Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dus dat streven bereikt. Nu dat vasthouden. Gisteren een pre-balansdag gehouden. Vandaag tot aan 5 uur leven op fruitsalade en dan als een malle genieten van een volledig verzorgde bbq
en morgen weer balansen. 

En damn, wat is het verschrikkelijk moeilijk om dezelfde pose aan te nemen zodat de foto's op elkaar lijken en te vergelijken zijn.
oeps. Nuja, niet erg. Vanochtend paardrijden gehad en straks weer gaan hardlopen,dus level 2 start ik morgen. Voor ik achter de bar ga werken. Dat wordt mooi 
). Dus dat moet dan gespierder worden, zou dat met killer buns and thighs lukken?
Dus houd het er maar op dat ik een erg korte hamstring heb. Mn linkerbeen is heel anders daarentegen. SpikkelFire schreef:Ik wil graag juist wat dikkere billen krijgen (mijn achterkant is nogal plat). Dus dat moet dan gespierder worden, zou dat met killer buns and thighs lukken?

Was ook al aan het bedenken hoe ik rek- en strekoefeningen kon vinden, ga ik zeker eens opzoeken dan!
(ontbijt was pas om 11u...)
Ik hoop alleen dat jullie het begrijpen, het is lastig uit te leggen als je het niet voor kan doen.
Fitzroy schreef:Waar heb je 6w6p level 2 vandaan, solar? Ik kon hem ineens vandaag niet meer vinden. Ik had hem altijd van dailymotion. Dus noodgedwongen de Ripped level 4 gedaan.