MimixDaina schreef:Hier ook een b12 te kort. Ik ben vorige zomer begonnen met pillen, maar die hielpen niks. Toen in september 10 weken lang elke week een injectie, daarna om de maand (fout van de arts, niet goed afgebouwd.) toen zijn we in januari/februari naar iedere 2 weken gegaan, werkt prima, nogsteeds wel moe maar stukken minder. Moet ik nu opeens weer naar om de maand, ik ben nu, met 1x in de maand prikken, 24/7 moe en duizelig, super snel hoofdpijn waar ik slecht vanaf kom, overal pijn, snel buiten adem etc. Na 3 telefoon gesprekken met mijn kinderarts drijft ze toch haar zin door. Ik krijg pas in juli ergens een afspraak. In augustus begin ik al aan mijn opleiding, waar ik oa voor moet rijden en dus veel bewegen. Ik kan die op mijn buik schrijven als ik mijn prikken 1x in de maand moet pakken helaas.
Mijn arts wilt mij niet geloven helaas. Ook snapt ze niet dat ik het te kort erfelijk heb en een stofje in mijn maag mis, waardoor ik het helemaal niet opneem.
Ik lees hier ook over het b12 instituut en de kliniek, de kliniek is volgensmij winst gericht, dus dat is niet helemaal zuiver. Instituut is niet winstgericht.
Je zou je spullen zelf kunnen bestellen , volgensmij kunnen ze je daar wel aan helpen via de b12 Facebook.
Wilt je huisarts het niet voor je regelen? Receptje laten uitschrijven voor b12 en de spuiten met naalden, kun je het zelf bepalen .