Dat buikje voor de bikinitijd weg! Hoe?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

shron_silver

Re: Dat buikje voor de bikinitijd weg! Hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 23:01

Fammiie_x schreef:
Ik heb vorige week mondelingen gehad en morgen krijg ik me rooster voor verder voor me examen dus dat wordt ook hard leren in me vakantie Verdrietig

Wow Sharon, dat is wel heel veel Wow!
Heb je het opgebouwd of niet ?
Ik ben van plan om dat wel te gaan doen Ja

Haha nee, gewoon 3 x per dag Tong uitsteken

shron_silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 23:01

Ik ehb nu wel echt spierpijn man Huilen van het lachen En morgen veel kans nog meeer

shron_silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 23:02

& ik ga slapen nu Doei!

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 23:02

whaaa ik ben wezen zwemmen glijbaan op en af die trap op rennen!
Ik kon niet meer..
Ik moest evht niet nog een keer want dan verzoop ik>
10 min in het water gelegen omdat ik zo`n last van me buikspieren had voel ze nu nog Bloos

Fammiie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 23:04

Morgen heb je denk ik idd nog meer last
Weltrusten Knipoog

haha kim, wel goed dan Nagelbijten / Gniffelen

nina88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 10:58

Oh mijn god, wat een spierpijn! Verdrietig
Echt niet te zuinig.. Ik kon met moeite mijn bed uitkomen vanochtend! Pfff..

Ik ga zometeen met een vriendin op een terrasje zitten, iemand tips wat ik (gezond) kan bestellen? Zat zelf aan een spa blauw met een tosti te denken, of misschien een salade.. Goed idee denken jullie?

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 11:05

Nou, gisteren ben ik dus begonnen Haha!
De overstap naar water is weer gemaakt, lekker uit de Brita-kan.

En gisteren ben ik dus met de fiets naar mijn pony gegaan Bloos!
Eerst naar een vriendin gefietst, moest daar nog iets afgeven en lag toch op de route Tong uitsteken
Daar ben ik 40 min mee bezig geweest, was ook één straat te vroeg naar rechts gegaan, waardoor ik een beetje verdwaalde en een stukje ben omgereden.
Zij zelf doet er normaal gesproken 20 min over. Maar ik was natuurlijk met de spartamed (fiets enorm zwaar) en ik fiets nooit Clown

Daarna verder gegaan naar stal, want ik had poepschepbeurt.
Daar heb ik 25 min over gedaan en daarna door gefietst naar de kliniek voor mn pony en daar zal ik iets van 10 min over gedaan hebben.
Dus in totaal iets van 5 kwartier gefietst ZONDER het motortje te gebruiken Haha!

Vandaag doe ik het nog een keer Tong uitsteken

Fammiie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 11:10

Nina tosti is gezond Ja
Het is gewoon geroosterd brood met gesmolten kaas erop Haha!

Mijn knieeen doen zo'n pijn van het hardlopen gisteren
Maar trouwens ik ben vorige week ook wat gezonder gaan eten en ik ben al 1.5 kilo afgevallen *LOL*

Ik moet straks naar school fietsen heen en terug dus dat wordt al 20 km en dan daarna naar stal heen en terug intotaal maar 2.3 km denk.. en misschien nog naar de stad en dat is 5 km Lachen
En ik ga vandaag even rijden op Biz Lachen

Morgen ga ik weer hardlopen en dan volgens de start to run schema Haha!

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 12:21

Kaas is niet echt gezond hoor.. Er zit veel vet in en heeft eigenlijk weinig voedingswaarde. Je kunt beter een broodje rosbief of rauwe ham of kipfilet pakken. Of natuurlijk een salade.. Haha!

emilyloveyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 12:23

esther_sonja schreef:
Ja ja, bikini's zijn hangen al weer in de winkels,
alles weer in de zomer trends.
Maarrr... Gewoon voor mezelf wil ik dat buikje weg hebben, een mooie platte buik.
Hoe krijg je dat? ik mag niet naar de sportschool... Scheve mond
zo als bepaalde oefeningen ofzo?
Wie heeft dé tip(s) ? Haha!
( En wie doet ook mee? Haha! )

ik probeer het ook, maar wil nog niet lukken . Slapen

emilyloveyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 12:30

Liedje_ schreef:
Ik wil het er ook af, ik eet gewoon teveel. Sporten doe ik genoeg (3x in de week hockey + 4x in de week paardrijden op een nogal vermoeiend paard).
Maar dan probeer ik die tussendoortejs weg te houden maar dat lukt niet hoor, dan verhonger ik en heb ik geen energie meer voor mijn hockey enz. Ik eet smiddags en sochtends gewoon 2 boterhammen en savonds en tussendoor altijdliga suikerwafel snoep chips.. en als ik dat dan vervang door een appel ofzo, dat vult gewoon niet? Hoe kom ik van deze gewoonte af? Want dat ismijn probleem..

