Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
 . 
 ). 
 Maar 'er kan wel een goede sfeer hangen!                                                         CindyUniek schreef:nou ik ben gister eindelijk bij de reumatoloog geweest in het diak utrecht en zij stelde idd de diagnose 'fibromyalgie'
1 december ga ik naar de voorlichtingsavond in het ziekenhuis!
 Maargoed, ik vind zelf de diagnose fibro niet negatief om te krijgen! Wie had als verpleegkundige? Regina?                                                         

wat grappig zeg, vind je het een beetje een goeie dokter 
 ?                                                         laulau85 schreef:Ik in Breda... is een van de drie Amphia ziekenhuizen die in breda zitten.
Buwa_ schreef:Haha ja dat is mijn moederwat grappig zeg, vind je het een beetje een goeie dokter
?

Grappig, idd klein wereldje!
 Ik mag morgen juist weer aan de slag 
 Helaas hebben we geen auto thuis, heb zelf de mogelijkheden voor auto op gezocht, maar dat kan mn salaris niet aan. Een scoot is de andere mogelijkheid dan...                                                         Deebee schreef:Gisteren bij de neuroloog geweest en geen enge dingen gelukkig! Ik heb er wel nog wat bij gekregen, hyperventilatie. Ik moest dmv een geforceerde ademhaling de hyperventilatie proberen op te roepen en voila: binnen 2 minuten had ik vrijwel alle klachten waarvoor ik er heen ging. Heel raar

Citaat:Eerlijk gezecht zou ik er zelf niet aan moeten denken een eigen paard te hebben. De verplichting van elke dag rijden / iets doen met je paard... Ookal al wil ik later wel graag een eigen paard.
Mja eerst maar eens een rijke vent trouwen zodat ik iemand kan betalen die mn paard aandacht geeft als ik niet kan
 .. Maar toch merk ik op dit moment ook wel dat ik het rijden mis, het was wel mijn uitlaatklep en ontspanning. Ik denk dus wel dat ik na mn studie weer aan een nieuw paardje begin, hangt van mijn gezondheid op dat moment af. Het is ook mijn plan om in de paardensector te gaan werken..(paardenosteopatie, natuurgeneeskunde, iig die richting wil ik op 
 ) ik denk dat paarden een te belangrijke rol in mijn leven spelen om ze helemaal los te laten.