 15:25

eefj33 schreef:
Fennadev schreef:

Ik heb ook zo'n ding. De bandjes rekken wel erg uit en ik vind het niet zo lekker zitten. Hopelijk werkt het voor jou wel!

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 15:29

Ik heb een paar van zulke:
Afbeelding

Trekken niet in je nek ofzo en zitten erg fijn.

Krissis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 15:31

Mooie elegante bh voor een tatoo mee te showen. Mooier dan een sportbh (ook afhankelijk van de verdere kledingkeuze uiteraard)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 16:49

Waar heb je die vandaan als ik vragen mag?