Puisten deel 2

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ayla

Re: Puisten deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 22:22

Ik heb er laatst nog een weggedaan van mijn kamer en dus hangt er nog maar 1, met slecht licht waar ik nooit in kijk. Die in de badkamer is de boosdoener. :P

Trouwens, :(:) emr
Sorry als ik eenmaal stress om mijn huid duurt het even voor ik weer 'rustig ben', hoop dat ik het nu echt kan volhouden en probeer de spiegel maar weer te gaan ontwijken. Het ging zo goed..

emr

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 22:51

xAylie schreef:
Maar ik heb eigenlijk amper nog een slechte huid.. natuurlijk heb ik nog weleens pukkeltjes en mee-eters maar ontstekingen komen allemaal door de stress. En door die stress maak ik ook weer alles kapot, m'n huid lijkt net een uitlaatklep.. Ik heb al eerder bij een psycholoog gelopen ivm een fobie maar het ligt echt aan mezelf denk ik, ik maak me druk om helemaal niets en kan m'n stress/woede dan niet kwijt ofzo, ik weet het niet.
Hmm lastig! De stress hier komt vanuit een hele andere hoek waaraan ik vrij weinig kan doen. Behalve het zoveel mogelijk van me af te zetten. Een psycholoog is misschien dan niet de juiste keuze qua hulp. Je zou eens een afspraak kunnen maken bij de huisarts kijken of hij/zij suggesties heeft wat misschien een mogelijkheid is tot een ondersteuning/hulp voor jou situatie. Dit kan natuurlijk alleen als je het kan vinden met je dokter. Kan je jezelf niet 'dwingen' om er af te blijven? Je weet ergens dat het resultaat beter is al je er af blijft maar toch blijf je krabben.. Tenminste dat heb ik. Ik kan er gewoon weg niet afblijven, en het doorzettingsvermogen heb ik niet om mezelf te dwingen om het niet te doen. Stress is altijd een lastig iets. Hoop dat je snel de knop om kan zetten en het weer beter gaat met jou en natuurlijk daardoor met je huid. Mocht je ooit behoefte hebben om even van je af te praten, dan mag je altijd pben, soms lucht dat al heel wat op. Voor jouw ook een :(:), ooit komt het allemaal goed! :)

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 22:55

Dankjewel! Jij mag mij ook altijd pben :)
Mijn stress stelt niet veel voor hoor, maar ik kan er gewoon totaal niet tegen en maak me verschrikkelijk druk om niets. Ik kan mezelf wel dwingen maar ik heb het vaak al gedaan voordat ik het door heb, zo snel gaat 't. Hopelijk gaat het nu beetje, dit weekend lekker make-up loos en m'n huidje verwennen en hopelijk is 't dan snel weer rustig.

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 11:37

Hoi mensen ik had even een vraag.

Mijn huidige dagcrème is helaas aan het opraken dus moet ik een nieuwe kopen.
Nu was ik straks al mijn producten aan het opruimen en kwam ik een potje crème tegen. Oh heerlijk dacht ik, nu nog zien of het geschikt is en ik hoef weer geen tientallen euro's uit te geven (kan niet tegen goedkopere crèmes, echt raar).
Het potje is een Estee Lauder : revelation
Na wat opzoek werkt zag ik dat deze zorgt voor een heldere teint, gezondere uitstraling en droogte lijntjes. Ook was deze geschikt als rimpel crème door de grote hoeveelheid vit-C dat zorgt voor een goede collageen aanmaak.

Maar ik ben nog maar 19jaar kan ik deze crème dan gebruiken of moet ik toch een potje kopen?
Ik hoop dat iemand me hier wegwijs in kan maken.

Pam87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 11:58

Heb van die tee trea face wash bij de kruidvat gehaald van 3 euro..
Weet emand iets voor lelijke ( grovere) porieen? ( door de foundation denk ik)

Pam87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 12:00

Morrow_Less die kan je best gebruiken hoor
( tenzij je soort van allergie/gevoeligheid hebt voor bepaalde stoffen in de creme)

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 12:22

mymy schreef:
( tenzij je soort van allergie/gevoeligheid hebt voor bepaalde stoffen in de creme)

Dus het kan geen kwaad als ik een soort van anti-rimpel gebruik als ik nog niet eens rimpels heb.

Pam87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 12:28

Morrow_Less schreef:
mymy schreef:

Dus het kan geen kwaad als ik een soort van anti-rimpel gebruik als ik nog niet eens rimpels heb.

