Wat vreselijk balen Cobiie. Nu dus door naar een volgend traject. Hopelijk met de icsi betere resultaten dan.
veerledec schreef:Hoe lang slik je foliumzuur? Want B11 (foliumzuur) 'verbruikt' B12, dus het is sowieso raadzaam om ze beiden te slikken.
Verdere tips:
- Q10 (ubiquinol) slikken, dit verbetert je eicelkwaliteit
- Schildklier laten checken; een te snel of te langzaam werkende schildklier beïnvloedt je oestrogeen en progesteron waardes nadelig.
- Utrogestan gebruiken tot 12 weken
- Granaatappelsap; bloedverdunnend
- Aspirine (acyletylezuur) 100mg van Bayer; bloedverdunnend
- Geen citrusvruchten na eisprong
- Geen koude voeten of veel koude dingen eten na eisprong
- Geen orgasmes kort na eisprong. Deze laatste drie kunnen zorgen voor een krampende baarmoeder
Dank je Veerle, voor deze info. Ik slik een pre zwangerschapsvitamine, maar zie al dat de hoeveelheid B12 daarin zeer beperkt is. En ik dacht dat er q10 in zat, maar dat is omega. Als ik zo door ga slik ik straks een hele batterij pillen
De foliumzuur slik ik al zo lang ik bezig ben. Nu dus al ruim anderhalf jaar. Best al een tijdje dus. Wel raar dat een gyn daar ook totaal niet voor waarschuwt. Granaatappel heb ik een tijdje gedaan ja. Nu soms nog wel. Als sapje, of de pitjes door een salade oid. Maar niet meer elke dag. En kun je aspirine je hele cyclus door elke dag slikken?
De koude voeten heb ik ook eerder gehoord, maar hoe houd ik die dan warm? Want ik heb soms 2 paar sokken en sloffen aan. Of ik zit onder een dekentje op de bank. Ik kan toch moeilijk de hele dag met een kersenpittenzak rondlopen?