Grotere borsten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Re: Grotere borsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 11:34

Kimmes schreef:
Hoe wassen jullie je bh's trouwens? In de wasmachine of met de hand?
Ik vind minimizers wel goed klinken. Daar ga ik straks eens voor kijken.

met de hand. Kleine moeite en zo blijven ze jaaaaaaaaaaren goed!

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 11:38

Ik ben 1.72, 56 kilo en heb 70 E. Knipoog

BH's kopen vind ik een drama, heb nu een stel goede, maar dat kostte nogal wat.

Bikini's, pff verschrikkelijk. Broekje is altijd te groot of bovenkantje veel te klein..

MMMaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 12:34

Wat een drama... ik had dus een bh besteld bij http://www.kiesdejuistesportbh.nl maar ik kreeg dinsdag de verkeerde bh in de bus Boos!

Nu komt de juiste pas vanmiddag aan en ik ga uit mijn werk naar de manege dus ik kan hem pas volgende week testen :S

Dat houden jullie dus nog te goed.

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 12:51

[livera heb je in de aanbieding voor 17.50 al een bh. moet zeggen ze zitten heerlijk. in jou maat Knipoog

MMMaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 10:14

JIPPIE,

De BH is binnen. Zoals ik het nu zie zit hij fantastisch. Haha!
Nu nog even kijken of het paardrijden ook goed zit en blijft zitten. Ik heb trouwens de Friction Free genomen.

Mir_U

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 12:59

Ik doe ze altijd in handwas programma van de wasmachine... dan blijven ze nog best mooi, zou liever met de hand wassen maar heb hier momenteel niet mogelijkheid tot uithangen/uitdruppen

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 13:34

MMMaaike schreef:
JIPPIE,

De BH is binnen. Zoals ik het nu zie zit hij fantastisch. Haha!
Nu nog even kijken of het paardrijden ook goed zit en blijft zitten. Ik heb trouwens de Friction Free genomen.

welke maat heb je?? ik heb er namelijk nog 1 te koop
ik heb verschillende bhs besteld bij die site en ben voornamelijk over de impact free heel tevreden
de friction free hebben ze in verkeerde maat geleverd en hier kwam ik pas na paar weken achter en kon niet meer ruilen toen; ik heb de zwarte in maat 85 H te koop omdat ik zelf 80 H moest hebben

MMMaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 10:50

tamaramt

Ik heb 80 E... dus die gaat helaas niet passen.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 16:03

ik zat me net iets te bedenken Haha! laten we de voordelen eens opnoemen van big boobies Haha!

1.Je hebt een jogginbroek en een hempie aan, er zijn nergens zakken, maar je wil wel je mp3 bij je hebben, dan stop je hem toch gewoon tussen je voorgevel echt niet dat hij kwijt raakt, zelfde met telefoon trouwens Haha!

2. Je komt aan met een croissantje bij de kassa en voor je duikt net een jongeman met boodschappen a la maandinkopen, hij kijkt je vervolgens aan, en zegt oh ga maar voor meissie, je hebt maar een croisantje. Ik weet zeker dat het niet je lieve ogen zijn.

3. je komt aandacht te kort, ga naar buiten, probleem opgelost Huilen van het lachen

4. Koud in bed? ik niet, ik heb iets om mezelf warm te houden *LOL*

5. Sommige shirtjes zitten gewoon nét iets mooier als je welgevormd bent. Knipoog

6. een mannelijke politie agent houd je niet aan ivm hormonen, nadeel is wel, vrouwlijke haten je.

Okee niet allemaal te serieus nemen, maar een mp3 stop ik toch echt wel tussen me boobs Haha! ik heb soms ook een hekel aan mn voorgevel, maar ik heb ze nou eenmaal gekregen, maar hoe meer ik ze ga haten hoe groter ze weleens lijken ROFL

Ik ben trouwens 1.49 klein en draag cup E met me mee. en wonder boven wonder heb ik eigenlijk bijna geen lichamelijke klachten Lachen

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 16:06

6 klopt niet hoor ROFL Ik word dus altijd aangehouden door mannelijke politie agenten ROFL Alleen mag ik dan zo weer doorrijden, bij vrouwelijke willen ze rijbewijs zien

RicardoOpa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 16:08

Hehe.
Hier ook een flinke cup aanwezig.
Precieze maat weet ik niet. Zal toch wel snel een D zijn Huilen van het lachen
Maar ik ben ook flink van postuur.
Ooit was ik z'on ruim 15 kilotjes kwijt en toen had ik al snel weer een cup kleiner!

