Ik controleer bijna nooit meer tussendoor of ie er nog zit.. heb m al n paar maanden en gaat altijd goed.
Maar vandaag was ik m kwijt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
poes schreef:Tot 3 dagen achter elkaar vergeten? Mss is de pil dan wel niet het juiste anticonceptiemiddel voor je
Dat kan je cyclus wel dooreen gooien, maar anderhalve week is nu wel wat. Ben je al begonnen aan de volgende strip?
poes schreef:Je bent dus na je stopweek niet herbegonnen met een nieuwe pilstrip? Want dat had je wel moeten doen, ongeacht of je ongesteld wordt of niet. NU ben je iig NIET beschermd. Ik zou even je HA en overleggen wat je nu best kunt doen: gelijk pilstrip beginnen of wachten tot je ongesteld wordt, maar dat kan even duren.
Het komt wrs doordat je deze pil nog niet lang slikt. Hoe lang gebruik je hem al? En ben je hem al zo vaak vergeten? Want daar moet je erg voorzichtig mee zijn natuurlijk. Leg je strip anders bij je tandenborstel, dat helpt!
poes schreef:Mag ik vragen waarom je van de pleisterpil af bent? Want het is net door slecht gebruik dat de meeste ongewenste zwangerschappen door de pil heen veroorzaakt worden...
poes schreef:Wat een gedoe voor je... Hoveel dagen ben je nu te laat met beginnen van nieuwe strip?