Trouwens,

Sorry als ik eenmaal stress om mijn huid duurt het even voor ik weer 'rustig ben', hoop dat ik het nu echt kan volhouden en probeer de spiegel maar weer te gaan ontwijken. Het ging zo goed..
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
xAylie schreef:Hmm lastig! De stress hier komt vanuit een hele andere hoek waaraan ik vrij weinig kan doen. Behalve het zoveel mogelijk van me af te zetten. Een psycholoog is misschien dan niet de juiste keuze qua hulp. Je zou eens een afspraak kunnen maken bij de huisarts kijken of hij/zij suggesties heeft wat misschien een mogelijkheid is tot een ondersteuning/hulp voor jou situatie. Dit kan natuurlijk alleen als je het kan vinden met je dokter. Kan je jezelf niet 'dwingen' om er af te blijven? Je weet ergens dat het resultaat beter is al je er af blijft maar toch blijf je krabben.. Tenminste dat heb ik. Ik kan er gewoon weg niet afblijven, en het doorzettingsvermogen heb ik niet om mezelf te dwingen om het niet te doen. Stress is altijd een lastig iets. Hoop dat je snel de knop om kan zetten en het weer beter gaat met jou en natuurlijk daardoor met je huid. Mocht je ooit behoefte hebben om even van je af te praten, dan mag je altijd pben, soms lucht dat al heel wat op. Voor jouw ook eenMaar ik heb eigenlijk amper nog een slechte huid.. natuurlijk heb ik nog weleens pukkeltjes en mee-eters maar ontstekingen komen allemaal door de stress. En door die stress maak ik ook weer alles kapot, m'n huid lijkt net een uitlaatklep.. Ik heb al eerder bij een psycholoog gelopen ivm een fobie maar het ligt echt aan mezelf denk ik, ik maak me druk om helemaal niets en kan m'n stress/woede dan niet kwijt ofzo, ik weet het niet.
Morrow_Less schreef:Ok dank je wel
Het was maar voor de zekerheid, dat ik niet ineens vol rimpels sta als ik dat potje moest gebruiken
Overigens schakel ik wel weel over op mijn andere crème als deze op is