Valerie93 schreef:Heeft iemand nog leuke oefeningen tijdens hardlopen?
Doe al sprintjes enzo tussen door
Walking lunges! Erg goed voor de benen en bips. En Side skipping, ook erg leuk!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_sharonnn schreef:En nog vind ik dat een 16-jarig meisje niet thuishoort in dit topic om af te vallen of wat dan ook, dat je sport is prima, maar je bent in de groei.
Marjolein29 schreef:_sharonnn schreef:En nog vind ik dat een 16-jarig meisje niet thuishoort in dit topic om af te vallen of wat dan ook, dat je sport is prima, maar je bent in de groei.
In je openingspost zeg je dat iedereen welkom is....
Is dit dan weer zo'n topic dat alleen maar kan oordelen? Jammer daar zijn er al zoveel van.
Ook mensen van 16 kunnen willen afvallen, is het verstandig? Soms wel en soms niet. Leeftijd zegt daar in ieder geval niet veel over, kijk maar naar de hoeveelheid dikke kinderen tegenwoordig.
De tolerantie is dus helaas ook in dit topic weer ver te zoeken.
Maakt niet uit, ik heb genoeg andere dingen te doen.![]()
Groetjes.
MevrouwtJ schreef:Welkom alle nieuwe fanatieke mensen
Ik ga naar kefalonia barbabientje! Ik hoorde gemiddeld vier aardbevingen per week. Dear lord![]()
Dankje gribaldi en Dankje tara
Marjolein29 schreef:_sharonnn schreef:En nog vind ik dat een 16-jarig meisje niet thuishoort in dit topic om af te vallen of wat dan ook, dat je sport is prima, maar je bent in de groei.
Is dit dan weer zo'n topic dat alleen maar kan oordelen? Jammer daar zijn er al zoveel van.
Ook mensen van 16 kunnen willen afvallen, is het verstandig? Soms wel en soms niet. Leeftijd zegt daar in ieder geval niet veel over, kijk maar naar de hoeveelheid dikke kinderen tegenwoordig.
Groetjes.
Barbabientje schreef:Ik vind het onzin dat meisjes van 16 niet af mogen vallen, zichzelf uithongeren das een ander verhaal, maar dan denk ik dat we beter tips en tops kunnen geven dan zo afgeven..
nanoukkie schreef:Marjolein29 schreef:
Groetjes.
dankjewel om het voor me op te nemen!
Heb al geen behoefte meer voor tips en motivatie.
Heb ik nu wel genoeg.
Ik laat nog van me horen als ik mijn droomlichaam heb waar jullie u tegen kunnen zeggen![]()
Even uit de hoogte
nanoukkie schreef:Marjolein29 schreef:In je openingspost zeg je dat iedereen welkom is....
Groetjes.
Heb ik nu wel genoeg.
Ik laat nog van me horen als ik mijn droomlichaam heb waar jullie u tegen kunnen zeggen![]()
Even uit de hoogte
Greetje63 schreef:Barbabientje schreef:Ik vind het onzin dat meisjes van 16 niet af mogen vallen, zichzelf uithongeren das een ander verhaal, maar dan denk ik dat we beter tips en tops kunnen geven dan zo afgeven..
Maar als je al aan de ondergrens van wat gezond is zit en je hebt het over nog 3kilo afvallen of nog meer dan is het jezelf uithongeren.
Maar gelukkig is ze er op terug gekomen en wil ze niet zo zeer afvallen maar aan een strakker lijf werken. En daar is op zich natuurlijk niets op tegen. Alleen zal dat dus niet samen kunnen gaan met nog meer gewicht verliezen als je al aan de ondergrens zit maar zal dat sporten en spieropbouw uiteindelijk gepaard gaan met een gezonde gewichtstoename. En daarbij is een gezond voedingspatroon essentieel. in die zin kan ze mogelijk hier tips op doen.
Kayleigh_ schreef:nanoukkie schreef:
Heb ik nu wel genoeg.
Even uit de hoogte
Wat een misselijke post, blijf gerust weg, ik denk dat inmiddels niemand nog benieuwd is naar jouw 'droomlichaam'. Daaaaag. En veel succes.