je lichaam kan (!!) een antistof tegen wratten maken, dan heb je ze dus nooit meer
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Fleur_Laura schreef:gister trouwens nog wat meer informatie opgedaan bij de HA
je lichaam kan (!!) een antistof tegen wratten maken, dan heb je ze dus nooit meer
Fleur_Laura schreef:gister trouwens nog wat meer informatie opgedaan bij de HA

Welshcobfan schreef:Mijn HA raadt altijd aan de wrat steeds een beetje te vijlen voor je het behandeld (dus gewoon met een fijne nagelvijl er wat afhalen). Het mag natuurlijk niet bloeden, dan vijl je te ver door
Ik gebruik trouwens salicylzuur van de HA, dat vreet de huid als het ware weg. in combi met vijlen is het al een stuk gekrompen!
Wartner werkt erg slecht vond ik
ja ik weet et slecht
maar wel fijn dat er dan een stuk weg is
met vijl ga ik ook doen.
hahaha
Runn_love_ schreef:nog een extra pleiser
Runn_love_ schreef:morgen wel melden hoe het met de wrat gaat hea
wil je ook foto's? 

Welshcobfan schreef:Mijn HA raadt altijd aan de wrat steeds een beetje te vijlen voor je het behandeld (dus gewoon met een fijne nagelvijl er wat afhalen). Het mag natuurlijk niet bloeden, dan vijl je te ver door
Ik gebruik trouwens salicylzuur van de HA, dat vreet de huid als het ware weg. in combi met vijlen is het al een stuk gekrompen!
Wartner werkt erg slecht vond ik
? miibr3nda schreef:Ik heb een heel klein wratje op me vinger maar wegstippen doet zeer.![]()
Dus wat kan ik doen behalve bevriezen?
miibr3nda schreef:okee met stroop en beetje wegvijlen ?
?
werkt het bestte schijnt
_Evelien schreef:Dat wartner spul helpt helemaal niet bij mij, het is eigenlijk voor je voeten, maar de huisarts zei dat het ook op me handen kon. Nou merk er niks van..