Mag ik mij hier ook melden? Vorige week is mijn mountainbike binnen gekomen en heb er onderhand al twee ritten opzitten. Vanmiddag een tocht van 18km gemaakt. Ik ben een enorme beginneling en fiets dus nog geen enorme afstanden. Vandaag alleen gefietst, maar de bedoeling is samen met mijn vader ritten te maken. Maken jullie ook gebruik van de app endomundo?
Op de mtb is net als paardrijden waanzinnig leuk om te doen. zodra ik weer kan/mag zit ik er ook weer op. Ik heb eerder ook endomundo gebruikt maar gebruik zelf tegenwoordig strava, bevalt mij beter. Veel plezier met rijden en fietsen!
Ja ik geniet er ook zeker van. Helaas vanmiddag met fietsen wat kuren met mijn trapper. Ik had geen gereedschap mee, dus wat eerder weer naar huis gegaan dan de bedoeling was. Zometeen maar eens kijken wat er precies met mij trapper is. Gok dat hij niet goed erin is gezet.
Nee. Gewone pedalen. Maar bij de aflevering van mijn fiets moet ik de trappers er in draaien en denk dat ik eentje er niet recht heb in gedraaid waardoor die tijdens het fietsen los is gaan zitten.
Nikitaa_
Geplaatst: 13-05-15 13:32
Hoi allemaal,
Al een tijdje lees ik mee in dit topic en kijk ik naar elke fiets die te koop staat. Gister was dan eindelijk de dag dat ik een mooie racefiets vond en ik kon hem direct ophalen voor een super mooie prijs Nu nog de rest aanschaffen en dan kan ook ik echt meepraten. Ik woon trouwens in Denhaag, misschien leuk om ooit met iemand samen te fietsen! Groetjes Nikita
Mooie fiets hoor! De Elfstedentocht komt nu echt dichtbij. Ik heb er zin in, al verheug ik me beslist niet op het 'meutefietsen'.
SdaphneS
Geplaatst: 15-05-15 11:52
Bah, ik heb problemen met mijn fiets. De linkertrapper past niet goed, schroefdraad is verdraaid en kapot. Nu moet er een nieuw crank ingezet worden. Gelukkig nog garantie op de fiets, kosten die ik maak mag ik verhalen op de winkel
Ik meld me ook maar eens hier. Ik ben al een tijdje aan het overwegen om te gaan mountainbiken. Woon vlakbij een bosgebied, dus dat is makkelijk En mountainbiken kan eigenlijk het hele jaar door en je bent lekker buiten. Ik ga hier dus maar eens meelezen en zodra ik een mountainbike heb aangeschaft kan ik hopelijk ook mee gaan praten
Ik kom hier even binnenvallen Niet zeker of ik het hier mag plaatsen, maar omdat ik denk dat ik hier het meeste bereik heb: wij hebben een kaart over voor de Elfstedentocht, misschien is er iemand van jullie die het leuk lijkt hem alsnog te fietsen?
Ik meld me hier ook graag aan. Al een aantal jaren een MTB, maar nu pas 'begonnen' met MTB'en. Wat ontzettend gaaf om te doen, maar wel lastig! Zit te denken om een clinic te gaan volgen om te leren hoe met al die leuke boomwortels, mul zand en dalingen om te gaan. Heb laatst iig een deel van MTB route vanaf Rheden gedaan, genieten!
MuSLi
Geplaatst: 16-05-15 22:05
Jaaaa, ben echt over de top enthousiast.. Vanavond mijn nieuwe fiets opgehaald. Helemaal te gek. Morgen lekker testritje maken Ik ben verliefd!
Zo, even een mooi rondje gedaan, 45km. Wel over een groot stuk vol wind tegen, die viel wel ff zwaar. Maar de fiets is prima bevallen. Nu alweer zin in het volgende rondje