Jillian Michaels workouts - deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bhriseis

Re: Jillian Michaels workouts - deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 01:38

He wat vreselijk Varekaj... Heel veel sterkte hoor :(:)

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 07:43

Zo'n bijzondere band met een dier kan ook met een rashond of iig zonder verleden ontstaan hoor.

Maar goed, on topic: vandaag kort op kantoor werken en daarna lekker een BR workout

MD_Triumph

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 11:57

Woehoe zometeen al weer dag 13 van 30 day shred, bijna op de helft!! *\o/*

begint al iets te worden :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 16:00

Ik zie het ook zitten om er straks weer tegenaan te gaan :) Maar eerst macaroni met kaas naar binnen werken als het lukt. Ben het zo zat om steeds maar koude zachte dingen te eten, wil weer iets stevig. En morgen dan weer puree met vis :9
Vanavond ook meloen als dessertje!

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 08:16

Zometeen weer nmtz (stond pp t punt m te gaan doen, maar komt nu iets tussen, ja om 8 uur haha). Heel stiekem heb ik net al gemeten. Voor mn workout en voor t douche en ik zat op 69 cm!! *\o/* dus dat streven bereikt. Nu dat vasthouden. Gisteren een pre-balansdag gehouden. Vandaag tot aan 5 uur leven op fruitsalade en dan als een malle genieten van een volledig verzorgde bbq :9 en morgen weer balansen.
Had gisteren echt lekker en veul gegeten. 500 ml magere kwark, 2 appels, 1 galia meloen, 2 bananen, 1 wilde perzik (had ik nog nooit op) en 3 handjes druiven oh en 100 gram gemengde sla. Dat was mijn lunch, lunch en lunch in de pauze op werk. Als "avondeten" had ik 1 croissantje, 3 pistoletjes en 200 ggram gemarineerde kipgiletlapjes met 200 gram sla. Geen idee hoeveel kcal, maar niet meer dan 2000 (denk ik haha)

Chessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 08:25

hmmm.. zo lekker fruit seizoen dit :)
croissantje zou nog weleens tegen kunnen vallen in calorieën, is behoorlijk vet, maar moet best eens kunnen
pff.. ripped 4 blijft zweten zeg.. ook de tweede keer :D

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 08:40

Ja klopt van t croissantje, het ging ook goed. Tot mn avond eten :')

Haha, ben je Ripped opnieuw aan t doen? Of tussendoor een keer een lesje?

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 11:18

Chessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 11:34

voor al niet verkeerd :) volgens mij je middel ook wel hoor

Ben hem opnieuw aan het doen, tegelijk met killer abs (nu level 2)
hierna weer BR en killer buns &thighs (al moet ik eigenlijk afkicken en naar 1 workout :') )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 13:22

goed bezig dames. Gisteren level 1 gedaan, zag ikdat ik eigenlijk level 2 had moeten starten :P oeps. Nuja, niet erg. Vanochtend paardrijden gehad en straks weer gaan hardlopen,dus level 2 start ik morgen. Voor ik achter de bar ga werken. Dat wordt mooi :))
Ik merk een slankere taille intussen, meer conditie maar de billen kunnen nog beter. Qua eten is het ff minder, zit nog steeds met die pijn in m'n mond. Vandaag weer 1l soep, straks een appel en na het lopen mag ik een frietje van mezelf. Met galia meloen als dessert.

MD_Triumph

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 19:01

Helleu!

aangezien ik nu al over de helft ben van 30 day shred, ben ik aan het bedenken wat ik het beste hierna kan gaan doen aangezien ik niet weer terug wil naar hoe ik eerst was. Is ripped in 30 een goede opvolger? of hebben jullie andere goede aanraders?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 19:58

Mocht ik geen verschil zien in mijn benen en billen dan ga ik de killer buns & thighs doen. Want die wil ik ook echt strakker hebben (en soepeler). Voor zover ik hier al gezien heb kan je ook dingen combineren, misschien is dat iets?

Vandaag niet gaan lopen. Het goot de hele tijd water, de baan stond ook een stukje onder water aan de brug waar ik overheen moet om te gaan hardlopen dus ik dacht, toch maar niet. Bij echt hoogwater zetten ze die brug wel eens omhoog en dan kan ik dus niet huiswaarts te voet. Met de auto is al 5km omrijden minstens. De andere kant op is via erg drukke straten zonder voetpad. Eh, nee dank je.
En ik was bovendien mijn loopschoenen vergeten -O-

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 20:09

Ik wil graag juist wat dikkere billen krijgen (mijn achterkant is nogal plat :+ ). Dus dat moet dan gespierder worden, zou dat met killer buns and thighs lukken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 20:19

Als je achterkant plat is omdat je weinig spieren hebt, dan ga je wel wat verbreding krijgen denk ik hoor, omdat die spier zich ook ontwikkelt. Hier moet het er net vanaf omdat ik dus best wat putjes en bultjes heb (mooi sinaasje), er zit dus teveel spek op. Nu, worden ze niet dunner maar wel gewoon mooi strak dan ben ik ook al blij genoeg. Je ziet altijd verschil tussen gespierde en niet gespierde benen, of die nou te dik of heel slank zijn. Omdat ook je huid er mooier van wordt.

