Tenshi schreef:MISTRAL94 schreef:Mensen zijn tegenwoordig vreselijk ondankbaar en gaan er maar vanuit dat alles vanzelfsprekend is. Als mijn kind zo gemakzuchtig hierover zou doen zou ik ook de broekriem aantrekken. Niet omdat ik niet van mijn kind hou en omdat ik een kind heb (dit staat natuurlijk helemaal los van elkaar) Maar respect voor andermans geld,spullen en de natuur is zo slecht nog niet.
TS heeft als ik het goed heb aangegeven uberhaupt nooit langer dan een kwartier te douchen en is bereid om een compromis te sluiten waar iedereen wat aan heeft. TS mag dan nog wel een 'kind' zijn, dat houdt niet meteen in dat ze achterlijk is en alles wat ze voorstelt meteen maar van tafel geveegd moet worden, want er worden echt wel goede dingen genoemd.
Dus of je er nou vanuit mag gaan dat de TS geen respect heeft voor andermans geld/spullen en de natuur? Nee, als je het mij vraagt niet.
Vaak gaat daar wel een hele hoop aan vooraf. Wij zijn er nie bij geweest dus kunnen ook niet oordelen. Daar komt bij dat een verhaal 2 kanten heeft. Wel vind ik de jeugd van tegenwoordig erg gemakzuchtig en alles is vanzelfsprekend maar goed die fout ligt bij ouders en is ook weer een andere discussie