Mijn schema is af voor de komende 23 weken, het zou prima te doen moeten zijn naar de 10 mijl!

Voor eventuele liefhebbers wil ik hem opzich wel digitaliseren en PBen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wollie2004 schreef:Hee Sanne, goed bezig! Welkom!
(Busy, volgens mij is sanne wel enkele jaartjes jonger, misschien dat het daarom bij haar wat makkelijker gaat?)
Zo, ook weer terug van een heerlijk rondje, had er zo'n zin in! in het begin ff bikkelen, maar laatste 2 km gingen beter. 5 km in 35 min, ben ik echt heel trots op!
Ik ben vrij kortbenig, iemand tips om toch tempo te verhogen? Die intervallessen van Evy klinken ook goed, alleen ben ik nog niet met de 5-10 km bezig... maar af en toe doe ik les 9 van de 5 km, dat is 2 min rennen met 1 min lopen ertussen, probeer dan die ene wandel minuut te versnellen en de rest mijn eigen tempo, werkt ook goed, maar jezus daarna ben ik steeds wel echt kapot haha!
CarovdG schreef:Welkom voor de nieuwe mensen!
Even een egopost![]()
Vanavond Evy zomaar genegeerd![]()
De benen voelden super, ik moest van Evy na 11 minuten 2 minuten wandelen maar ben doorgerend tot 18 minuten. Wow, daar kon ik 2 maanden geleden alleen maar over dromen. Uiteindelijk 39 minuten getraind waarvan nog maar 5 gewandeld in een nieuw persoonlijk record qua snelheid. Kicken!! De 5 km is in zicht!
Afgesloten met 2x30 seconden Het gas vol open, dit heet steigerung volgens Evy, ik hoorde Lente hierover en heerlijk even vol uit!
CarovdG schreef:Dank je Sanne, welke versie Evy loop je? Volgens mij begon Evy rond les 19 hierover, ik loop de versie 2011.
Willemyntje: dat is toch ook een soort van steigerung? Ik zie het ook als sprintjes.
Lente schreef:Mijn kuiten zijn superstrak nu maar wel steviger. Mijn bovenbenen lijken ook iets steviger te worden. Ook meer spuer. Alleen de binnenkanten van mijn dijen willen maar niet strakker.
wollie2004 schreef:Ah ok, ja dat klinkt wel logisch, dat deed ik meestal al, op een of andere manier gaat het op het einde altijd het beste bij mij, iemand hier zei dat ze een soort dieseltje was? Volgens mij is dat op mij ook wel van toepassing! zoooo, nu ff lekker warme douche!