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 20:46

Ja precies. Ik heb geen putjes of bultjes gelukkig, maar ik heb het idee dat de onderkant van mn billen al erg gespierd zijn (omdat ik veel ballet). Maar ik ben er nog niet blij mee. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 21:02

Het scheelt ook wel of je lange spieren hebt (marathonlopers) of korte spieren (gewichtheffers). Dat toont ook anders, ook al zijn ze in topconditie.

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 22:15

Ahh ja.. nou ik ga gewoon fanatiek trainen en dan weet ik het hoop ik haha.

Net voor mezelf even 10 minuutjes buikspieren gedaan en nog wat rekken en strekken. Mijn rechterbeen/dij/hamstring is zo kort (of zit gewoon vast). Die krijg ik bijna niet losser, ook al loop ik er nog zo aan te sjorren. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 22:36

Sjorren is niet goed, dat moet stilletjes aan langer worden :P Ken het probleem maar dan met een paar andere spieren. Behalve dagelijks herhalen en zeker niks overbelasten kan je niet veel doen dan geduldig zijn.

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 22:40

Ja dat weet ik, maar ik loop al 2 jaar tegen het probleem dat er geen verbetering in zit :\ Dus houd het er maar op dat ik een erg korte hamstring heb. Mn linkerbeen is heel anders daarentegen.

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 13:59

SpikkelFire schreef:
Ik wil graag juist wat dikkere billen krijgen (mijn achterkant is nogal plat :+ ). Dus dat moet dan gespierder worden, zou dat met killer buns and thighs lukken?

Squads! :P

Ik ben zelf van mening dat mijn billen een mooiere vorm hebben gekregen, zeker door killer b&t :j

Vandaag begin ik met level 2 van 6w6p ^_^ Zit al vanaf vanmorgen in m'n workout kleding. Maar moest van mezelf eerst studeren, dus dat doen we dan ook braaf.

Heeft er iemand toevallig tips om de split te leren? Ik doe nu dagelijks mijn benen spreiden en dan proberen steeds een beetje verder, maar zit nu op een stuk dat ik niet meer verder kom. Wil hem graag leren :D

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 14:05

Waar heb je 6w6p level 2 vandaan, solar? Ik kon hem ineens vandaag niet meer vinden. Ik had hem altijd van dailymotion. Dus noodgedwongen de Ripped level 4 gedaan.

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 14:07

Ahh squads... rotdingen! :')

Voor de split zou je echt iedere dag minstens een kwartier moeten rekken en strekken, en dan niet alleen je benen spreiden. Het beste is om daar ook begeleiding in te hebben (die je uitdaagt om dieper te gaan en niet op het punt te blijven hangen waar het fijn voelt, je moet echt pijn en stretch voelen). Ik merk het dat het op mn ballettraining 20x beter gaat dan als ik het thuis zelf doe. Ook omdat je veel moet variëren in oefeningen, ik zou als ik jou was even youtuben op ballet/stretch oefeningen.
Wij leggen b.v. ook ons been op de barre, en maken dan pliés. Of gewoon staan en helemaal afrollen, strekken, plié, strekken, plié en je handen op de grond houden.
In de vlinderzit zitten en dan je armen boven je hoofd en steeds een stukje verder naar voren (met rechte rug!), en dat hetzelfde met gestrekte benen. Je kniëen intrekken, met je handen om je voeten heen en dan je benen uitschuiven (met je handen dus nog onder je voeten).
Dat zijn allemaal oefeningen, met alleen je benen spreiden ga je het echt niet redden namelijk. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 14:30

Oh gaaf, dankjewel :D Was ook al aan het bedenken hoe ik rek- en strekoefeningen kon vinden, ga ik zeker eens opzoeken dan!

Hier vandaag ook niks van sport. Moest vanmorgen echt doorleren voor mijn herexamen morgen en moet zo dadelijk weg naar werk. 3u gaan rondrennen achter een bar in een voetbalstadion (nationaal) waar ze gratis drank schenken voor pakweg 150 man/keer. En we zijn met 3 barmensen. Telt dat ook mee als conditietraining voor vandaag? O:)
Ben pas rond 21u30 klaar dus minstens een uurtje verder eer ik thuis ben. Hoewel ik een huurhuis heb denk ik niet dat de buren het leuk gaan vinden dat ik op een zondagavond om 23u nog sta te springen en te hupsen voor 30DS. Morgen start ik met level 2, en ik ga daarvoor eerst hardlopen. Heb zo'n vermoeden dat het in de andere richting niet gaat lukken :P

Eten van de dag:
ontbijt: fikse portie havermout met 0,5l halfvolle melk.
tussen: handvol geroosterde pinda's, niet gezouten.
lunch: niks :+ (ontbijt was pas om 11u...)
tussen: waarschijnlijk een wrap, maar ga dan eentje nemen met kip en groenten.
avond: sandwiches aangeboden op het werk.

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 14:39

You're welcome! :) Ik hoop alleen dat jullie het begrijpen, het is lastig uit te leggen als je het niet voor kan doen. :+

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 14:54

Fitzroy schreef:
Waar heb je 6w6p level 2 vandaan, solar? Ik kon hem ineens vandaag niet meer vinden. Ik had hem altijd van dailymotion. Dus noodgedwongen de Ripped level 4 gedaan.

*kuch kuch* bronnen *kuch kuch*
Iets met als je mij je emailadres PB't dan heb jij m straks ook

En thx Spikkel. Ik ga mezelf er eens in verdiepen ^^