Ik heb zelf geen lichamelijke klachten, alleen vind ik het met paardrijden niet relaxt. Doorzitten is afzien Huilen van het lachen

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 16:10

MyWishMax schreef:
6 klopt niet hoor ROFL Ik word dus altijd aangehouden door mannelijke politie agenten ROFL Alleen mag ik dan zo weer doorrijden, bij vrouwelijke willen ze rijbewijs zien

ik meestal niet(gelukkig) als er scooter controle houden even lief kijken en ik mag doorrijden Haha!

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-08 14:06

Haha, geweldig dat lijstje!

Vrouwen kunnen wel altijd heel vuil naar je kijken. Dat is niet lief, want wij kunnen er ook niets aan doen toch Nagelbijten / Gniffelen

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 14:07

ja inderdaad..... De meeste vrouwen zijn dan toch een soort van jaloers.

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-08 14:09

Klopt. Soms heb ik gewoon zin om met me tiet te gaan slingeren en ze een klap verkopen Clown

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 20:26

oh ik steek ze dan lekker naar voren zo van : nananana, sorry hoor maar dan kan je het krijgen ook Haha! dan ga ik er alleen maar nog meer mee pronken ROFL

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 00:28

Lotje02 schreef:
ja inderdaad..... De meeste vrouwen zijn dan toch een soort van jaloers.

jaloers op grote borsten Haha! ik heb omtrek 70, dus dat ziet er nooit heel groot uit. igg bij mij niet ook al heb ik een grote cup

maar ik ben niet jaloers op meiden met grote borsten. lijkt me ten eerste verschrikkelijk zwaar. je ziet er gauw dik uit. shirtjes passen niet gauw en je ziet er snel hoerig en delleriger uit. en ten tweede, moet je er blij mee wezen dat een jongen jou wil om je BORSTEN Haha! Haha! Haha! laat me niet lachen. sorry meiden, ik vind het eerlijk zielig voor jullie omdat het vaak poedersuiker is met bh's zoeken. je gauw last krijgt van je rug en ze op een gegeven moment er niet meer zo mooi uit gaan zien

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 09:50

Die reactie van die lotje wil ik niet eens op ingaan..... jezus meid denk je dat wij er graag hoerig en dellerig uit willen zien en denk je nou echt dat onze mannen zo bekrompen zijn? Denk na!

Anyway ik heb 5 september eerste afspraak bij plastisch chirurg! Spannend Lachen!

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 09:56

Welke van de twee bedoel je?

Mir_U

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 10:39

Hihi ik vul mijn shirtjes juist goed op Haha! Mooi voordeel er dan weer van Knipoog

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 11:08

in ieder geval zijn er echt niet meer voordelen van.. ik ken mensen om mij heen mét echt veel. en die vinden het echt niet zo leuk. shirtjes kopen is een drama. veel dingen staan niet, of worden echt to much.

maar voor de rest, het is handig ja Knipoog

Mir_U

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 13:16

Als je naar Trinny en Susanna moet luisteren (What Not To Wear) in ieder geval allemaal aan de v-hals, lekker showen die dingen!

MandyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 13:20

Als het zou kunnen zou ik wel willen ruilen hoor. Heb altijd push up's aan en met een strak truitje vaak nog wat extra opvulling erin. Huilen

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 13:24

zat ik me laatst over te verbazen op het strand Haha! Haha! Haha!

2 meisjes, als die een shirtje aan hebt zie je een behoorlijke decolleté. in bikini leek het ineens een stuk minder. bikini kwam ook bij de hema weg en die hebben geen grote cups. rara hoe kan dat Haha!

ik vind dat je gewoon blij moet zijn met wat je hebt. tuurlijk kan ik begrijpen van meisjes die écht weinig hebben dat ze graag meer willen. en meiden die soms een gigantische cup hebben en er ook niet erg blij mee zijn omdat het vaak te zwaar is etc.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 14:20

_Lott schreef:
in ieder geval zijn er echt niet meer voordelen van.. ik ken mensen om mij heen mét echt veel. en die vinden het echt niet zo leuk. shirtjes kopen is een drama. veel dingen staan niet, of worden echt to much.

maar voor de rest, het is handig ja Knipoog

ik ben gek op mijn borsten en ze zitten perfect, zoals ik al zei ik draag E met me mee en ben slecht 1.49 ik vind ze mooi, ik ben mooi gevuld in mn bh en mijn bikini en ook shirtjes staan me leuk, dus ik weet niet waar die mensen die jij kent zoeken *LOL*. dik? nee zeker niet, wel heb ik n*eukteugels maar ik heb nog niemand horen klagen Haha!