Voorderest wil ik niet echt veel afvallen maar ik begin echt zon buikje terkrijgen dat over me broek heen hangt. Huilen van het lachen

tja, dat heb ik nou ook.
Maar vorig jaar ben ik ong 7 kilo af gevallen in 3 weken..
Probeer gewoon jezelf goed in te stellen, drink alleen nog maar water en snoep tussen door mischien een of twee keer.
Eet ook gewoon genoeg gezonde dingen dus bij het ontbijt, en smiddag's en ook savond's genoeg eten dat je de rest van de avond geen honger meer hebt.
Maar als je dan tog honger krijgt pak een appel of 2 appels.
Eens kijken of het helpt.
Bij mij helpt elke avond een uur dansen ook wel?
Of ga hardlopen ofzo!
succes Clown

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 12:56

Fammiie_x schreef:
Weltrusten Knipoog

haha nee echt erg gisteren ook nog zonder beugels gereden!
Straks lekker weer zonder zadel hobbelen
daarna hardlopen.
Whhiiiii Pling

Morgen weer zwemmen Whhhiii Haha!

nina88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 13:11

Mareska schreef:
Kaas is niet echt gezond hoor.. Er zit veel vet in en heeft eigenlijk weinig voedingswaarde. Je kunt beter een broodje rosbief of rauwe ham of kipfilet pakken. Of natuurlijk een salade.. Haha!

Ik eet geen vlees Vork Knipoog

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 13:12

Ja kipfilet neem ik bijna altijd. Ja
Soms een soepje hier erbij kip of groente Lachen
Altijd met komkomer en tegenwoordig ook een kiwie Lovers dat is mijn lunch Pling

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 14:06

Niet gebonden soepen (boullion) zijn beter dan de gebonden soepen (tomatensoep), zit dus ook weer verschil in. Een fruitsalade is altijd lekker en gezond (en duur.... Nagelbijten / Gniffelen) Banaan heeft bijv. meer calorieën dan een kiwi, daar zit dus ook weer verschil in.
Eierkoeken schijnen ook prima te kunnen, je hebt ook volkoren eierkoeken maar die lijken mij smerig Tong uitsteken

Ehm als je geen vlees eet, 20 + kaas (die vind ikzelf niet lekker, hehe), 30 + kaas (heb je van milner = lekker! of maaslander gewoon al of van een huismerk, smaken wel lekker), en dan met bijv. een beetje tuinkers erop: is erg gezond. Verder smeerkaas met weinig vet, appel of banaan op brood.
Voor op het terras blijft er niet zoveel over denk ik, behalve een salade.. Tong uitsteken

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 14:12

Ik eet ook geen vlees, wel veel kaas Clown Af en toe stukjes komkommer erbij en je hebt een heerlijk broodje hoor!
Is oude kaas gezonder dan jonge kaas?

Sinds ik werk (stalhulp, o.a. stallen mesten) ben ik zo'n 4 kilo afgevallen en dat is zeker te zien aan m'n gezicht. Heb zo'n hekel aan m'n bolle wangetjes Clown

Polaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 14:14

Dat werk doe ik ook Assepoetster! Idd goed voor de lijn Lachen
Heb alleen wel mega gespierde armen ervan gekregen,
en ik ben al vrij breed van mezelf Nagelbijten / Gniffelen

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 14:32

Whoah, ik doe ook mee!
Ik kreeg al commentaar van mijn vader dat mijn kont al minder dik was Haha! . Sinds een maandje nu een eigen paardje en dat werkt goed mee, moet ik zeggen.
Ik heb een leuk idee: ik ga het start to run programma doen, samen met mn paardje Haha! Is gezellig en doen we allebei wat aan onze conditie! Huilen van het lachen

_Charlotte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 17:02

ik ben nog maar bij blz 1.. ma heb meteen mijn vriendin gebeld om vanavond te gaan hardlopen Tong uitsteken haaha deden we vorig jaar ook ma niet zo vaak.. ik doe nu wel iedere avond 70x buikspieren..eerst deed ik er 10 en toen steeds meer nu houd ik er achter elkaar al 30 vol.. en dan doe ik er daarna nog 2x 20 Haha! maari k heb het gevoel dat ik het dan niet helemaal goed doe... want dat is wel veel toch?? ik heb het wel opgebouwd want kon er eerst nog geen 10 doen
mja ik krijg al wel spieren ma vet is er nog..dus hardlopen..
ik snoep al minder.. en laatste 2 dagehn heb ik geen water gedronken maar anders drink ik altijd 1,5 tot 2 liter.. mijn voornemens..strak buikje en strakke kont Tong uitsteken!
ga nu even verder lezen en op zoek naar tips e.d. Tong uitsteken
Laatst bijgewerkt door _Charlotte_ op 22-04-08 17:14, in het totaal 1 keer bewerkt

