Waves schreef:[naam] schreef:Ik wou dat iedereen die mentaliteit van jullie ook had wanneer het op het belastingstelsel aan komt, dat we met z'n allen 52% moeten afdragen, maar dan moet ik ineens begrip opbrengen waarom ik dat wel moet maar een ander dat niet kan, en dan gaat het nog maar om zoiets simpels als geld. Dan is die mentaliteit dat we het samen voor elkaar over moeten hebben ineens nergens meer
Toevallig betalen wij wel 52% belasting maar je snapt zelf ook wel dat de vergelijking met belasting betalen op zoveel punten mank gaat dat ik daar niet inhoudelijk op in ga. Slaat als een tang op een varken. Bijzondere manier van discussieren heb je.
Nee jullie hier scoren punten...
Waratje schreef:Vrije School, dus mogelijk contact met antroposofen uit Den Haag?
met complot theorieën over vrije school-crèche mazelen uitwisselsessies omdat het vast allemaal ongevaccineerde antroposofen zijn

De sympathie van de pro vaxxers trekt je ook echt over de streep. Dreigementen als kind uit huis laten plaatsen enz.
Vaccinatieschade bestaat niet, blabla..
Maar wel zeuren over een paar extra spuitjes halen om zo zelf je eigen verantwoording over je opvattingen te dragen. Waarom? Het is toch veilig en effectief? Dan heb je die extra maatregelen toch graag voor je kind over! Er zitten toch geen nadelen aan.
En what's next??
Moet ik straks ook verplicht naar de kerk omdat de wereld anders door de duivel overgenomen wordt wanneer de gelovigengraad te ver daalt?
Want anders gaat de mensheid ten onder in het rijk der duisternis?
Waar houdt die hysterie op?