Nee ;)

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 12:36

Ok dank je wel :D
Het was maar voor de zekerheid, dat ik niet ineens vol rimpels sta als ik dat potje moest gebruiken :)

Overigens schakel ik wel weel over op mijn andere crème als deze op is :)

Pam87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 14:33

Morrow_Less schreef:
Ok dank je wel :D
Het was maar voor de zekerheid, dat ik niet ineens vol rimpels sta als ik dat potje moest gebruiken :)

Overigens schakel ik wel weel over op mijn andere crème als deze op is :)

Haha nee volgens mij kan je dat niet van creme krijgen:P
net zoals je van creme niet minder rimpels krijgt :P

Komt meer door bv veel in de zon zitten of onder de zonnebank, roken enzo + gedeelte in je genen

romeoluver

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 15:36

hallo weet iemand misschien of salicylzuur slecht is voor je huid??
ik wou dus namelijk 2improve gaan gebruiken alleen nu zegt mn moeder dat daar salicylzur in zit en dat
dat heel erg agressief is.. maar ik lees wel overal dat het helpt dus wat moet ik nu doen?

Pam87

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 15:44

Ik zou dat niet gebruiken...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 15:53

Dat zit ook in heel veel maskertjes voor je gezicht toch, vooral die maskertjes met fruit dingen..

Mijn huid is redelijk! vakantie heeft hem goed gedaan, gebruik ook geen make-up meer.. ondanks dat het niet perfect is en nog redelijk onzuiver. heb wel een fotootje van mij op vakantie, het valt niet eens meer op.. :#

emr

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 15:54

De laatste 2/3 weken gingen heel goed en nu school weer begonnen is... slecht!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 15:56

Merk ook dat school op mijn huid weer een aanslag doet ja.. examenjaar en ik ben overgestapt en ik moet zóveel inhalen en doordat al mijn cijfers niet kloppen/aangepast moeten worden/.. weet ik niet eens wat ik gemiddeld sta. :=

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 17:19

School doet 't 'm ook bij mij en dat in combinatie met veel minder slapen vanwege het vroege opstaan telkens.. Mijn huid was sinds dat ik hem zo mishandeld heb ( := ) erg slecht.. Begint nu weer een klein beetje bij te trekken. Heb wat ini-mini pukkeltjes tussen m'n wenkbrauwen, wat rode plekjes boven m'n mond en een grote rode vlek op m'n wang. Overal gewoon een beetje onrustig.. Iemand tips om 't rode van m'n neus weg te krijgen?

romeoluver

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 18:37

Mijn huidje doet het op dit moment heel erg goed!! Alleen een paar pukkeltjes op mn neus en een paar vlekjes op mm wang, k ben heel erg tevreden :) ik had laatst zelf een maskertje gemaakt, van internet, wat heel goed heeft geholpen, en sinds laatst had ik in een tijdschrift gelezen dan kamillethee ook goed helpt tegen puistjes, en daarvan drink ik nu elke dag een glas en dat helpt ook wel heb ik het idee :)

romeoluver

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 22:24

Ik heb trouwens ook nieuwe crème en reinigingdtonic gehaald, van dr van der hoog, heeft iemand hier ervaring mee??

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 22:27

Fijn dat je huidje goed gaat romeoluver.
Ik heb er geen ervaring mee, maar vind Dr. Van der Hoog over het algemeen een fijn merk.

Mijn huid is ook weer rustig, sinds ik weer redelijk veel slaap knapt het snel op.
Hoop dat 't zo blijft, maar ga vrijdag wel bellen naar de HA voor de pil. Alleen wil ik niet aankomen..

emr

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 22:35

xAylie, aankomen door de pil valt heel erg mee!Het is in mijn ogen meer een fabeltje, ik ben sinds de pil van 65kg naar 69kg(1,5 jaar tijd) gegaan. Maar dit komt meer doordat ik minder sport en meer eet. :') Ik groei nu ook niet meer dus dat speelt natuurlijk ook mee. En ach als je niet blij met je gewicht bent of je vetpercentage moet je meer gaan trainen. :)

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 22:39

Maar dan ben ik bang dat ik het er niet meer afkrijg :o en daarbuiten om heb ik eigenlijk geen tijd meer om te sporten en heb ik daarvoor net mijn abbonement voor de sportschool opgezegt..
Minder eten kan ik niet, ik hou van eten :')

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 11:28

Je komt niet aan van lucht :) Dus gewoon gezond(er) eten en goed/meer bewegen. Ik heb eigenlijk ook geen tijd om te sporten en toch máák ik er 4 uur per week tijd voor ;)

Unoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 13:29

Het aankomen van de pil is per persoon heel verschillend. Ik ken mensen die er niks van zijn aangekomen, en ik ben er toch een goede 15 kg van aangekomen, ik woog eerst 45 kg en na een half jaar woog ik 60 kg. Ik kon voordat ik met de pil begon nooit aankomen, (ik woog 45 kg bij een lengte van 1.75) en toen kwam ik enorm veel aan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 17:43

Je krijgt meer honger gevoelens er door, dus je kiest uiteindelijk zelf ook wel hoeveel je aankomt..

emr

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 18:14

Rebeccaa schreef:
Je krijgt meer honger gevoelens er door, dus je kiest uiteindelijk zelf ook wel hoeveel je aankomt..

Ja dat is zeker waar! Ik eet heel de dag door. :+