shron_silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 17:07

Fammiie_x schreef:
Weltrusten Knipoog

Het valt mee ROFL voel ze nu bijna niet meer, alleen alsik me buik uitzet Huilen van het lachen

shron_silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 17:13

Puchje schreef:
Whoah, ik doe ook mee!
Ik kreeg al commentaar van mijn vader dat mijn kont al minder dik was Haha! . Sinds een maandje nu een eigen paardje en dat werkt goed mee, moet ik zeggen.
Ik heb een leuk idee: ik ga het start to run programma doen, samen met mn paardje Haha! Is gezellig en doen we allebei wat aan onze conditie! Huilen van het lachen

Hahaha ja, ik denk dat ik dan me pony na 2 min. al kwijt ben ROFL

Fleur_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 17:26

Assepoetster schreef:
Ik eet ook geen vlees, wel veel kaas Clown Af en toe stukjes komkommer erbij en je hebt een heerlijk broodje hoor!
Is oude kaas gezonder dan jonge kaas?
Sinds ik werk (stalhulp, o.a. stallen mesten) ben ik zo'n 4 kilo afgevallen en dat is zeker te zien aan m'n gezicht. Heb zo'n hekel aan m'n bolle wangetjes Clown

nope, in oude kaas zit veel meer vet!
ik heb trouwens ook vanmiddag van de chips af weten te blijven Haha! ik heb het gehouden bij 2 kauwgoms, en 3 boterhammen met boter

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 19:44

_Charlotte_ schreef:
ik ben nog maar bij blz 1.. ma heb meteen mijn vriendin gebeld om vanavond te gaan hardlopen Tong uitsteken haaha deden we vorig jaar ook ma niet zo vaak.. ik doe nu wel iedere avond 70x buikspieren..eerst deed ik er 10 en toen steeds meer nu houd ik er achter elkaar al 30 vol.. en dan doe ik er daarna nog 2x 20 Haha! maari k heb het gevoel dat ik het dan niet helemaal goed doe... want dat is wel veel toch?? ik heb het wel opgebouwd want kon er eerst nog geen 10 doen
mja ik krijg al wel spieren ma vet is er nog..dus hardlopen..
ik snoep al minder.. en laatste 2 dagehn heb ik geen water gedronken maar anders drink ik altijd 1,5 tot 2 liter.. mijn voornemens..strak buikje en strakke kont Tong uitsteken!
ga nu even verder lezen en op zoek naar tips e.d. Tong uitsteken

Neem aan dat je wel iets anders hebt gedronken? Dit is juist super belangrijk!!! Water neemt ook alle afvalstoffen mee, waardoor je ook weer wat sneller afvalt en het geeft je een vol gevoel. Niet laten staan dus!

Ik heb net een paar kilometer geskeelerd.. Pff wat voel ik me spieren zeg! Ik ga vrijdag maar eens een uurtje doorzitten, kijken of dat wat effect heeft op mn buikspieren Clown Verder drink ik nu heel veel water, want ik dronk zowiezo al veel te weinig..

Met dat Start to Run, vind het allemaal wel leuk en aardig maar hoe weet je nou hoeveel km je loopt? Neem aan dat dat bij iedereen verschilt. Maar als k richting het bos hier in de buurt loop, wanneer weet ik dan wanneer ik weer terugwaarts moet gaan? Clown

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 19:47

Pw skeeleren is leuk, mischien moet ik dat maar eens beginnen

Je kan dat zien door een een speciale meter kost iets van 15-20 euro

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 19:56

ik houd het aardig vol Haha!
wat ik vandaag gegeten heb:
ochtend: liga evergreen crunch.
tussendoortje: sultana en een mandarijn
smiddags, een broodje met ham
later op de middag een evergreen, en een banaan.
tussendoortje: kiwi
avond eten, een gehaktbal, sla, met een gekookt ei, en aardappelen.
verder geen frisdrank meer, alleen water, en s'avonds een kopje thee zonder suiker.
met de beweging gaat het ook goed Nagelbijten / Gniffelen
zondag een uurtje gereden (groot paard,en ik ben vrij klein, dus moet wel werken om hem te rijden) + een kwartier lopen om er te komen vanaf de bus.
maandag, 2 uren gereden op een kleine dribbelige pony (ook goed voor de spieren Haha! )
vandaag niet zoveel, morgen weer een uurtje rijden, en ook weer een kwartier lopen om er te komen, en daarna op de fiets naar mijn eigen pony.
vanaf nu ga ik ook weer fanatiek op de step bezig Ja (niet een gewone step, maar het fitniss geval)