Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mrijn schreef:Oh, wat balen! Ben je bij de doc geweest? Hoe lang moet je rust houden?
Leuk, er komen steeds meer 'oudere jongeren' aan het shredden gaan. Misschien moet Jillian voor ons een aangepast plan maken. Iets met weinig springen en met heel veel resultaat!
Sall schreef:Mrijn schreef:Oh, wat balen! Ben je bij de doc geweest? Hoe lang moet je rust houden?
Leuk, er komen steeds meer 'oudere jongeren' aan het shredden gaan. Misschien moet Jillian voor ons een aangepast plan maken. Iets met weinig springen en met heel veel resultaat!
Telefonisch overleg gehad, rust en een stevige mix v ibruprofen en paracetamol.
Aankijken tot eind vd week en anders nd dokter.
Ik wil zoooooo geen inspuiting!!
En ik ben zooooo afhankelijk v mijn rechter (schilder) arm
Hoe is met jou(en je auto) afgelopen vandaag?
Winged schreef:Ik moet ook woensdag over naar level 3, maar gezien ik hier en daar een dag niet geshred heb (wel 2 uur flink geschaatst) zit ik even te puzzelen of ik woensdag ook over ga op level 3. Misschien blijf ik nog een dagje in level 2 hangen. Ben trouwens blij te merken dat ik nog steeds elke dag mijn buikspieren voel![]()
Na 30 day ga ik wel beginnen met 6 weeks denk ik, of het afwisselende schema van verschillende Jillian programma's. Zit even te rekenen omdat ik de 16de een weekje ga snowboarden. Ja, da's ook intensiefEn dan zijn we alweer bijna bij het verzetten van de tijd, kan het hardlopen (Haaai Evy) er weer bij worden gepakt.
Voor nu: met een flinke kater (gister vrienden van amstel) nog even shredden. Sall, jij was gister ook in Ahoy toch? Wel balen dat je niet verder kan
CCCCC schreef:Winged, ik heb ook weer zin om te gaan lopen met Evy!